XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Fatsoendelijke training weer hoor! :thumb:

Goed bezig geweest! :thumbs:

Benieuwd of iemand deze training nog leest met het meesterlijke elle topic als concurrent.
Klinkt als een kindertopic. Waarom schuif je je squats niet naar voren in je schema, en een setje of twee extra kan ook geen kwaad. Zonde als je al je kruit verschiet voor je aan je squats begint.

Klinkt als een kindertopic. Waarom schuif je je squats niet naar voren in je schema, en een setje of twee extra kan ook geen kwaad. Zonde als je al je kruit verschiet voor je aan je squats begint.
Mijnheer is bodybuilder, Paljas, en daarom maakt hij gretig gebruik van de verschillende Weider trainings principes! ;)
In dit geval het "pre exhaustion principle" zeker..? :D

Mijnheer is bodybuilder, Paljas, en daarom maakt hij gretig gebruik van de verschillende Weider trainings principes! ;)

Oh ok, dat was ik dan vergeten, omdat hij ook truckpulling doet etc.

Goede trainingen: je bent nu een truck/BB/puller.:)
Mijn wedstrijdje is btw (als ik het haal en na van jou een trap onder mijn ass te hebben gekregen) op 5 sept; wanneer moet jij je truckie pullen???

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.129
Ja ik heb het allang gelezen allemaal;)

Mossad vs Chick:D

Kan me nog zo goed één van zijn eerste posts herinneren, waarin hij jou om advies vroeg..

Ik laat mijn schema voorlopig ongewijzigd, maar ik ga sumo als assistance doen.. verbeterd gelijk m'n zwakke schakel in de lift..
Ja dat was weer een beetje jammer, maar inhoudelijk was de discussie gelukkig wel. :D

6 x 90 ,sterke shit mc , het was idd een benauwde dag
Ik wilde er 10 maken maar het ging echt niet meer. De 10 reps met 80kg was al killing.
Fatsoendelijke training weer hoor! :thumb:
Thnx beest!

Bedankt :D

Dat was het ook, domme grietjes van 14/17 jaar die zich als een sl*t gedragen.

Grappig dat iedereen graag die squat als eerste ziet.
Voor hypertrofie is het helemaal niet nodig. Met de leg press en dan de overige iso oefeningen pak je de benen flink aan. De squat is dan de ultieme afmaker. Dit voel je zoveel beter in je benen als dat je deze als eerste doet.

Enige nadeel is dat je minder zware gewichten kunt gebruiken... je ego moet ff aan de kant. Alles voor een goed doel... spiergroei!
Zou kunnen dat het van Weider is, maar het werkt wel merk ik.
Hehehe, staat los van truckpull. Daar zijn we momenteel niet mee bezig. Pure bodybuilding.
Goede trainingen: je bent nu een truck/BB/puller.:)
Mijn wedstrijdje is btw (als ik het haal en na van jou een trap onder mijn ass te hebben gekregen) op 5 sept; wanneer moet jij je truckie pullen???
6 sept is het Nederlands kampioenschap, hoop dat we daar aan mee mogen doen. We waren toch best wel een kleine verrassing in Zuid-Holland. In 4 maanden tijd kunnen wij toch weer flink wat sterker worden.
Dat is meer een soort van "vreemdgaan" waaraan hij zich nogal eens schuldig maakt! :D
Lekker toch ;)

Grappig dat iedereen graag die squat als eerste ziet.
Voor hypertrofie is het helemaal niet nodig. Met de leg press en dan de overige iso oefeningen pak je de benen flink aan. De squat is dan de ultieme afmaker. Dit voel je zoveel beter in je benen als dat je deze als eerste doet.

Enige nadeel is dat je minder zware gewichten kunt gebruiken... je ego moet ff aan de kant. Alles voor een goed doel... spiergroei!

Dit vraag ik me af.
Imo als je lagere gewichten gebruikt zal je ook minder en kleinere MU's gebruiken. Zo ook met isolatie.

Bij het gebruiken van minder MU's zal de hypertrofie toch wel degelijk minder zijn.

Dit vraag ik me af.
Imo als je lagere gewichten gebruikt zal je ook minder en kleinere MU's gebruiken. Zo ook met isolatie.

Bij het gebruiken van minder MU's zal de hypertrofie toch wel degelijk minder zijn.
Ik neig er naar het met je eens te zijn. :thumb:
Zware compounds! :D

• #2.132
We zullen het wel zien mannen. Dorian Yates deed dit de laatste jaren van zijn carrière ook zo. Zelf doe ik het nog niet zo lang, maar kan wel zeggen dat het veel zwaarder voor mijn benen is.

En hoe kom je hier bij minder en kleinere MU's gebruiken?

Dacht dat ergens gelezen te hebben. Dacht een post van 3XL.
Even kijken of ik een bron voor je kan vinden.

We zullen het wel zien mannen. Dorian Yates deed dit de laatste jaren van zijn carrière ook zo. Zelf doe ik het nog niet zo lang, maar kan wel zeggen dat het veel zwaarder voor mijn benen is.

En hoe kom je hier bij minder en kleinere MU's gebruiken?
Dorian was op het laatst niet zo naarstig op zoek naar meer massa als jij, Chick... :rolleyes:
Vergeet die professionele monsters hun training nou maar, daar heb je niets aan man! ;)

Laatst bewerkt:
blijft wel interresting deze discussie , ben benieuwd BB

• #2.136
Ik kan ff niks vinden. Heb het ook beetje druk.
Ik heb 3XL een PM gestuurd.

Wat ik wel over MU's weet is dat je ze recruteert door steeds meer kracht te moeten zetten. Hoe meer kracht je zet hoe meer en grotere MU's je aanspreekt.
Maar hoe dit dan werkt na voor vermoeien weet ik ook niet.
Laten we de respons van 3XL maar afwachten.

• #2.138
Nog een reactie bbb? Ben wel benieuwd.

Morgen vroeg trainen. Borst/biceps. Vraag me af of ik nog kan benchen aangezien er morgen een wedstrijd is.

Ik beloof je ik kom zeker binnenkort met jullie trainen. Heb het komend weekend druk.
Ik ben begonnen met de sumo ja. Heb ook de reguliere gedaan, maar nog niet zo vaak.

Momenteel doen we de rackpulls en over een aantal weken vervangen we die voor de reguliere deads. Hoezo?

Is goed. ;)

• #2.140
Zondag: Borst/Biceps

bb bench press
12x60kg
10x80kg
8x90kg

db incline press
8x26kg
7x26kg
7x26kg

cable cross
10x30kg
8x40kg
6x45kg

db incline curl
12x16kg
8x18kg
6x20kg

hammer curl
10x16kg
8x18kg

Wat een slappe vaatdoeken training. Was helemaal niet lekker, last van mijn maag (misselijk). Kon hierdoor een aantal negatieve gedachten in de training moeilijk onderdrukken, dus werd het een faal training.

Afgelopen 2 weken extreem zitten bulken. Spieren zijn zichtbaar voller geworden, met name de voor en zij schouder koppen :D.
Helaas ook een extra laagje vet op de buik. Ik moet nu echt op gaan letten. Mijn bulk moet omlaag, maar om nu te gaan cutten in dit massa schema.... hmmm.
Rooke opperde cardio in de training en dat vind ik een goed idee. De laatste maand van dit schema zal ik dan toch een kleine cut inlassen, langzaam die carbs omlaag brengen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven