- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt als een kindertopic. Waarom schuif je je squats niet naar voren in je schema, en een setje of twee extra kan ook geen kwaad. Zonde als je al je kruit verschiet voor je aan je squats begint.Benieuwd of iemand deze training nog leest met het meesterlijke elle topic als concurrent.
Mijnheer is bodybuilder, Paljas, en daarom maakt hij gretig gebruik van de verschillende Weider trainings principes!Klinkt als een kindertopic. Waarom schuif je je squats niet naar voren in je schema, en een setje of twee extra kan ook geen kwaad. Zonde als je al je kruit verschiet voor je aan je squats begint.

Mijnheer is bodybuilder, Paljas, en daarom maakt hij gretig gebruik van de verschillende Weider trainings principes!
In dit geval het "pre exhaustion principle" zeker..?![]()
Oh ok, dat was ik dan vergeten, omdat hij ook truckpulling doet etc.

Dat is meer een soort van "vreemdgaan" waaraan hij zich nogal eens schuldig maakt!Oh ok, dat was ik dan vergeten, omdat hij ook truckpulling doet etc.

dat is meer een soort van "vreemdgaan" waaraan hij zich nogal eens schuldig maakt! :d
Ja dat was weer een beetje jammer, maar inhoudelijk was de discussie gelukkig wel.Ja ik heb het allang gelezen allemaal
Mossad vs Chick
Kan me nog zo goed één van zijn eerste posts herinneren, waarin hij jou om advies vroeg..
Ik laat mijn schema voorlopig ongewijzigd, maar ik ga sumo als assistance doen.. verbeterd gelijk m'n zwakke schakel in de lift..

Ik wilde er 10 maken maar het ging echt niet meer. De 10 reps met 80kg was al killing.6 x 90 ,sterke shit mc , het was idd een benauwde dag
Thnx beest!
Bedankt

Dat was het ook, domme grietjes van 14/17 jaar die zich als een sl*t gedragen.Klinkt als een kindertopic. Waarom schuif je je squats niet naar voren in je schema, en een setje of twee extra kan ook geen kwaad. Zonde als je al je kruit verschiet voor je aan je squats begint.
Zou kunnen dat het van Weider is, maar het werkt wel merk ik.Mijnheer is bodybuilder, Paljas, en daarom maakt hij gretig gebruik van de verschillende Weider trainings principes!
In dit geval het "pre exhaustion principle" zeker..?![]()
Hehehe, staat los van truckpull. Daar zijn we momenteel niet mee bezig. Pure bodybuilding.Oh ok, dat was ik dan vergeten, omdat hij ook truckpulling doet etc.
6 sept is het Nederlands kampioenschap, hoop dat we daar aan mee mogen doen. We waren toch best wel een kleine verrassing in Zuid-Holland. In 4 maanden tijd kunnen wij toch weer flink wat sterker worden.Goede trainingen: je bent nu een truck/BB/puller.
Mijn wedstrijdje is btw (als ik het haal en na van jou een trap onder mijn ass te hebben gekregen) op 5 sept; wanneer moet jij je truckie pullen![]()
Lekker tochDat is meer een soort van "vreemdgaan" waaraan hij zich nogal eens schuldig maakt!![]()

Grappig dat iedereen graag die squat als eerste ziet.
Voor hypertrofie is het helemaal niet nodig. Met de leg press en dan de overige iso oefeningen pak je de benen flink aan. De squat is dan de ultieme afmaker. Dit voel je zoveel beter in je benen als dat je deze als eerste doet.
Enige nadeel is dat je minder zware gewichten kunt gebruiken... je ego moet ff aan de kant. Alles voor een goed doel... spiergroei!
Ik neig er naar het met je eens te zijn.Dit vraag ik me af.
Imo als je lagere gewichten gebruikt zal je ook minder en kleinere MU's gebruiken. Zo ook met isolatie.
Bij het gebruiken van minder MU's zal de hypertrofie toch wel degelijk minder zijn.

Dorian was op het laatst niet zo naarstig op zoek naar meer massa als jij, Chick...We zullen het wel zien mannen. Dorian Yates deed dit de laatste jaren van zijn carrière ook zo. Zelf doe ik het nog niet zo lang, maar kan wel zeggen dat het veel zwaarder voor mijn benen is.
En hoe kom je hier bij minder en kleinere MU's gebruiken?

Ga jij nou maar fitnessen.Dorian was op het laatst niet zo naarstig op zoek naar meer massa als jij, Chick...
Vergeet die profossionele monster hun training nou maar, daar heb je niets aan man!![]()

Idd, we wachten af.blijft wel interresting deze discussie , ben benieuwd BB
Ik beloof je ik kom zeker binnenkort met jullie trainen. Heb het komend weekend druk.
Ik ben begonnen met de sumo ja. Heb ook de reguliere gedaan, maar nog niet zo vaak.
Momenteel doen we de rackpulls en over een aantal weken vervangen we die voor de reguliere deads. Hoezo?

.