- Waardering
- 3.522
Ben blij dat ze goed zijn gekeurd dan.

Morgen ga ik heerlijk de benen slopen, hehehe. Dat ga je missen maat!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben blij dat ze goed zijn gekeurd dan.

Ik beloof je ik kom zeker binnenkort met jullie trainen. Heb het komend weekend druk.Event training Riddererk - de invite staat nog steeds open![]()
Ik ben begonnen met de sumo ja. Heb ook de reguliere gedaan, maar nog niet zo vaak.Kip!
ff vraagje..
Jij doet toch ook Sumo deadlifts ipv conventional?
Ik ben begonnen met de sumo ja. Heb ook de reguliere gedaan, maar nog niet zo vaak.
Momenteel doen we de rackpulls en over een aantal weken vervangen we die voor de reguliere deads. Hoezo?

Heb vandaag voor het eerst sumo style gelift
Veel fijnere houding!
Is het een volwaardige vervanging voor normale deadlift? of een slap aftreksel?
Tips?
Benieuwd of iemand deze training nog leest met het meesterlijke elle topic als concurrent.
Donderdag: Benen
leg press
10x100kg
10x130kg
9x150 PR
leg extension
12x70kg
10x80kg
5x45kg (single leg)
leg curl
10x50kg
10x60kg
5x65kg
calf raise
15x80kg
10x90kg
10x100kg
full squat
10x70kg
10x80kg
6x90kg
De gym was gewoon een ****ing sauna. Kon mijn t-shirt uitwringen.
Was weer helemaal dood, zeker na die squats.![]()

Sumo is zeker een hele volwaardige oefening. Maar waar ben je nu naar opzoek? Gewoon deze oefening lekker doen en afwisselen met de reguliere. Er is imo geen beste versie alleen een andere versie.Heb vandaag voor het eerst sumo style gelift
Veeeel fijnere houding!
Is het een volwaardige vervanging voor normale deadlift? of een slap aftreksel?
Tips?
Zo! nu ga ik terug naar de elle-girls thread![]()
Gast laat mij ook ff rustig genieten van dat topic.
**** zeg een airco zou heerlijk zijn.Kijk ellen topic heb ik weer niks te zoeken![]()
And he did it again > PR! super
Ben vandaag niet wezen trainen maar op zulke dagen blij dat er airco hangt bij ons op de gym![]()

Sumo is zeker een hele volwaardige oefening. Maar waar ben je nu naar opzoek? Gewoon deze oefening lekker doen en afwisselen met de reguliere. Er is imo geen beste versie alleen een andere versie.
Zoek eens in het topic van gerre naar mijn posts, daar hebben we een leuke discussie gevoerd over de sumo vs. de reguliere. Paar weken/maanden terug.

Jongen je hebt me een keer zien leg pressen toen ik als een slappe vaatdoek door de gym liep. Denk je nu werkelijk dat ik niet 150kg op reps kan pressen al ik 150kg kan squaten.

Je weet toch hoe je simpel in een topic op naam kan zoeken neem ik aan.Oké! Dank u wel
Ik ga zoeken!
Lekkere training weer trouwens.. je bent goed bezig laatste tijd!
Pics Update?
Je weet toch hoe je simpel in een topic op naam kan zoeken neem ik aan.
Thnx, en die pic komt over 2 maanden dus nog wat geduld.