dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd die wamte van nu sloopt je in combi met zo'n training.Best goed zeker je bench en curl; met dit weer voelt iedereen zich minder qua trainingen.![]()

Bedankt Marco...die bench is van het niveau van een aantal maanden terug dus had beter gemogen. Wilde dit keer niet de 100kg doen maar iets hoger in de reps. Beetje pompen.Best goed zeker je bench en curl; met dit weer voelt iedereen zich minder qua trainingen.![]()
Thnx, maar ga jij op vakantie dan?Idd die wamte van nu sloopt je in combi met zo'n training.
Succes en tot over twee weekjes![]()
Deze training was vanochtend. Ik ben daar niet voor gemaakt, ben echt een diesel. Heb pas laat gepost vandaar.het is klote-weer - en jij traint s'avonds dan neem je ook nog eens al die loomheid van de dag mee - ik vind het al knap dat je gaat - cut ze brother , cardio is een goed idee - ik ga morgen zelfs alleen maar cardioo'n -

Als het fout gaat weet ik je te vinden.Je gaat het echt cardio he, sterkte dan maar, je bent toch een vent!
Anders durf je straks die zwembroek niet aan![]()

Denk dat we het kunnen vergeten, het wordt alleen maar warmer deze week. Gelukkig ben ik vanaf woensdag vrij.Regen lijkt me heerlijk idd mc. Ik was net buiten aan het werk, maar dit is een beetje te...zeker in de zon.![]()

Denk dat we het kunnen vergeten, het wordt alleen maar warmer deze week. Gelukkig ben ik vanaf woensdag vrij.![]()
Goeie quote
[/QUOTE]

Zeker in jou quote komt het mooi over. Miijn woorden zijn ineens die van dumba geworden.

Ik was weer lekker bezig. Middagje vrij...voordeel van eigen baas zijn.
Denk dat we het kunnen vergeten, het wordt alleen maar warmer deze week. Gelukkig ben ik vanaf woensdag vrij.![]()
[/QUOTE]Ik vanaf morgen tot volgende week dinsdag! 
Mijn quotes zijn altijd perfect.Heee ****ers..... als jullie niet kunnen quoten doe het dan niet.
Thnx jef!
Als het fout gaat weet ik je te vinden.
Heee ****ers..... als jullie niet kunnen quoten doe het dan niet.
Thnx jef!
- ik heb daar wel eens meer last van - warm he
). Na afloop nog wat cardio