MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Best goed zeker je bench en curl; met dit weer voelt iedereen zich minder qua trainingen.:)

het is klote-weer - en jij traint s'avonds dan neem je ook nog eens al die loomheid van de dag mee - ik vind het al knap dat je gaat - cut ze brother , cardio is een goed idee - ik ga morgen zelfs alleen maar cardioo'n -

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.144
Best goed zeker je bench en curl; met dit weer voelt iedereen zich minder qua trainingen.:)
Bedankt Marco...die bench is van het niveau van een aantal maanden terug dus had beter gemogen. Wilde dit keer niet de 100kg doen maar iets hoger in de reps. Beetje pompen.

Idd die benauwdheid erbij hielp zeker niet. Van mij mag het eens klink gaan regenen.
Idd die wamte van nu sloopt je in combi met zo'n training.
Succes en tot over twee weekjes ;)
Thnx, maar ga jij op vakantie dan?
het is klote-weer - en jij traint s'avonds dan neem je ook nog eens al die loomheid van de dag mee - ik vind het al knap dat je gaat - cut ze brother , cardio is een goed idee - ik ga morgen zelfs alleen maar cardioo'n -
Deze training was vanochtend. Ik ben daar niet voor gemaakt, ben echt een diesel. Heb pas laat gepost vandaar.

Cardio zal ook hel zijn met dit weer. Jij suc6 morgen. ;)

Je gaat het echt cardio he, sterkte dan maar, je bent toch een vent!

Anders durf je straks die zwembroek niet aan :D

Regen lijkt me heerlijk idd mc. Ik was net buiten aan het werk, maar dit is een beetje te...zeker in de zon.:(

• #2.147
Denk dat we het kunnen vergeten, het wordt alleen maar warmer deze week. Gelukkig ben ik vanaf woensdag vrij. :D[/QUOTE]

Als ik vrij ben vind ik het ook lekker.;)Goeie quote;)

Denk dat we het kunnen vergeten, het wordt alleen maar warmer deze week. Gelukkig ben ik vanaf woensdag vrij. :D[/QUOTE]

gelukkig ben ik vrij tot vrijdag-avond :D

Ik heb zelf ook erg veel last van de hitte op het moment, ik denk dat iedereen dat wel heeft.

Ondanks dat, sterke bench en curls!

• #2.155
Heee ****ers..... als jullie niet kunnen quoten doe het dan niet. :D

Thnx jef!

• #2.158
Maandag: Rug/Achterkant schouders/Onderarmen

BOR
10x60kg
10x75kg
11x85kg (8x85kg + 3x85kg + 2neg)

Pull down
10x75kg
11x100kg (8x100kg PR + 3x100kg + 3neg)

Cable row
10x65kg
9x80kg (6x80kg + 3x80kg + 3neg)

Rackpulls
10x120kg
8x165kg PR (6x165kg PR + 2x165kg)

Db shrugs
17x38kg (12x38kg + 5x38kg)

Palms down wrist curl
23x15kg PR
13x19kg (10x19kg + 3x19kg)

Palms up wrist curl
24x33kg PR
11x43kg PR (9x43kg PR + 2x43kg + 2neg)

13 min cardio (hartslag 150)

Een aantal oefeningen bewust wat lichter gedaan om goed de static holds goed uit te kunnen voeren. Verder was dit een hele solide training. Rackpulls weer wat verhoogt (gewicht dan ;)). Na afloop nog wat cardio :zweet:

Goeie training weer maat. We kunnen grotesuriman iig keizer van de quotes noemen. Jammer dat dressed er niet meer is...die kan er ook wat van betreffende quotes.:D;)
Goed dat je ook de cardio erbij hebt gepakt.:)Was wel ff afzien denk ik.

• #2.160
Was ditmaal cardio en geen HIIT, maar dat had ik toch een beetje onderschat. Die helling ging flink omhoog. Dit ga ik vaker doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven