XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.241
Thnx allemaal. Hoorde achter mijn rug om na de squat sessie... t*ring wat een gebrul, moet dat nou?

Hehehe, ik schreeuw me wat af tijdens de laatste set. En als Roy en Noll naast me staan coachen is het helemaal lachen.

WHAM *klap op mijn rug* KOM OP KEREL OMHOOG DIE SHITTTTTT... JAAAAAAAA. MOOI EN NU NOG EEN!!!!!!
mc. chick: ARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Dan weet iedereen meteen weer hoe laat het is. :D

Thnx allemaal. Hoorde achter mijn rug om na de squat sessie... t*ring wat een gebrul, moet dat nou?

Hehehe, ik schreeuw me wat af tijdens de laatste set. En als Roy en Noll naast me staan coachen is het helemaal lachen.

WHAM *klap op mijn rug* KOM OP KEREL OMHOOG DIE SHIT... JAAAAAAAA. MOOI EN NU NOG EEN!!!!!!
mc. chick: ARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Dan weet iedereen meteen weer hoe laat het is. :D

goed voor de motivatie kerel, pers je er nog wel een paar uit dan! :D

hahaha, en zo hoort het ook makker! Onderwerp je tot het ijzer - maar verlies nooit! :D

Als het maar oerbrullen van pijn en inspanning zijn éh Mc. :D
En niet van die aandachtvragende superdude kreuntjes... ;)

6x135 - zware kost
2x10x135
garantie voor spierpijn
evalueren hoort erbij vind ik
je leert ervan

• #3.246
goed voor de motivatie kerel, pers je er nog wel een paar uit dan! :D
Ja dat helpt zeker.

hahaha, en zo hoort het ook makker! Onderwerp je tot het ijzer - maar verlies nooit! :D
Je kunt alleen mentaal verliezen... fight or flight.

Als het maar oerbrullen van pijn en inspanning zijn éh Mc. :D
En niet van die aandachtvragende superdude kreuntjes... ;)
:roflol:
Superdude kreuntjes zou ik doen als ik iemand zou willen dissen.
Aandacht vraag ik hier wel. ;)

6x135 - zware kost
2x10x135
garantie voor spierpijn
evalueren hoort erbij vind ik
je leert ervan
Zo voel het goed in de beentjes vandaag.
Vandaag ga ik toch weer wat doen aangezien ik donderdag niet kan.

Lijkt me duidelijk. :thumb:

• #3.249
Zeer duidelijk Harpep wist wel dat ik iets goed deed en nu heb ik de theorie er nog achter ook. :D
Goed om al deze zaken eens op een rijtje te hebben, altijd ruimte voor verbetering.

Mooie theorie Harpep! Goede post.

Er zijn duizend en een methodes om te groeien, en wat voor de een werkt werkt niet voor de ander. Trial and error, dat is het beste advies wat je iemand kunt geven.
Zolang je in hokjes blijft denken en niks nieuw uit probeert weet je nooit wat voor jou werkt. Aan de andere kant; zolang je goed blijft groeien; don't change a winning team.
Maar zodra je begint te stagneren is het tijd om uit je vertrouwde cirkeltje van oefeningen, sets, reps en schema's te stappen en nieuwe dingen te proberen.

• #3.251
Eens met wat je zegt Loo, maar ik volg je nu al een tijd en die woorden die je hier schrijft zie ik nooit terug in jou trainingen. No offence kerel maar je trainingen zijn vrijwel maanden als jaren identiek met daarin kleine variaties. Je blijft je vasthouden aan de split en ook je rep range is vrijwel altijd identiek. Don't change a winning team zal dan wel voor jou gelden maar als je hier aangeeft niet in hokjes te willen denken en steeds wat nieuws moet proberen dan zou ik dat ook graag in je trainingen terugzien.

Als ik het mis heb dan hoor ik het graag. Zie dit niet als een bash maar als een kritische kijk naar je trainingsmethode.

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

UB2: Woensdag
MP
5x37,5kg 55%
5x42,5kg 65%
3x50kg 75%
4x56,5kg 85% max

Pull up/pull down
5x70kg 55%
5x85kg 65%
3x100kg 75%
6x112kg 85% max

Cgbp
4x8x72,5kg

Narrow grip pull up/pull down
4x8x75kg

Side cable raise
4x12x15kg

BB curl
4x12x35kg

Ok en nu ben ik het zat! Weer die schouders die geen progressie willen boeken, 4 reps :mad:. Heb besloten nog 2 trainingen te doen en dan de deload in. Schema moet aangepast worden. Focus gaat meer naar de schouders in het volgende schema. 2x per week schouders trainen.

Verder een redelijk stabiele training waarbij alleen de cgbp zwaarder was. Voelde een lichte spanning in mijn biceps dus de narrow pull down met minder gewicht gedaan. Teken dat de armen overbelast beginnen te raken.

weer aanhechting biceps?

• #3.253
Nee niet de aanhechting specifiek, gewoon de hele spier. Niet te vergelijken met wat ik eerst had. Trouwens dat is al een half jaar geleden, is niet dat je daar last van blijft houden. Dan zou ik ook nog steeds last van mijn pols en onderarm en borstbeen moeten hebben.

nette training.
maar idd, je mp is wel best zwak vergeleken met je stats, en al je andere kracht stats.
hopelijk gaat die deload je goed doen

6x135 squat!

Sterk!

nette training.
hoop dat je na je deload weer vooruit kan op je schouders;)

Eens met wat je zegt Loo, maar ik volg je nu al een tijd en die woorden die je hier schrijft zie ik nooit terug in jou trainingen. No offence kerel maar je trainingen zijn vrijwel maanden als jaren identiek met daarin kleine variaties. Je blijft je vasthouden aan de split en ook je rep range is vrijwel altijd identiek. Don't change a winning team zal dan wel voor jou gelden maar als je hier aangeeft niet in hokjes te willen denken en steeds wat nieuws moet proberen dan zou ik dat ook graag in je trainingen terugzien.

Als ik het mis heb dan hoor ik het graag. Zie dit niet als een bash maar als een kritische kijk naar je trainingsmethode.

:D

Ik kom inderdaad ook niet graag uit m'n eigen vertrouwde cirkeltje.
Al helemaal niet om een lb/ub of fb schema te draaien.
Misschien volgend jaar, als ik er aan toe ben.

ik weet niet mac, 2* per week schouders?
en dan doe je wrsl ook nog, BP, CGBP, inclines, dumbbell presses etc?
lijkt me dat je schouders dat niet leuk gaan vinden... (zeg me gerust als ik verkeerd aan het denken ben ;))

En met je rug oefeningen pak je ook gedeelte schouders mee..
Ik denk niet dat 2 x schouders de oplossing is, een blessure is dan snel gepakt.

Beter 1 goede knallende schouder training.

Tenzij je er je hele schema op aanpast??

ai ai ai... wees zuinig op je schouders anders krijg je p*ssy trainingen zoals bij mij :roflol:

Toch nice training Mac!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven