Als je wilt "denken" als een bodybuilder dan snap ik niet goed dat je al "achterliggende" spiergroepen gaat trainen, terwijl eigenlijk al je spiergroepen nog "onderontwikkeld" zijn...

En als je als powerlifter gaat denken, dan zou ik me toch meer richten op de grote 3.
Als "strongman" wordt het weer wel een beetje een ander verhaal, maar dan nog maak je het behoorlijk ingewikkeld vind ik.
En wat g3rr3 bijvoorbeeld zegt over front squats na squats, dat zijn benen dan al wat vermoeid zijn...
Dan heb je je nog al ingehouden lijkt me...
Na squats moet je helemaal niet meer in staat zijn front squats te doen, omdat je helemaal naar de klote bent als je het goed gedaan hebt.

Het lijkt mij dan meer logisch om de éne keer dat je benen traint, squats doet, en de andere keer front squats.
Ik vind front squats ook belangrijker voor een strongman en gewichtheffer eigenlijk.
Maar als je quads achterlopen, lijkt het me het beste je energie te steken in squats, squats, en nog eens squats!
En wat je schouders betreft, zou ik zeggen military/push presses, upright rows, en evt nog wat side laterals.
Dat is voldoende voor een bodybuilder die nog voornamelijk massa nodig heeft, en ook geen verkeerde set oefeningen is voor een powerlifter.
Als jij het fijner vind een heel gevarieerd schema te hanteren, dan ben ik wel de laatste om te zeggen da je dat niet moet doen, maar ik denk niet dat je het al nodig hebt.
Je bent trouwens wel goed bezig hoor, want ik heb sterk het idee dat je flink loopt te buffelen, maar het zou wel eens jammer kunnen zijn van al je energie dat je stopt in oefeningen die misschien wel minder productief zijn...
Nog een voorbeeld:
Als je een training begonnen bent met seated presses, en je bent tot het uiterste gegaan, wat zal je dan nog presteren op de shoulder presses?
Ik denk dat je dan beter helemaal tot het uiterste kan gaan op de seated press, evt nog een paar setjes upright rows en/of side laterals ofzo, en dan geen energie meer verspelen, maar sparen zodat je wat beter/sneller hersteld.
Zelfs als je trainings filmpjes ziet van de echt grote jongens, dan valt het me op dat ze eigenlijk voornamelijk de basis oefeningen doen in heel standaard schemaatjes, maar dat ze enorm intensief trainen, en in enkele werksets helemaal tot het uiterste gaan.
Succes!