- Waardering
- 109
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Veel mensen zijn te veel bezig met hun biceps en borst.
En vaak vinden ze push ups dan weer beter dan deadlifts.![]()

Nou mijn gym ranking is flink stijgende aangezien steeds meer grote mannen met mij praten en zij mij ook als een grote man gaan zien. Het is misschien niet helemaal eerlijk dat deze mannen mij aandacht geven want nieuwe leden hebben niets te vertellen. De macht ligt bij de grote gym ranking leden. Per training ontvang ik 60 punten dus dat gaat goed.
Dus de mannen met een lagere gym ranking kijken zwaar tegen mij op. Als ze goed naar mij luisteren krijgen ze per training ook wat punten van mij.

En terecht.

Ik heb mc.Chick gezien: hij is best groot ja!
(naast mij is iedereen groot...)
LB1: Dinsdag deload
Squat
2x5x80kg
Narrow stand leg press
2x10x80kg
Leg curl
2x15x30kg
Standing calf raise
2x15x50kg
Hele korte training, was alleen wat tijd kwijt 2 gasten de deadlift te leren want het leek nergens op. Wel respect dat ze het probeerde want beide squatrekken worden over het algemeen gemeden als de mexicaanse griep.
Kreeg de opmerking dat het hen opviel dat ik altijd bij die rekken aan het trainen was vonden ze wel apart. Weet je hoe hardcore trainingen overkomen bij het overige sportvolk.
. Wij hebben maar 1 squatrek en het is meestal vrij ook
. Wordt soms gebruikt om in te incline BP'en dat wel. Ik ben een van de weinige die er squat , deadlift en barbell curlt
. De meesten barbell curlen niet omdat het nogal gevoelig is voor de polsen
. 
LB1: Dinsdag deload
Squat
2x5x80kg
Narrow stand leg press
2x10x80kg
Leg curl
2x15x30kg
Standing calf raise
2x15x50kg
Hele korte training, was alleen wat tijd kwijt 2 gasten de deadlift te leren want het leek nergens op. Wel respect dat ze het probeerde want beide squatrekken worden over het algemeen gemeden als de mexicaanse griep.
Kreeg de opmerking dat het hen opviel dat ik altijd bij die rekken aan het trainen was vonden ze wel apart. Weet je hoe hardcore trainingen overkomen bij het overige sportvolk.

dat ze het aannamen
de meeste staan niet open voor feedback.

. Ben de afgelopen 3 dagen de hele dag bezig geweest en vandaag is de kast bijna klaar.