Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Veel mensen zijn te veel bezig met hun biceps en borst.
En vaak vinden ze push ups dan weer beter dan deadlifts. :(

:roflol: dat ze het aannamen :P de meeste staan niet open voor feedback.

haha dat is. no comment op je training

mij werd laatst verteld door een van de grootste gasten uit de gym bij ons (oudere man al) dat hij het ook wel appart vond dat ik oefeningen deed die vrijwel niemand in de sportschool deed. maar wel goede oefeningen.

al de andere zullen er nog nooit van gehoord hebben. tenzij je op DBB zit natuurlijk:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.365
Nou mijn gym ranking is flink stijgende aangezien steeds meer grote mannen met mij praten en zij mij ook als een grote man gaan zien. Het is misschien niet helemaal eerlijk dat deze mannen mij aandacht geven want nieuwe leden hebben niets te vertellen. De macht ligt bij de grote gym ranking leden. Per training ontvang ik 60 punten dus dat gaat goed.

Dus de mannen met een lagere gym ranking kijken zwaar tegen mij op. Als ze goed naar mij luisteren krijgen ze per training ook wat punten van mij.

Nou mijn gym ranking is flink stijgende aangezien steeds meer grote mannen met mij praten en zij mij ook als een grote man gaan zien. Het is misschien niet helemaal eerlijk dat deze mannen mij aandacht geven want nieuwe leden hebben niets te vertellen. De macht ligt bij de grote gym ranking leden. Per training ontvang ik 60 punten dus dat gaat goed.

Dus de mannen met een lagere gym ranking kijken zwaar tegen mij op. Als ze goed naar mij luisteren krijgen ze per training ook wat punten van mij.

Komt het ooit nog goed met Rooke op deze manier?

:roflol:

ik heb ze niet nodig DW..in train liever dan dat ik praat :D

• #3.368
Rooke zal helemaal onderaan moeten beginnen. Hij staat nu gelijk met de cardio boys.
Ik zal hem, als hij beter is, weer onder mijn vleugels nemen en dankzij mij zal hij snel aanzien krijgen en ook met grote mannen mee mogen praten. Natuurlijk pas als wij zijn uitgepraat.

Edit: Je zult het van mij moeten hebben want als ze in het begin jou gewichten zien zal jou gym ranking niet snel omhoog gaan.
En stiekem zal ik jou iedere training wat gym punten geven (rondjes).

grootheidswaanzin dus :)

• #3.370
En terecht. :cool:

Ik hoop alleen niet dat de gym owner er achter komt want anders ben ik bang dat een reset in de gym ranking komt en wij allemaal gelijk aan elkaar zijn. Moet ik verplicht met noobs gaan praten. :sad:

Ik heb mc.Chick gezien: hij is best groot ja!

(naast mij is iedereen groot... :mad:)

LB1: Dinsdag deload
Squat
2x5x80kg

Narrow stand leg press
2x10x80kg

Leg curl
2x15x30kg

Standing calf raise
2x15x50kg

Hele korte training, was alleen wat tijd kwijt 2 gasten de deadlift te leren want het leek nergens op. Wel respect dat ze het probeerde want beide squatrekken worden over het algemeen gemeden als de mexicaanse griep.

Kreeg de opmerking dat het hen opviel dat ik altijd bij die rekken aan het trainen was vonden ze wel apart. Weet je hoe hardcore trainingen overkomen bij het overige sportvolk.

Mij hoor je daar echt niet over klagen :D. Wij hebben maar 1 squatrek en het is meestal vrij ook :). Wordt soms gebruikt om in te incline BP'en dat wel. Ik ben een van de weinige die er squat , deadlift en barbell curlt :D. De meesten barbell curlen niet omdat het nogal gevoelig is voor de polsen :o.

Idd korte training , maargoed deload , wacht met spanning op een hardcore training :D

LB1: Dinsdag deload
Squat
2x5x80kg

Narrow stand leg press
2x10x80kg

Leg curl
2x15x30kg

Standing calf raise
2x15x50kg

Hele korte training, was alleen wat tijd kwijt 2 gasten de deadlift te leren want het leek nergens op. Wel respect dat ze het probeerde want beide squatrekken worden over het algemeen gemeden als de mexicaanse griep.

Kreeg de opmerking dat het hen opviel dat ik altijd bij die rekken aan het trainen was vonden ze wel apart. Weet je hoe hardcore trainingen overkomen bij het overige sportvolk.

hahaha, je kan het weer lekker brengen Mac... "gemeden als de mexicaanse griep" haha... :hahaha:

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

PS deload ze nog ff makker :thumbs:

:roflol: dat ze het aannamen :P de meeste staan niet open voor feedback.

Ik probeer ook altijd maten van me te laten DL'en , maar iig soms krijgen ze de techniek echt maar niet aangeleerd.. en de meesten doen het ook niet graag. Ik vind het super maar imo toch maar 1x per week. Zwaar DL'en is echt doodgaan.

Hm ja ik zou Strongman zijn advies volgend wat betreft de opbouw. Ikzelf zou het als volgt doen:
10*60
6*100
3*130
2*140
1*170
1*180
1*190

Vantevoren wat latpullsdowns ed om wat op te warmen.

• #3.377
Thnx Sander, ik ga het over enkele weken doen en dan pak ik minimaal die 190kg!!!

Sporten heeft een tijdje op een laag pitje gestaan. Ben de afgelopen dagen hard bezig geweest mijn vrouwtje gelukkig te maken. Ze was aan het klagen dat we te weinig kastruimte hebben, dus moest ik aan de bak een kast maken. Meteen daar gedaan waar we met een schuin dakvlak te maken hebben zodat de ruimte na afloop er weer strak uitziet. Zoals sommige weten ben ik ontwerper en dus moet het een speciale kast worden. :cool:
Nadeel, heel veel werk... :(. Ben de afgelopen 3 dagen de hele dag bezig geweest en vandaag is de kast bijna klaar.

Morgen met het vrouwtje lekker ontspannen en maandag weer aan de bak. Eén training zal nog een deload worden en daarna is het weer tijd voor het echte werk.

een keertje een training missen kan geen kwaad, je moet je familie toch ook tevreden houden nietwaar ;)

pappen en nat houden
de boog kan niet altijd gespannen staan
zo kan ik nog wel effe doorgaan
ach mc
als het vrouwtje happy is
dat scheelt een hoop hoor

Jij bent echt snel met zo'n kast!
Kan ik je niet eens lief aankijken voor een nieuwe kast? :engel:

Verder eens met g3rr3 en Ove... binnenkort 'mag' je weer knallen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven