Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Momenteel is mijn doel niet uithoudingsvermogen voor de onderdelen. Uiteindelijk wel natuurlijk maar nu wil ik meer conditie voor de squat en de deadlift. Ik word momenteel meer belemmerd door mijn conditie dan door kracht. Gisteren bijvoorbeeld ging ik na de 6e rep dood omdat ik lucht te kort kwam. Mijn benen konden de laatste rep nog goed aan.

Onderdelen gaat in het voorjaar weer aan bod komen en dus ook dit soort conditie trainingen.

Thnx kerel.
Begrijp je wel mbt RAW liften, jij kijkt vanuit een pl-standpunt en ik vanuit mijn eigen kromme gedachten. Hecht er niet teveel waarde aan. ;)

Ik denk dat met mijn huidige wraps ik niet extreem veel voordeel heb, daarvoor zijn ze niet sterk en stug genoeg, minder verende werking. Maar als ik zou overgaan op INZER dan is de kans groot dat dit wel het geval is. Misschien leuk voor op strongman wedstrijden.
inderdaad ik heb ook zo een brolmerk waar ik max 10kg uit haal :D
ga er mij eens fatsoenlijke moeten kopen voor PL en SM wedstrijden :D

inderdaad ik heb ook zo een brolmerk waar ik max 10kg uit haal :D
ga er mij eens fatsoenlijke moeten kopen voor PL en SM wedstrijden :D

10 kg extra met alleen kneewraps is toch aardig wat!
Hoeveel kg denk je er meer uit te halen met een merk als inzer?

10 kg extra met alleen kneewraps is toch aardig wat!
Hoeveel kg denk je er meer uit te halen met een merk als inzer?

Als je echt strak ingebandeerd wordt, en dan dus echt heel erg strak, en je hebt goeie lange bandages, zoals van Inzer bijv. Dan kan je er theoretisch gezien 40kg uit halen. Maarja, das net zoals met bench-shirts. Je moet ze leren gebruiken, anders haal je er geen drol uit. Als je het goed doet haal je makkelijk 50kg uit een shirt.

Als je echt strak ingebandeerd wordt, en dan dus echt heel erg strak, en je hebt goeie lange bandages, zoals van Inzer bijv. Dan kan je er theoretisch gezien 40kg uit halen. Maarja, das net zoals met bench-shirts. Je moet ze leren gebruiken, anders haal je er geen drol uit. Als je het goed doet haal je makkelijk 50kg uit een shirt.
Als ik 50kg uit mijn shirt zou halen, was ik zo slank als een den, maar niets sterker denk ik... ;)

kilo's halen vanwege bandages en een benchshirt
dat is nieuw voor mij?
straps kan ik mij nog iets bij voorstellen

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.586
40kg uit een wrap halen? :eek:
Dat spul moet ik hebben, een squat van 180kg/190kg!

het word hier vermeld
ik kan het bijna niet geloven:rolleyes:

kan dat dan echt hum
nee dit is een grapje zeker

Welja, ga een ouwe vent een beetje in de maling lopen nemen... :p

ik zou niet durven
ik weet het echt niet
want ik gebruik die dingen nooit
dus als ik het goed begrijp
kan ik met die dingen om
170 kilootjes squatten + een paar pilletjes zeker;)

• #3.592
ik zou niet durven
ik weet het echt niet
want ik gebruik die dingen nooit
dus als ik het goed begrijp
kan ik met die dingen om
170 kilootjes squatten + een paar pilletjes zeker;)
Oké dan.
Nee, zonder pilletjes hoor.
Al zal het voor iedereen anders zijn hoeveel winst je hebt met die hulpmiddelen.
Ik heb zelf nooit iets gebruikt van dat soort spul.
Had vroeger wel een goede dikke powerlifting riem, maar heb 'm zelden gebruikt eigenlijk.
Misschien dat ik binnenkort eens ga proberen te kniebuigen met pannenkoeken, eeuuh wraps bedoel ik natuurlijk... :rolleyes:
Maar dan meer omdat zelfs zonder gewicht door mijn knieën gaan, al protesten uit die regionen oplevert...
Ouwe vent éh! :cool:
De squat pakjes weet ik helemaal niets van.
De deadlift pakjes werken voor veel mensen helemaal niet, of nauwelijks, en worden dan niet meer gebruikt.
Bench press shirts heb je in verschillende soorten, single ply, double ply, enweetikhoeveelply's er al zijn, en die werken wel als een tierelier!
Kijk maar eens in Huggy zijn log! :thumbs:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/benchpresslog-from-lazy-huggybear-198825/

ik zie mezelf nog niet met zo'n ronnie-coleman pakje lopen
je compris

• #3.596
UB2: Dinsdag
MP
5x35kg 55%
5x42,5kg 65%
3x48,5kg 75%
9x55kg 85% max PR

BOR
5x67,5kg 55%
5x80kg 65%
3x91kg 75%
6x104kg 85% max PR

Chest dips
3x8x107kg

Crossed bench pull-over
3x8x30kg

Front raise
3x12x11kg

BB curl
3x12x35kg

Delt power gaat eindelijk de goede kant op. Ik moet een heel schema speciaal ervoor inrichten maar dan werkt het gelukkig wel. Deze training ziet er misschien vreemd uit maar voelt heerlijk aan voor het bovenlichaam.
De pr's blijven gelukkig komen.

netjes weer Mc.
bor gaat lekker.

schouders komt ook rustig meer power in?

• #3.598
Ben idd blij met de progressie op de schouders, mag ook wel. Thnx.

Zozo Mac... Nette training makker ;)

Goed bezig met die MP.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven