MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zieke DL kerel!

Wow wat een DL!
Nou moet ik weer opschieten om halverwege jouw max te komen... :(

Klasse chick. Binnenkort nog 1RM op de DL? 210 proberen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.624
7*171 :eek:
dat is minimum 200kg kip :D
Ging tot mijn verbazing erg goed. Had nooit gedacht dat ik nog zo snel progressie zou boeken op de deads terwijl het in het begin zo moeizaam ging.

Ik trek volgende week toch eerst de 190kg en kijk dan verder.
5x130 pronated is al een goede grip aan het worden vind ik. :thumbs:
7x170 is sterk.
130kg kon ik enkele maanden maar 1 rep en nu weer 5 reps. Zal helpen voor de farmers.

Thnx kerel.
Thnx
Wow wat een DL!
Nou moet ik weer opschieten om halverwege jouw max te komen... :(
Thnx doe je best want we staan niet stil he. ;)
Klasse chick. Binnenkort nog 1RM op de DL? 210 proberen!
Eens kijken wil niks forceren maar misschien nog voor 2010, zou wel vet zijn. Thnx kerel.

Trouwens was deze deadlift een dubbele pr. Zowel gewicht als volume pr.

kerel die 190 gaat omhoog vliegen :D

ik ook in 1 jaar naar 200kg, dus dat moet jou ook wel lukken ;)

kerel die 190 gaat omhoog vliegen :D
Hehe kan niet missen idd, bij 7x171! Maatje van mij traint nu 2,5 maand mee, en trok vandaag met gemak de 140k op de deadlift omhoog. Hij weegt dan wel 95k van zichzelf, maar deed nooit iets aan sport. Big people have more fun :P

Gaat lekker die deads chickie, dat moet een heerlijk gevoel geweest zijn! :)

Hey chick, dat wordt echt minimaal 210. no problem man!

7x170 zegt niks over 200 trekken.goed bezig mc , sterk hoor jochie

7 x 171 haha netjes Mc.
je zit over de 200 heen man. gratz

Nu gaat die 190 zeker lukken....netjes kerel! Wanneer train je weer?

• #3.635
Gisterenb een feestje gehad en iets te gulzig met de booze geweest. Vandaag ben ik wrak dus geen training helaas. Hopen dat dit geen invloed op de training van morgen heeft.

Morgen mijn eerste pr poging op de squat. 160kg staat gepland!

160 wordt gecrusht!

dat wordt een eitje! weet je trouwens al of je nog naar die wedstrijd wilt?

• #3.638
LB1: Maandag
Squat doel 160kg
10x60kg
5x80kg
1x100kg
1x125kg
1x145kg wraps
1x160kg PR wraps
1x165kg PR wraps

Front squat
3x8x75kg

Leg curl
12x50kg

Standing calf raise
3x15x75kg

Yeaaaaaaaaaaaaaaaaah! Dikke pr op de squat. Wat een opluchting was de 160kg, een last viel van mijn schouders want ik zag toch een beetje op tegen dit gewicht. Zowel de 145kg als de 160kg gingen redelijk vlot omhoog. Meteen de 165kg dan ook maar proberen. Onderin was deze zwaar maar toen ik los kwam vloog ook deze omhoog. Roy had er vertrouwen in dat de 170kg ook gaat lukken. Die ga ik volgende week proberen. Het is geen full squat maar wel een below parallel, en dat is voldoende.

Rooke was er ook bij en heeft stiekem de laaste lift gefilmd. Je ziet helaas niet goed de diepte maar die film ik nog wel eens met een camera van de zijkant.

Bij de leg curl had ik last van de hams onderin, dus ben daar meteen mee gestopt om problemen te voorkomen. ****ing blij met mijn pr. :D

Doe je geen repouts meer? Gefeliciteerd homo!

• #3.640
Dit is de week van de 1RM voor de squat, deadlift en OH press. Dus een paar oefeningen zullen nog een repout krijgen. Heb nu 7 weken naar deze 1RM week toe gewerkt. Volgende week wil ik nog een 1RM week doen en dan deload. Zou gaaf zijn als ik dan de 500 weet te halen zonder de bench omhoog te brengen. Maar dat zal wel iets te hoog gegrepen zijn. :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven