AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
goed gewerkt op de 1e twee oef
de rest is ook ondersteunend zie ik

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.602
zijn de 12 reppies die moordend zijn op het laatst
dat klopt ja

• #3.605
Ik ben ook wel benieuwd naar een filmpje van je squat!:p
Hehehe, nee ik ben helemaal niet van het filmen.
Wat denk je nu? Ik ga mijn e-status toch niet op het spel zetten met quarter squats op film. Ik zeg gewoon dat het een full was, op een been, en jullie moeten mij maar gewoon geloven. :p

en MC stond in de schaduw van zn spotter dus weinig van te zien

pisnicht, filmen die handel :p

Hehehe, nee ik ben helemaal niet van het filmen.
Wat denk je nu? Ik ga mijn e-status toch niet op het spel zetten met quarter squats op film. Ik zeg gewoon dat het een full was, op een been, en jullie moeten mij maar gewoon geloven. :p

Omdat je kwark altijd zo loopt te pushen om zijn filmpjes was ik wel benieuwd naar je eigen filmpjes.
Ik bedoel je bent een man van de goede uitvoering die altijd open staat voor kritiek over je trainingsschema's en voeding misschien als je je squatsfilmpjes post krijg je nog wat goede tips over je squat techniek!

Hehe Rooke en mc altijd lachuh, ben blij dat ik niet bij jullie train anders komt er helemaal niks van me terecht:D

• #3.612
Hehehe nice try.
Nee, zat maar wat te dollen, ik maak normaal gesproken geen probleem van filmpjes, heb er hier al meerdere gepost.

Ik zal mijn 1RM pogingen wel eens plaatsen maar nu nog even niet. Ik heb al zolang niet meer gemaxed dat het niet meer zo vertrouwd aanvoelt als tijdens het schema wat ik een half jaar geleden volgde. De komende tijd zal ik vaker gaan maxen, ook daar moet ik weer even aan wennen. Wil nu mijn focus volledig op die max zetten van volgende week en ff geen gedoe erom heen van filmpje etc etc. Filmpje komt wel ben maar niet bang, en ik hoop met eindelijk eens echte gewichten dan dit kinderspel waar ik nu mee bezig ben.

ik heb zo'n gevoel dat je mijn total gaat vernederen :(

• #3.615
Nou dat is valse bescheidenheid, je denkt toch niet dat ik die 485 zomaar voorbij ga? In het gunstigste geval zal ik komende week op 475 uitkomen dus je hoeft je geen zorgen te maken. ;)

ik ben ook van 425 naar 480 gesprongen, dus onmogelijk is het niet :D

• #3.618
LB2 Vrijdag
Deadlift deadstop
5x110kg 55% pronated
5x130kg 65% pronated
3x151kg 75% mixed
7x171kg 85% max mixed PR dubbel, zowel gewicht als volume pr.

Narrow stand leg press
10x110kg
2x10x130kg

Leg extension
3x15x60kg

Seated calf raise
3x15x125kg

Het moet niet gekker worden met die deadlift. Laatste setje moest ik me helemaal afsluiten en opladen want de setjes ervoor voelde best zwaar. Was idd een mentale kwestie want trok gewoon 7 reps omhoog. :D
Heerlijke training.

Laatst bewerkt:
7*171 :eek:
dat is minimum 200kg kip :D

5x130 pronated is al een goede grip aan het worden vind ik. :thumbs:
7x170 is sterk.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven