Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.121
En het erge is dat we er steengoed voor stonden, 2e plaats op het eerste onderdeel dat is dan meteen 13 punten. Uiteindelijk zijn ook de overige onderdelen aangepast las ik:

- yoke <250kg terwijl 280kg de bedoeling was.
- dumbbell van 40kg terwijl fat dumbbell van 45kg de bedoeling was.
- stones zijn dan wel eerder aangegeven maar dat waren in eerste instantie ook betonnen ballen en geen stalen eieren.

Achhh zo snel mogelijk vergeten, maar ik waarschuw iedereen die ellende wil voorkomen. Geen fungames doen!

Jammer chicky. Maar goed, dan heb je nu nog extra veel energie over voor de NCC :) Daar ga je toch wel op knallen voorspel ik.

chick ik ben woensdag bij DJs, ben jij dr ook dan?

• #5.124
ok als het goed is sprint je me voorbij dus met die truck!

Jullie gaan écht hard met die banden.Dat vrouwelijke commentaar is ook leuk erbij ;)

gaat idd hard!

Zo die laatste band ziet er nasty uit.

• #5.130
Als je goed kijkt dan zie je dat dit het kleine broertje is van de 400kg band die wij bij DJ's hebben. Best een kreng ja. Maar die 2e band was ook vervelend omdat deze hoog en erg slap is.

Er was zelfs een team die veel moeite met de eerste band had. Dan vraag je je af wat die daar dan te zoeken hebben.

zag er indrukwekkend uit
het moeilijke van alles lijkt me de overgang van die " kleine naar die grote band "

ps : hee dumba , ik zie dat je meeleest - alles oke hier en daar

Laatst bewerkt:
Als je goed kijkt dan zie je dat dit het kleine broertje is van de 400kg band die wij bij DJ's hebben. Best een kreng ja. Maar die 2e band was ook vervelend omdat deze hoog en erg slap is.

Er was zelfs een team die veel moeite met de eerste band had. Dan vraag je je af wat die daar dan te zoeken hebben.

Die eerste moet zelfs met 1 hand te doen zijn.;)

zag er indrukwekkend uit
het moeilijke van alles lijkt me de overgang van die " kleine naar die grote band "

ps : hee dumba , ik zie dat je meeleest - alles oke hier en daar

Het gaat weer de goede kant op. Ik begin vandaag weer met trainen.:)

• #5.134
Dinsdag: UB/ME
MP

warming-up
3x57,5kg
3x57,5kg
3x57,5kg
3x60kg
3x60kg PR

Floor press 2 sec pause / pinky / straight legs
5x80kg
5x80kg
5x80kg
5x85kg
5x85kg

Bb curl
5x50kg
5x50kg
5x50kg
5x52,5kg

Cardio uphill run HIIT
15 min

toch weer een lekkere training hoor chicky!@ heb je je al ingeschreven voor de wedstrijd van Gijs?

je schouders beginnen flink sterker te worden Mc!

• #5.137
toch weer een lekkere training hoor chicky!@ heb je je al ingeschreven voor de wedstrijd van Gijs?
Thnx.
Yup ik was nog opzoek naar een zware wedstrijd als vervanging van fungames. De gekozen onderdelen zien er heel goed uit en Gijs kennende zal dit een goede wedstrijd worden.

Roy doet ook mee trouwens.
je schouders beginnen flink sterker te worden Mc!
Ja het ging wel lekker terwijl ik al heel lang geen MP's meer heb gedaan. Het kon nog wel iets zwaarder, was een beetje aftasten.

Ik voelde me een stuk stabieler dan voorheen. Het is nog niet erg sterk maar het gaat vooruit. Wil nog een beetje kracht winnen voor de NCC als dat lukt.
Moet jullie op dit event proberen bij te houden.

Laatst bewerkt:
Thnx.
Yup ik was nog opzoek naar een zware wedstrijd als vervanging van fungames. De gekozen onderdelen zien er heel goed uit en Gijs kennende zal dit een goede wedstrijd worden.

Roy doet ook mee trouwens.

Oh lachen man, wil jij trouwens binnenkort nog een keer strongmannen?

Zonde man van die "**** games" :mad:, wat een ezels!
Wel lekker dat jullie het merendeel afgedroogd hebben met tire flips. :bow:
Op naar de volgende, laat me bijtijds weten als er een keer een wedstrijd meer richting het midden van het land is dan kom ik aanmoedigen!

• #5.140
Oh lachen man, wil jij trouwens binnenkort nog een keer strongmannen?
Ik ga vandaag vrachtwagen trekken en eens kijken of ik dit weekend of maandag ga strongmannen.

Ik ga dan wel wat onderdelen doen die de NCC nabootsen. Dus ook wat medleys.
Zonde man van die "**** games" :mad:, wat een ezels!
Wel lekker dat jullie het merendeel afgedroogd hebben met tire flips. :bow:
Op naar de volgende, laat me bijtijds weten als er een keer een wedstrijd meer richting het midden van het land is dan kom ik aanmoedigen!
Dat is deze dan.

Op zaterdag 24 april wordt in Utrecht het Open Midden-Nederlands Kampioenschap Vrachtwagentrekken voor tweetallen georganiseerd. De aanvang van de wedstrijd is om 13.00 uur. Deelnemers aanwezig om 12.00 uur. Het Open Midden-Nederlands Kampioenschap Vrachtwagentrekken wordt gehouden op de Plantage (nabij de Amsterdamse Straatweg) te Utrecht. Tevens is er die dag een mega-braderie!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven