Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.241
Was gezellig gisteren Mark!

Je hebt een goede wedstrijd gedraaid jammer dat er net geen podium plek voor je in zat scheelde weinig!
We zien elkaar weer bij een volgende wedstrijd. ;)

:D

Goede prestatie!
Als die boom wat sterker was, was je dan zeker op het podium geeindigd?
Thnx, boom ga ik hard aan werken.

Ben nu toch echt van plan een IFSA boom te gaan maken.

als die boom sterker was geweest had ie waarsch wel een paar tikken aan Spencer gegeven toen die zo hard door hem op de grond werd gegooid!
Inderdaad, die jongen smeet gewoon met alles. :D Net als met die drogers, ik heb dan toch de spullen wat rustiger gedropt. Kost wel wat meer tijd.

je was lekker bezig. bij het log heb ik nog even staan kijken en je stil aangemoedigd op die 80 :)

• #5.243
Thnx kerel. ;)

Hier een filmpje, helaas geen beelden van de eerste 2 events. Hoop dat anderen misschien hier iets van op beeld hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=ZPQuIiV8HUo

Grappig detail is dat mijn maat (Roy) de microfoon van Jimmy kreeg en mij toe schreeuwde. :D

Laatst bewerkt:
Zeer goed gewerkt Mark.

we zaten op een gegeven moment nog dat we allebei voor een top 5 gingen.
en toen ging jij ineens als een speer naar boven in de ranking.

erg netjes gedaan hoor!

nice man! congrats met je 4e plaats... wie waren de top 3?

• #5.246
Zeer goed gewerkt Mark.

we zaten op een gegeven moment nog dat we allebei voor een top 5 gingen.
en toen ging jij ineens als een speer naar boven in de ranking.

erg netjes gedaan hoor!
Thnx Mike. We gaan er bij Biest-Houtakker weer een mooie dag van maken.

nice man! congrats met je 4e plaats... wie waren de top 3?
Thnx Erwin.
Check uitslag: http://forum.dutchbodybuilding.com/...trong-man-cup-227587/index44.html#post4808566

• #5.247
Hmmm dacht ongeschonden uit de strijd te zijn gekomen maar mijn linker pols voelt toch niet helemaal lekker. Met name bij het roteren van de hand. Toch maar even wat extra rust nemen. Net nu ik zo zin heb weer aan de slag te gaan.

Jeetje, gave shit man! Ziet er goed uit! Alleen nu wel last dus:( Hoop dat je wel meedoet!

Top wedstrijd gedraaid Mark!
Verdiende 4e plaats!

Hele mooie wedstrijd gedraaid man!

Ik weet bijna zeker dat het door de tire komt dat je last van de polsen hebt, dat had ik laatst ook daarom deed ik wrist wraps om bij de wedstrijd

• #5.252
Jeetje, gave shit man! Ziet er goed uit! Alleen nu wel last dus:( Hoop dat je wel meedoet!
Thnx maat. Ik hoop het ook, wil graag meedoen.
Top wedstrijd gedraaid Mark!
Verdiende 4e plaats!
Thnx, ik wil een rematch :D;)

Hele mooie wedstrijd gedraaid man!
Thnx bro, toch gaaf zo'n wedstrijd.
Ik weet bijna zeker dat het door de tire komt dat je last van de polsen hebt, dat had ik laatst ook daarom deed ik wrist wraps om bij de wedstrijd
Het is zeker niet door de tire gekomen, daar train ik regelmatig mee en nooit problemen. Ik vermoed van de loadrace. Het is zoals ik al aangaf een roterende beweging die moeizaam gaat.

Wraps heb ik wel bij de boom gebruikt. Had ze ook bij de load race moeten gebruiken.

Goede prestatie, vet filmpje. Hoe Jimmy nog effe die steen erop legt, haha.

Hmmm dacht ongeschonden uit de strijd te zijn gekomen maar mijn linker pols voelt toch niet helemaal lekker. Met name bij het roteren van de hand. Toch maar even wat extra rust nemen. Net nu ik zo zin heb weer aan de slag te gaan.

Heb nu eigenlijk precies hetzelfde, kan nu maar de helft (pijnloos) draaien met mijn rechterpols. Zit bu sinds vrijdag stil qua trainen, aardig frustrerend.

Maar kan je niet alvast wat benenwerk gaan doen?

hoe gaat het met je pols?

• #5.255
Goede prestatie, vet filmpje. Hoe Jimmy nog effe die steen erop legt, haha.

Heb nu eigenlijk precies hetzelfde, kan nu maar de helft (pijnloos) draaien met mijn rechterpols. Zit bu sinds vrijdag stil qua trainen, aardig frustrerend.

Maar kan je niet alvast wat benenwerk gaan doen?
Nice he, vond het wel leuk die lift van Jimmy erbij te zetten.

Benen gaat ook lastig worden. Ik train vrijwel alles free weights, dus een bar vastpakken bij squats is al niet ideaal.
Gaat vooruit, de pijn is bijna weg. Wel nog wat stijf. Ik hou gewoon rust tot de wedstrijd.

Die wasmachines en die vaten gingen je makkelijk af

• #5.257
Die wasmachines en die vaten gingen je makkelijk af
En dat was met de medley samen juist een onderdeel waar ik niet snel genoeg was. Veel punten laten liggen helaas.

Hier nog wat picca's van de onderdelen die ik niet op film heb.

IMG_6490.jpg

IMG_6492.jpg

IMG_6495.jpg

IMG_6502.jpg

IMG_6620.jpg

IMG_6621.jpg

Mooie foto voor je avatar inderdaad. :thumb:

Mooie foto's alleen lijkt het niet gelocked op je avatar. :p
Gast z'n kuiten bij de tires zijn niet normaal.. :p

Da's inderdaad een redelijk gedrongen mannetje, was me ook al opgevallen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven