MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.261
Mooie foto voor je avatar inderdaad. :thumb:
Thnx
Een zwak event voor mij maar dit herinnerd mij eraan dat ik de komende tijd moet gaan knallen hierop.

Mooie foto's alleen lijkt het niet gelocked op je avatar. :p
Gast z'n kuiten bij de tires zijn niet normaal.. :p
Dat lijkt niet alleen zo dat is ook zo. Foto is een moment opname, ze waren heel streng bij de lock en de positie van je voeten.

Zoals je ziet staan ook deze niet goed op de foto vanwege de jerk. Zodra ik de lock goed had zette ik mijn voeten goed.

Hoooooooooooooooiiii!!!!!1111!

Wat zal het je een plezier geven als je over jaren, als je 168kg bij 1,94mtr bent, en op internationaal niveau meespeelt. ;)

• #5.265
Wat zal het je een plezier geven als je over jaren, als je 168kg bij 1,94mtr bent, en op internationaal niveau meespeelt. ;)
Een verkapte kijk jou dun zijn post. :sad:

Hahaha, nee ik heb niet die ambities. Strongmannen is heel gaaf om te doen maar dat niveau zal ik nooit bereiken. 168kg is mij ook veel te zwaar. 120kg droog zou wel fijn zijn.

Heb samen met corpaul besloten ons terug te trekken voor de wedstrijd van morgen. We kampen beiden nog met kleine blessures, ik aan de pols en corpaul aan zijn arm.
Ik ga niet het risico lopen mijn pols te vernken. Over 2 maanden is de wedstrijd in Biest-Houtakker en ik moet nog flinke gains maken.

verstandig Chick ;)

Owh ja, en beste foto's ook kerel ... best wel bruut zicht om een log +2m omhoog te pressen.

idd jammer maar denk dat we er het beste aan doen. foto's zien er idd goed uit mark, mooie slobkousen bij de log :D

• #5.270
Wat ben ik toch wijs. :roflol:

+1

En, ik doe niet aan verkapte posten. ;)
Dat dacht ik al. Trouwens ik heb nog een mandje strijk staan kan ik die even bij jou langs brengen? :D
Owh ja, en beste foto's ook kerel ... best wel bruut zicht om een log +2m omhoog te pressen.
Thnx

idd jammer maar denk dat we er het beste aan doen. foto's zien er idd goed uit mark, mooie slobkousen bij de log :D
Hahaha, ziet er sexy uit he. Die sleeves waren even erg warm en nat na de medley. :zweet:
Pas bij de laatste beurt heb ik ze weer omgedaan. Zie avatar.

Chickie, laat ons niet alleen. Doe mee met de wedstrijd! heb jij enig idee of er uberhaupt nog teams meedoen?

• #5.272
Ik kom jullie morgen wel supporten. ;)

skinnie gaat morgen met beker naar huis:)

nee, maar hebben we wel doorgesproken en ik heb veel filmpjes gezien:)

Lol skinnie, train jij echt? :D

Skinnie gaat daar geen gek figuur slaan hoor.
Hij zet al jaren iedereen op het verkeerde been met zijn maffe berichten. ;)
SKINNIE IS ONE HARDCORE MOFO!:D
Succes man! :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven