MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.941
Nette goodmorning. Hoe diep ga je daarmee?

• #5.943
Om eerlijk te zijn niet diep genoeg omdat ik bang was dat mijn broek zwaar zou uitscheuren als ik dieper ging. :roflol:
Deze broek doe ik nooit meer aan om te trainen.

Het was dus niet volledig horizontaal, vermoed 5/10 graden daarboven.

• #5.945
Ik probeer altijd horizontaal te halen.
Zie ook flimpjes waarbij ze niet zo diep gaan, misschien niet verkeerd als je echt zwaar wilt gaan.

Ik probeer altijd horizontaal te halen.
Zie ook flimpjes waarbij ze niet zo diep gaan, misschien niet verkeerd als je echt zwaar wilt gaan.
Ik heb erniet genoeg ervaring mee om er echt iets zinnigs over te zeggen, maar net boven parallel lijkt me diep genoeg, vandaar. :thumb:

die spierpijn kan ik mij goed voorstellen - ik had deze oef onderschat qua traps - daar kwam ik een keer achter toen ik de dag erna doodleuk powershrugs ging doen - nooit meer dus

• #5.949
Ik heb erniet genoeg ervaring mee om er echt iets zinnigs over te zeggen, maar net boven parallel lijkt me diep genoeg, vandaar. :thumb:
Ok thnx. Nog maar eens gekeken en zie dat de grote mannen ook niet altijd horizontaal gaan. Dus dan waren het toch gewoon mooie reps.

http://www.youtube.com/watch?v=f1KzaEolrKk

die spierpijn kan ik mij goed voorstellen - ik had deze oef onderschat qua traps - daar kwam ik een keer achter toen ik de dag erna doodleuk powershrugs ging doen - nooit meer dus
Hahaha ja een clean heeft zoveel in zich. De powershrug zit er in feite al in.
hahah normaal wel maar die 10 min cardio niet ;)
Niet haten maat. Niks mis met het kweken van een goede conditie. Makkelijk zijn deze trainingen zeker niet. :mad:

• #5.950
Echte training!

Donderdag: Conditietraining
Hartslagzone: 80%HRmax = 160bpm
Duur: 12min
Gemiddelde hartslag: 154bpm (incl. warming-up)

:wave: omega007

Hahaha ja een clean heeft zoveel in zich. De powershrug zit er in feite al in.
Niet haten maat. Niks mis met het kweken van een goede conditie. Makkelijk zijn deze trainingen zeker niet. :mad:

Toch vreemd dat je hem goed voelt terwijl het gewicht echt laag is voor een powershrug. Komt dat door de snelheid van de oefening?

:kiss: vind het stiekem wel een beetje stoer hoor Mark.

Zaterdag vrachtwagentrekken in Ridderkerk ?

• #5.954
Toch vreemd dat je hem goed voelt terwijl het gewicht echt laag is voor een powershrug. Komt dat door de snelheid van de oefening?
Denk dat het hier aan de uitvoering ligt. Je haalt extreem ver en explosief door.
:kiss: vind het stiekem wel een beetje stoer hoor Mark.
:heart:

Zaterdag vrachtwagentrekken in Ridderkerk ?
Komende zaterdag? Helaas dan kan ik niet, heb dan een feest en moet nog van alles regelen.

GM's moet je zien alsof je aan het Squaten bent, dan ga je ook niet parallel met je bovenlichaam. :)

GM's moet je zien alsof je aan het Squaten bent, dan ga je ook niet parallel met je bovenlichaam. :)

Ik vind je best een leuke jongen:aai: maar hier geloof ik niet in. Goodmornings doe je volgens mij met licht gebogen benen, die niet meehelpen bij het uitvoeren van de oefening en dus tijdens de oefening in dezelfde hoek blijven staan. Daarbij probeer je met je bovenlichaam gecontroleerd zo diep mogelijk te zakken en kom je weer rechtop.

Ik vind je best een leuke jongen:aai: maar hier geloof ik niet in. Goodmornings doe je volgens mij met licht gebogen benen, die niet meehelpen bij het uitvoeren van de oefening en dus tijdens de oefening in dezelfde hoek blijven staan. Daarbij probeer je met je bovenlichaam gecontroleerd zo diep mogelijk te zakken en kom je weer rechtop.

Ik heb het over de beweging met je bovenlichaam. Tijdens een Squat ga je niet met heel je bovenlichaam op parallel.

Hey chickie, was gezellig man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven