- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx bro. Zal wel door de choco van jullie komen.Ik ben trots op jehele, hele lekkere training. 9*180 is ook lekker! Dit vind ik nou een echte mannen training

Ik ben toch meer gemaakt voor wat volume, dat reppen bevalt me altijd goed en ga er bijna altijd op vooruit.haha netjes man reppen op de deadlift
ik doe het je niet na man
Toch is het zo, hoewel het nog flink wat reps waren doe ik ze liever wat sneller.9 x180 - volgens mij zat je echt wel in de groove hoor
goed gedaan
Thnx.
Dit schema bevalt me beter waarbij ik weer wat meer volume maak. Pr's motiveren ook vet!
Ja mijn max, ik durf het niet te zeggen. Heb even gekeken en dit zou een 1RM van 230kg moeten opleveren. Dat geloof ik zelf nog niet helemaal. In elk geval geen mooie rep want wil er geen hitch of shrug in hebben.9x180? En dan ligt jouw max niet boven die van mij?
Was zeker allout. Dat ik tijdens de repout niet lekker werd geeft dat al aan. De laatste 2 reps bevatten volgens mij ook een shrug bij de lockout en daar ben ik tijdens gym lifts helemaal niet zo van.

Was zweten maar verder zeker een nice train.

Thnx Hummer. I
deadlifts!Wow reps maken op deadlift is een crime althans zo ervaar ik het![]()
Dat hoor ik inderdaad wel vaak maar ik vind het heerlijk.Ditto hier, ik vind 5 reps al veel op de Deadlift...
Niet zo mieten en gewoon doen!Ik vind het gewoon enorm uitputtend.
Een gebrek aan conditie gaat me dan ook parten spelen denk ik...![]()

Ja ben daar wel blij mee, thnx.
Thnx Roy
Ja, wil daar wel een kijkje nemen.
we kunnen ook een busje huren met zen 5en