- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Chubby? Kijk naar jezelf spekberg!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat stel je voor? Alleen nog maar machientjes?
Ik bedoel Mark - het is jou lichaam , maar als machientjes de manier is om toch goed trainen weliswaar
Niet helemaal op de manier wat jij voor ogen had maar wel diverse ongemakken voorkomt dan was voor mij de keuze niet moeilijk - maar nogmaals , het is jou lichaam en jou keuze - neem je dit soort ongemakken voor lief - klaar toch
Drinken erbij?

Tik um aan ouwe.

Een gevoelig peesje, daar ga je toch niet je hele training voor omgooien? Je kunt het ook negeren en lekker door blijven trainen, hecht momenteel veel belang aan blessure vrij te kunnen trainen. Dan kan het zo zijn dat ik even niet squat, voor mij niet het einde van de wereld.Ik bedoel Mark - het is jou lichaam , maar als machientjes de manier is om toch goed trainen weliswaar
Niet helemaal op de manier wat jij voor ogen had maar wel diverse ongemakken voorkomt dan was voor mij de keuze niet moeilijk - maar nogmaals , het is jou lichaam en jou keuze - neem je dit soort ongemakken voor lief - klaar toch
ik heb niet alleen over het peesje , maar prima hoor als je zo erover denkt
De ongemakken van dit jaar staan allemaal los van het sporten (ribkneuzing niet helemaal natuurlijk maar was gewoon een domme fout van mij). Ik kan geen lol meer beleven in deze sport als ik geen barbell werk meer zou doen, dan stop ik liever.Snap je punt John, maar Chickie heeft het goed onder controle volgens mij. Liever af en toe een klein stapje terug dan weer weken in de kreukels.
Dank ninjake.Mooi werk weer chickmeister
Maar waarom eerst de pulldowns?
Precies wat ik ook zie, de ecto is natuurlijk wat lastiger waarneembaar door het hoge chubby gehalte (skinny fat guy).
Precies wat ik ook zie, de ecto is natuurlijk wat lastiger waarneembaar door het hoge chubby gehalte (skinny fat guy).
En een beest wil ik mezelf niet noemen maar bedankt voor het compliment.

En een beest wil ik mezelf niet noemen maar bedankt voor het compliment.