MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #9.602
Chubby? Kijk naar jezelf spekberg!
2wovvia.png
2gt224o.jpg

Nuff said! :boksen::trollface:

He got you there Neusje!

Wat stel je voor? Alleen nog maar machientjes?

Ik bedoel Mark - het is jou lichaam , maar als machientjes de manier is om toch goed trainen weliswaar
Niet helemaal op de manier wat jij voor ogen had maar wel diverse ongemakken voorkomt dan was voor mij de keuze niet moeilijk - maar nogmaals , het is jou lichaam en jou keuze - neem je dit soort ongemakken voor lief - klaar toch

• #9.606
Drinken erbij?
:pepsi:
Tik um aan ouwe. :D
Ik bedoel Mark - het is jou lichaam , maar als machientjes de manier is om toch goed trainen weliswaar
Niet helemaal op de manier wat jij voor ogen had maar wel diverse ongemakken voorkomt dan was voor mij de keuze niet moeilijk - maar nogmaals , het is jou lichaam en jou keuze - neem je dit soort ongemakken voor lief - klaar toch
Een gevoelig peesje, daar ga je toch niet je hele training voor omgooien? Je kunt het ook negeren en lekker door blijven trainen, hecht momenteel veel belang aan blessure vrij te kunnen trainen. Dan kan het zo zijn dat ik even niet squat, voor mij niet het einde van de wereld.

Bench press
15x20kg
5x60kg
9x63,5kg
9x70kg
9x77,5kg
9x85kg
9x93kg

Deadlift
10x70kg
9x100kg
9x112kg
9x125kg
9x136kg

Pull down
8x55kg
8x65kg

Pull up - wide grip / dead hang
5x101kg
5x101kg

Slingshot bench press
8x100kg

Toen was de tijd op.

ik heb niet alleen over het peesje , maar prima hoor als je zo erover denkt

Snap je punt John, maar Chickie heeft het goed onder controle volgens mij. Liever af en toe een klein stapje terug dan weer weken in de kreukels.

Dat is ook het belangrijkste / moet wel leuk blijven nietwaar

Mooi werk weer chickmeister

Maar waarom eerst de pulldowns?

• #9.611
ik heb niet alleen over het peesje , maar prima hoor als je zo erover denkt

Snap je punt John, maar Chickie heeft het goed onder controle volgens mij. Liever af en toe een klein stapje terug dan weer weken in de kreukels.
De ongemakken van dit jaar staan allemaal los van het sporten (ribkneuzing niet helemaal natuurlijk maar was gewoon een domme fout van mij). Ik kan geen lol meer beleven in deze sport als ik geen barbell werk meer zou doen, dan stop ik liever.

En wat craak zegt, de gains die ik misloop wanneer ik 1 a 2 weken niet squat is nihil als je het afzet tegen een blessure waar je maanden last van hebt.

Mooi werk weer chickmeister

Maar waarom eerst de pulldowns?
Dank ninjake.
Puur als WU voor de pull ups.

• #9.613
Ik zie een ecto en een beest, wat is je punt?
Precies wat ik ook zie, de ecto is natuurlijk wat lastiger waarneembaar door het hoge chubby gehalte (skinny fat guy).
En een beest wil ik mezelf niet noemen maar bedankt voor het compliment.

Lol!!!!

Staatsvijand numero uno Xavi moet zo ballen tegen Oranje :p

Goed getraind verder

• #9.620
Strict press
10x20kg
7x42,5kg
7x47,5kg
7x53kg
7x58kg
7x63kg

Squat
10x40kg
5x70kg
7x92,5kg
7x103,5kg
7x114kg
7x125kg
7x136kg

Goodmorning
8x80kg
8x80kg

Leg extensions
8x90kg
8x110kg
8x120kg PR
8x120kg

Db curls
8x15kg
8x18kg
8x20kg
8x25kg PR

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven