- Waardering
- 1.501
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja heel jammer. Ik leef namelijk van de complimentjes.
Dank Hummer, krijg er meteen weer energie van om de volgende training nog meer pr's te pakken.Net of je weer goed bezig bent met al die PR's man!![]()

Ja heel jammer. Ik leef namelijk van de complimentjes.
Ja mijn 'geest' is daarmee goed gevoed, ook belangrijk om daarbij stil te staan met 'onze' materialistische kijk op de wereld.Kun je daar een beetje van rondkomen?
Netjes dat je nog zoveel oefeningen hebt kunnen doen in de hitte.
Huh, "voorzichtig weer wat gesquat"? Heb je je weer in de kreukels gewerkt dan?
Heb verder wat last van pees van mijn hamstring dus nog wat oefeningen gedaan om de spier met lichte gewichten te belasten.
Op papier (scherm) lijkt het inderdaad of ik wat gedaan heb.

Je hebt veel te veel kwaaltjes - good old bodybuildingstyle is nog de enige oplossing ��

Al is ons Chickie natuurlijk al een halve bodybuilder, met z'n leg extentions, vele high rep trainingen en een soort pilates tussendoor![]()

Wat stel je voor? Alleen nog maar machientjes?Je hebt veel te veel kwaaltjes - good old bodybuildingstyle is nog de enige oplossing ��
Al is ons Chickie natuurlijk al een halve bodybuilder, met z'n leg extentions, vele high rep trainingen en een soort pilates tussendoor![]()
pilates…. hater. 
Wanneer begin jij aan de planks, chubby?