AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #10.301
Ja best lekker ja.
Niet slecht man. Ook al cheat je met die slingshot :trollface:
Laat mij ook eens in de waan dat ik sterk ben, Tyrion.
Cheat niet, mijn vrouw weet dat ik het met een slingshot doe.
toch een lekkere training ondanks je ongemakken
Thnx John
Tsss en de dry needling champ van Dordt laat je gewoon links liggen na je zelf diagnose.
Gelukkig weet je vrouw wel de weg naar de juiste therapeut te vinden. :thumbup:
:D
En wie denk je dat mijn vrouw had doorverwezen? :o
Voor elk ander kwaaltje ben jij mijn man, dat weet je toch mijn kleine lekkere fysiotje van me. :kiss:

Ik had mijn naalden ook wel in die vetbultjes willen zetten! :thumbup:

• #10.303
Voor vetbultjes moet ik je doorverwijzen naar Nicky, expert vetbultiologe.

jeetjemina wordt ik nu in dit log ook al over de tong genomen?
(jaja Limburgisme, weet de Ollandse vertaling niet, Jaja jullie denken gelijk weer met andere delen van jullie lijf dan de grijze massa)

OT: Twee PR's: naaisss

ow en chickie: mooi blokje!!

• #10.306
Vreemde gewaarwording maar vandaag heb ik alleen spierpijn aan mijn core spieren rondom mijn ruggenwervel. Apart om alleen zo diep in je lichaam spierpijn te voelen. Dacht vanochtend dat mijn organen aan het falen waren. :)

Niks mis met Nicky haar vetbultjes. :D

En wat zit je nu weer om pics te vragen in mijn karma viezerik!
Krijg je eens aandacht en dan ga je weer klagen. :(
jeetjemina wordt ik nu in dit log ook al over de tong genomen?
(jaja Limburgisme, weet de Ollandse vertaling niet, Jaja jullie denken gelijk weer met andere delen van jullie lijf dan de grijze massa)

OT: Twee PR's: naaisss

ow en chickie: mooi blokje!!
Las zojuist dat je niet alleen graag over de tong genomen wordt, NickyCF. :D
Thnx

Prima sessies.
Slingshot is ook nog iets wat ik wil gaan toevoegen.
Merk je de voordelen er al van met oog op je gewone bench?

• #10.308
Thnx, ja laatste fase van de presses is aanzienlijk sterker geworden. Meer tricep power en explosiever geworden.

• #10.309
Fysio update:

Nog wat last rechtsonder lage rug. Na een training en de dag daarna voel ik niks maar zodra de spieren weer tot rust komen is de spanning voelbaar. Hij is nu begonnen met rechtsboven rug (kruislings systeem). Twee mulifidi geprikt een diep en de ander wat oppervlakkig. Daarna onder begonnen, daar waren de triggerpoints ook voelbaar. Nu wel een aantal wervels hoger dan voorheen, drie keer geprikt.

Mobiliteitsprobleem linker enkel was niets verbeterd. Hij hoopte dat het de gastrocnemius was maar na verder onderzoek bleek het de soleus te zijn. Dorsale beperking linker enkel, beperkte mobilisatie van tibia-fibula gewricht.
Lastig prikken zo'n platte spier. Zijkanten ging nog wel maar diep gaat niet met risico een bloedvat te raken. Heeft toen zo'n elektrisch apparaat op de spier gezet die zelfde effect moet hebben.

Ben benieuwd de komende tijd.

Das minder fijn man...succes en sterkte!

Sterkte man met de blessures!
Rugklachten zijn ook zo waardeloos.
Kamp er zelf nu ook al jaren mee.
Gelukkig laatste maanden wel alles onder controle.
Moet alleen wel dagelijks me oefeningen blijven doen...

• #10.312
Das minder fijn man...succes en sterkte!

Sterkte man met de blessures!
Rugklachten zijn ook zo waardeloos.
Kamp er zelf nu ook al jaren mee.
Gelukkig laatste maanden wel alles onder controle.
Moet alleen wel dagelijks me oefeningen blijven doen...
Wel volgens mij een goed teken dat de triggerpoints niet weer op precies dezelfde plek zitten.
Teken dat het een en ander verschuift.

Core WU

#Bench Press
73 x 5
80.5 x 5
88 x 5
95 x 5
103 x 5

#Deadlift
70 x 5
80 x 5
90 x 5
100 x 5

#Seated db press
24 x 8
26 x 8
26 x 8
26 x 8

#Pull up
103 x 10
103 x 8
103 x 8

#Dumbbell curl
16 x 8
20 x 8
20 x 8

Rehab core oefeningen

En sommige mensen mankeren nooit iets.... ;)

We kneuzen lekker door, Chick ;)

• #10.315
16 pullups in a row! nice

Nice pull ups idd :thumb:

Fysio update:

Nog wat last rechtsonder lage rug. Na een training en de dag daarna voel ik niks maar zodra de spieren weer tot rust komen is de spanning voelbaar. Hij is nu begonnen met rechtsboven rug (kruislings systeem). Twee mulifidi geprikt een diep en de ander wat oppervlakkig. Daarna onder begonnen, daar waren de triggerpoints ook voelbaar. Nu wel een aantal wervels hoger dan voorheen, drie keer geprikt.

Mobiliteitsprobleem linker enkel was niets verbeterd. Hij hoopte dat het de gastrocnemius was maar na verder onderzoek bleek het de soleus te zijn. Dorsale beperking linker enkel, beperkte mobilisatie van tibia-fibula gewricht.
Lastig prikken zo'n platte spier. Zijkanten ging nog wel maar diep gaat niet met risico een bloedvat te raken. Heeft toen zo'n elektrisch apparaat op de spier gezet die zelfde effect moet hebben.

Ben benieuwd de komende tijd.
Dan neem je vanaf de zijkant een langere naald, zolang je niet in de loge gaat prikken is er niets aan de hand. De soleus zit vol bloedvaten (pas nog met een echo bekeken), daarom is het ook een pijnlijke spier om te prikken. Dat electrische ding heeft nauwelijks dieptewerking.

• #10.319

Thnx, die gaan weer lekker en had zelfs nog wel een repje over. :o

Dan neem je vanaf de zijkant een langere naald, zolang je niet in de loge gaat prikken is er niets aan de hand. De soleus zit vol bloedvaten (pas nog met een echo bekeken), daarom is het ook een pijnlijke spier om te prikken. Dat electrische ding heeft nauwelijks dieptewerking.
Lengte van de naald was niet het probleem hij gaf aan dat hij niet zo diep wil prikken. Ga de komende tijd met een bal tripperpointen, zo moeilijk is het nou ook niet om de soleus te bereiken volgens mij.
Beperkte mobiliteit ligt hem meer in het gewricht had ik begrepen.

Hoe bevalt die slingshot?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven