AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #10.321
Ja heel goed.
Tot op heden nog geen faal gehad in de laatste fase van de press. Merk het ook bij mijn overhead presses, lockout is geen enkel probleem meer, moet nu meer focus onderin de press leggen (pauze).

nice pull ups mc

Ok, cool.
Pauzes en dumbell presses misschien?
Al ben ik zelf meer van het alleen maar bankdrukken natuurlijk. ;)

• #10.324
Precies mijn gedachte, ben daarom ook begonnen met seated dumbbell presses.
Slingshot is ook van goede kwaliteit ben benieuwd hoe lang deze zijn kracht behoudt. Jij wel eens gebruikt?

Ik heb de SUPER RAM van Titan.
Maar nog niet heel veel gebruikt.
Ze zullen wel "slapper" worden met de "jaren" denk ik. ;)

• #10.326
Ik heb de SUPER RAM van Titan.
Maar nog niet heel veel gebruikt.
Ze zullen wel "slapper" worden met de "jaren" denk ik. ;)

Die is een stuk steviger heb ik begrepen. Vergelijkbaar met de maddog slingshot. Voor een sterke bencher als jij beter geschikt.
Dat laatste geloof ik ook wel, is toch een elastiekje.

Everyday upperbody day day
#Bench Press
78.5 x 3
86 x 3
94 x 3
101.5 x 3
109 x 3

#Pull up
103 x 18 PR
103 x 7
103 x 6

#Seated db press
18 x 8
24 x 8
28 x 8
28 x 8 PR

#Dumbbell curl
18 x 8
22 x 8
22 x 8

#Side raise
12 x 8
14 x 8

#Bosu ball side planks
1 x 60 60sec

Nog maar een los gegaan op de pullup, was daarna best beetje opgebrand. :o
Verder best easy train.

die pullups blijven maar gaan!

• #10.328
Ja nu ik mijn squat en deadlift kwijt ben heb ik een surrogaat moeten vinden waar ik mijn liefde in kwijt kan.

hehe teach me pls

goede bench
pull-up ook erg sterk, zeker op jouw BW

• #10.331
Pull ups zijn altijd goed geweest bij mij. Dat jaren gekloot met mijn rechter arm hield me tegen.
Arm is nu weer sterk en je ziet het de pull up gaat weer als een speer. Als dat nou ook eens bij mijn deads zal gaan in de nabije toekomst. :engel:

Wat mij in het verleden goed hielp was werken naar een totaal aantal reps, bijvoorbeeld 25. Onafhankelijk van aantal sets, je moet de reps halen. Wanneer dat lukt een max voor aantal setjes stellen. Als dat makkelijk gaat opwerken naar de 50 reps in bijvoorbeeld 3 of 4 setjes.

goede bench
pull-up ook erg sterk, zeker op jouw BW
Dank. Bench was nog echt easy.
Mijn BF verlagen heeft wel geholpen. ;)

Thnx, die gaan weer lekker en had zelfs nog wel een repje over. :o

Lengte van de naald was niet het probleem hij gaf aan dat hij niet zo diep wil prikken. Ga de komende tijd met een bal tripperpointen, zo moeilijk is het nou ook niet om de soleus te bereiken volgens mij.
Beperkte mobiliteit ligt hem meer in het gewricht had ik begrepen.
En ik zeg dat je dus prima zo diep kunt prikken. ;)

Pull ups zijn altijd goed geweest bij mij. Dat jaren gekloot met mijn rechter arm hield me tegen.
Arm is nu weer sterk en je ziet het de pull up gaat weer als een speer. Als dat nou ook eens bij mijn deads zal gaan in de nabije toekomst. :engel:

Wat mij in het verleden goed hielp was werken naar een totaal aantal reps, bijvoorbeeld 25. Onafhankelijk van aantal sets, je moet de reps halen. Wanneer dat lukt een max voor aantal setjes stellen. Als dat makkelijk gaat opwerken naar de 50 reps in bijvoorbeeld 3 of 4 setjes.

gek 50.....man dan ben ik een dag bezig!

hmm ik ben begin dit jaar nog lekker in mn glutes ge dry needled no homer

had er geen ruk aan maar was wel een interessante ervaring

Zo doe ik het ook vaak, werken naar een totaal volume, tussen mijn push setjes door. :)

• #10.336
En ik zeg dat je dus prima zo diep kunt prikken. ;)
Ok thnx, zal het doorgeven.
gek 50.....man dan ben ik een dag bezig!
50 moet je ook pas aan beginnen wanneer je de 25 in 2 of 3 setjes kunt maken.
Ik heb de 50 in een setje volgens mij toen bijna gehaald maar was destijds wel 20kg lichter.
hmm ik ben begin dit jaar nog lekker in mn glutes ge dry needled no homer

had er geen ruk aan maar was wel een interessante ervaring
Best lekker toch?

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

Zo doe ik het ook vaak, werken naar een totaal volume, tussen mijn push setjes door. :)
Lang geleden dat ik het weer eens deed. Zat nu op 31 reps en vorige training op 34 reps. Misschien een leuke uitdaging om weer voor de 50 te gaan. :D

50 reps chin up is een mooi streven voor heel 2015 in mijn geval... ;)
Mooie PR's, zeker die chin ups man.

Ok, sorry...
My bad...
Jonguh..?! ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven