- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice train vandaag. Verliep allemaal vlotjes. Squat een stuk stabieler en dus meer power. Spanning in bil en onderrug is ook weg. Heb nu wel weer last van een onstabiele knie (binnenste knieband) t.g.v. spanning verschil gluteus. Tijdens squatten geen last van alleen als ik mijn been volledig strek en ontspan (met lopen dus).

Daffy zat helemaal niet in de buurt van mijn anus!Ik denk dat Daffy dan het dichtst in de buurt zat met 'Anus'.

Met zoveel doel je op de frequentie neem ik aan.Yo waarom pak je zoveel slingshot heb je moeite met loxkout?
Na de psoas ellende en gluteus medius weer triggerpoints in ander deel bij mijn bekken. Nu weer mijn quadratus lumborum.
![]()
Ik werd er een beetje moedeloos van, ook steeds na een deadlift sessie. Had er erg echt veel last van, zin om te trainen verging er zelfs van.
Verklaring van fysio is een keten aan mobiliteitsproblemen aan rechterzijde waarbij mijn psoas er het slechtste aan toe was. Toen die weer gezond was kwam de gluteus medius naar voren. Ook deze weer flink opgerekt en daar is ook de spanning verdwenen. Nu weer quadratus lumborum. Allemaal spieren die aan bekken en/of wervels vastzitten. Weer wat naalden erin en weg spanning. Meteen weer zin om te sporten.
Besloten om de deadlift tijdelijk te verbannen of licht te doen. Bij squat heb ik weinig problemen merk ik.
Dikke arch press vandaag, gaad goet!
Squat weer een stukje sterker geworden.
Slinger was best easy vandaag. Nice.
Lekker naïef om te denken dat die pijn door deadlift komt en niet noor die arch
Maar ik moei me niet
Tot bekken weer stabieler is minder focus op deads ja.klote mc - maar als die deads zoveel problemen - weg ermee - oefeningen zat toch
Zeker lekker.Lekker naïef om te denken dat die pijn door deadlift komt en niet door die arch
Maar ik moei me niet