- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Lol, jij vraagt je af of een sterke rectus abdominis carryover heeft
?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?Lol, jij vraagt je af of een sterke rectus abdominis carryover heeft?
. niet dat daar inherent iets mis mee isnee ik vraag me af waarom iedereen zon boner krijgt van ab wheel rollouts ipv de tien duuzend andere manieren waarop je die musculatuur kunt trainen
. Maar snap je puntnee ik vraag me af waarom iedereen zon boner krijgt van ab wheel rollouts ipv de tien duuzend andere manieren waarop je die musculatuur kunt trainen
eigenlijk vraag ik het me niet af want dat is gewoon helemaal in nu net als dat een jaar geleden weighted planks echt helemaal leipe shit waren. niet dat daar inherent iets mis mee is

Ja het was een mooie afsluiter van deze cycle. Thnx Marc
Thnx RamBo.
Heeft een squat, deadlift of bench press carryover naar iets boeiends?

Dank Robmeister aka cutmeister.

Helemaal gemist. Ben uit pure wanhoop dit soort oefeningen gaan doen vanwege balans problemen.Eigenlijk was ab wheel een jaar of 2 terug een rage hier![]()
Heeft een squat, deadlift of bench press carryover naar iets boeiends?![]()

Ja zeker!

Oh dan ben ik dus hard op weg naar die medailles.Bench, squat en deadlift hebben overdracht naar powerlifting medailles![]()

Oh die overgewaardeerde oefeningen.

nou ik zie toch vrij regelmatig mensen die geen fatsoenlijke squat kunnen haha![]()
nee ik vraag me af waarom iedereen zon boner krijgt van ab wheel rollouts ipv de tien duuzend andere manieren waarop je die musculatuur kunt trainen
eigenlijk vraag ik het me niet af want dat is gewoon helemaal in nu net als dat een jaar geleden weighted planks echt helemaal leipe shit waren. niet dat daar inherent iets mis mee is

je kan natuurlijk ook idd standing incline bench doen voor je core![]()

sorry dat mijn strict press die sterker is dan jouw equipped bench niet voldoet aan de niet bestaande technische regels voor een strict press![]()

nou ik zie toch vrij regelmatig mensen die geen fatsoenlijke squat kunnen haha![]()

Met de juiste begeleiding kun je iedere beginner een squat leren. Al is het met een lege bar.nou ik zie toch vrij regelmatig mensen die geen fatsoenlijke squat kunnen haha![]()

In b4 wedstrijd roller, arched press en leg extentions.
Met de juiste begeleiding kun je iedere beginner een squat leren. Al is het met een lege bar.
Dat zie ik bij de standing ab wheel niet gebeuren.
Ab wheel > Squat
Goed initiatief. En de lengte ipv gewicht bepaald de wilks.