XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lol, jij vraagt je af of een sterke rectus abdominis carryover heeft :D ?

nee ik vraag me af waarom iedereen zon boner krijgt van ab wheel rollouts ipv de tien duuzend andere manieren waarop je die musculatuur kunt trainen

eigenlijk vraag ik het me niet af want dat is gewoon helemaal in nu net als dat een jaar geleden weighted planks echt helemaal leipe shit waren :roflol:. niet dat daar inherent iets mis mee is

mooi PR weer chickmeister!

nee ik vraag me af waarom iedereen zon boner krijgt van ab wheel rollouts ipv de tien duuzend andere manieren waarop je die musculatuur kunt trainen

Komt zeer waarschijnlijk door die ubergeile emg studies :). Maar snap je punt

[Link niet meer beschikbaar]

eigenlijk vraag ik het me niet af want dat is gewoon helemaal in nu net als dat een jaar geleden weighted planks echt helemaal leipe shit waren :roflol:. niet dat daar inherent iets mis mee is

Eigenlijk was ab wheel een jaar of 2 terug een rage hier ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.006
Ja het was een mooie afsluiter van deze cycle. Thnx Marc
Thnx RamBo.
maar heeft het ook carryover naar iets boeiends
Heeft een squat, deadlift of bench press carryover naar iets boeiends? :trollface:
Dank Robmeister aka cutmeister. ;)
Eigenlijk was ab wheel een jaar of 2 terug een rage hier ;)
Helemaal gemist. Ben uit pure wanhoop dit soort oefeningen gaan doen vanwege balans problemen.

Een PR op de bank geeft je leven weer zin. :thumbs:

Bench, squat en deadlift hebben overdracht naar powerlifting medailles;)

• #11.011
Een PR op de bank geeft je leven weer zin. :thumbs:
Ja zeker! :D
Bench, squat en deadlift hebben overdracht naar powerlifting medailles;)
Oh dan ben ik dus hard op weg naar die medailles. :D
ja

naar squat, deadlift en bench press
Oh die overgewaardeerde oefeningen.
Iedereen kan een squat, bench press en deadlift uitvoeren.
Niet iedereen kan een standing ab wheel uitvoeren. Laatste is dus baas. :p

nou ik zie toch vrij regelmatig mensen die geen fatsoenlijke squat kunnen haha :roflol:

je kan natuurlijk ook idd standing incline bench doen voor je core :roflol:

• #11.019
Met de juiste begeleiding kun je iedere beginner een squat leren. Al is het met een lege bar.
Dat zie ik bij de standing ab wheel niet gebeuren.

Ab wheel > Squat :lol:

Goed initiatief. En de lengte ipv gewicht bepaald de wilks.

een squat met empty bar vergelijken met een standing ab wheel:roflol:

dat is hetzelfde als 100m sprint en een marathon vergelijken. ja iedereen kan 100m rennen maar niet iedereen kan de 42km rennen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven