MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja was mooi, v-bar is 5cm dus klopt precies.
Wanneer ik nu filmpjes bekijk hebben we wel heel erg clean gelift. Sommige tillen de bar maar paar cm op en weer neer.
Dan moeten we nog wel wat zwaarder kunnen.

Gaat denk ik vrij weinig schelen (max 1kg denk ik) vaak krijg ke hem of redelijk makkelijk omhoog of totaal niet

Nu trouwens wel wat last van krampen van spier bij mijn duim

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.282
Dat ga je wel merken. Ik heb met de crush grippers enkele weken een spastische duimspier gehad aan mijn linker hand. :D

• #11.283
#Squat
40 x 8
60 x 8
70 x 8
80 x 8
80 x 8

#Seated db press - Fat Gripz
22 x 8
26 x 8
28 x 8
30 x 8 PR

#Seated db press
32 x 8 PR

#Leg extension
100 x 8
110 x 8
120 x 8
130 x 8

#leg curl
59 x 8
68 x 8
77 x 8
86 x 8 PR

Heb nu ook de fat gripz extreme gekocht. Kan ik nog een stapje gekker gaan. :D

rood rood roooooooood

heb jij een fat grip fetish?

• #11.286

Klopt die FGE is inderdaad rood, kijk maar.
fat-gripz-comparison-1024x690.jpg

Je moet eens pullups gaan doen met ddie fat grip extreme

Srs

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Srs

Hoe gaat het met je spierknopen en andere ongemakken?

Wist niet dat die extreme zoveel verschil was als de gewone fatgripz.
Vind ze alleen een beetje duur.

• #11.290

Srs
Ik kan net 1x95 deadlift met de blauwe doen. Hoe moet ik dan pullups met die extreme doen?
Hoe gaat het met je spierknopen en andere ongemakken?
Het gaat allemaal wat traag omdat ik dacht dat ik er met wat rekken wel uit zou komen.
Paar weken geleden bij fysio geweest en flink rekken daarna. Helaas niet alles weg gekregen en pas afgelopen maandag weer gelukt een volgende behandeling te krijgen.
Veel bindweefsel verkleving bij quadratus lumborum. We hebben dit laatste probleem wat onderschat. Ik ga nu dan weer iedere week naar fysio tot alle triggerpoints weg zijn. Net zo intensief als bij de Illiapsoas.

Probleem was alleen dat fysio de lage delen van de QL niet kan aanprikken omdat daar mijn nieren zitten en hij bang is deze te raken. Laat het nu net zo zijn dat ik daar de meeste spanning voel. Weet nu niet zeker of we deze triggerpoints wel weg kunnen krijgen.

Wist niet dat die extreme zoveel verschil was als de gewone fatgripz.
Vind ze alleen een beetje duur.
Die blauwe had ik al van 2009, 2e hands gekocht hier op dbb.
Die extreme had ik voor iets meer dan 30 euries. Een gripper kost 30 euro en fat gripz zijn zoveel veelzijdiger.
Het is duur als je er niets mee doet.

Bij pull ups draaien ze niet dusmaakt het veel makkelijker

• #11.293
  • #11.294
#Bench Press - Fat Gripz
60 x 5
70 x 5
80 x 5
90 x 5
100 x 5

#Bench Press
108.5 x 5
108.5 x 5

#Pull up
105 x 10

#Dumbbell Row - Fat Gripz
30 x 8
34 x 8

#Dumbbell Row
38 x 10
40 x 10

#Push down
59 x 8
68 x 8
77 x 8

Vandaag liep niet lekker. Last van mijn linkerduim. Had gisteren een m8 draadstaaf gebogen met mijn handen om een handle voor de rolling thunder te maken. Wilde scherpe hoeken hebben dus handen dicht tegen elkaar en buigen maar. Au dus. :o

Wel blij met mijn nieuwe IM#2 gripper. Vandaag binnen gekomen en meteen een rating gedaan. 50x gesloten voor meting en goed in de WD40. Kwam op 48kg uit (106lb) een perfect nummer 2 dus. :D
Heb nu een hele mooie set grippers met perfecte tussen stappen.

Even rust nemen nu met gripwerk want mijn handen zijn gesloopt. Over een halve week ga ik een poging wagen, crush #2!

Laatst bewerkt:
Ben je niet wat overdreven bezig met al die grippers en fat grips en alles
Lijkt alsof je training alleen nog maar daar om draait?

+1

En wat voegen sommige "pr's" nou echt toe. Zijn dat ook echt pr's die iets zeggen over een toename van kracht of gewoon iets wat je nog nooit gedaan hebt

Vraag ik me gewoon af trouwens. Zou t zelf niet als PRs zien namelijk

• #11.297
Nee, is een toevoeging op mijn trainingen.
Rest gaat gewoon door.
+1

En wat voegen sommige "pr's" nou echt toe. Zijn dat ook echt pr's die iets zeggen over een toename van kracht of gewoon iets wat je nog nooit gedaan hebt

Vraag ik me gewoon af trouwens. Zou t zelf niet als PRs zien namelijk
-1
Weet niet waar je dit vandaan haalt. Ik zet nooit pr's neer bij oefeningen die ik nooit eerder heb gedaan.
v-bar lift had ik nooit eerder gedaan, zie je daar pr's staan?
hub en block pinch wel eerder gedaan en daarom ook vanaf een bepaald gewicht een pr.

Nee, is een toevoeging op mijn trainingen.
Rest gaat gewoon door.

-1
Weet niet waar je dit vandaan haalt. Ik zet nooit pr's neer bij oefeningen die ik nooit eerder heb gedaan.
v-bar lift had ik nooit eerder gedaan, zie je daar pr's staan?
hub en block pinch wel eerder gedaan en daarom ook vanaf een bepaald gewicht een pr.

Wel heel veel bij varianten met fat gripz. Zegt dat ook echt wat over algemene kracht. Een fat db press is toch niet exht zwaarder dan een reguliere

• #11.299
Wel heel veel bij varianten met fat gripz. Zegt dat ook echt wat over algemene kracht. Een fat db press is toch niet exht zwaarder dan een reguliere

Ah zo. Jij doet strongman en dat kan ik momenteel nog niet. Daar krijg je sterke handen/polsen en onderarmen van.
Pressen met een thick bar is een stuk zwaarder voor je handen en polsen. Maar ook curls met een fat db is een stuk zwaarder. In het begin gingen de kilo's flink omlaag met de fat gripz. Doe dus eerst pressen met fat gripz en daarna verder zonder. Ik ben nu met thick bar bijna net zo sterk als met een dunne bar. Dat is imo zeker progressie. Verder boek ik ook met de reguliere bench aardig wat progressie. UB gaat goed.

Chick wil geen pols/elleboog braces of tape of steunbandage gebruiken, maar altijd en overal kunnen rammen zonder grote 'cosmetische' voorbereiding. :cool:

Ik snap 'm wel!!:haha:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven