MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja dat zou ik inderdaad ook wel graag doen.

Knap hoor! Meteen al in de middenmoot eindigen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.783
Zo daar ben ik weer. Gisteren geen tijd voor dbb daar ik ff een kijkje was gaan nemen in Eindhoven. Sterkste man van Zuid-Nederland.
Zijn dat de befaamde McChick en Rooke?

Ik dacht dat Rooke een blond wijf was???

Kip jij bent die grote toch zeg maar?
Yup, onder de indruk?
:roflol:

ik ben zeg maar die gene die met harnas in 1 lijn blijft :D
Jaja lul, kwam omdat jij niet hard genoeg trok! :jk:
HAHAHAHAHA.. ow dus niet die dikke die zo raar met z'n armpjes zwaait:D:D:D
Idd die spaz :spaz:
:mad: dikke? oppassen jij!
hey Mc. C. ik had het filmpje net ook bij Rooky gezien, 't ziet er heel heftig uit!

Volgende keer trouwens eerst ff een zonnebankje pakken :D
Ohhh wat gemeen, had juist een aantal weken terug lekker in de zon gezeten, het wit was ervan af.

Zal jou maar eens streng beoordelen in je contest. Ohh weee als jij dan niet bruin bent. ;)
Je wou ff te veel; daarom ging je zwabberen...ik herken het van mezelf.
Je toont daarmee heel veel goede wil. Ik zie je nog wel een keer de truckpull winnen samen met Rooke.
Gebruik de rekverbandentruc;) maar. Blijven oefenen en nogmaals:Respect!:)
Gretig was ik idd, zoals altijd vol erin gaan. Kreeg een tip dat ik juist niet zo laag moest blijven aangezien de vrachtwagen lichter was, zo kun je meer snelheid maken. Voor de grote mannen werkt dat idd, wij waren er toch iets te licht voor denk ik, dus had ik laag moeten blijven.
Potverdomme had je niet erbij kunnen zetten dat het niet gecensueerd was ik schrok me het lazerus!!:eek:

Wel een stoer filmpje leuk om de kids te laten zien later.
:o, hoop dat je nu geen trauma hebt opgelopen.
Ja dat zou ik inderdaad ook wel graag doen.
Ik hou je op de hoogte voor een volgende wedstrijd. Jij met hummer lijkt me een goede combi. :D
Knap hoor! Meteen al in de middenmoot eindigen
Thnx, we waren er best blij mee. :D

• #1.785
Nou mannen en dames, jullie zullen wel gedacht hebben wat is met dit bb log aan de hand de laatste tijd? Gaat ie ineens pl-en en daarna nog een strongman onderdeel draaien. :lol:
Vanaf nu is het weer ff gedaan met de ongein en ga ik na de deload weer verder met het echte werk.... hardcore bodybuilding. Heerlijk die spieren vol pompen tot failure and beyond. :D

Toch wel leuk...die afwisseling.
Succes weer met de BB.:)

Leuke afwisseling toch?:D

Tegenwoordig ben jij degene die snel op de kast zit:D:D

hardcore bodybuilding is the whey to go :D

succes bro, vind je logje dan een stuk interessanter! ;)

ook al moet ik zeggen dat ik zware gewichten en trucks ook wel dig..

bodybuilding is zo breed , er bestaat geen één ideaal schema - ook dit schema is gewoon weer verrot gaan - diep gaan en spierpijn krijgen - succes mattie

• #1.790
Deload

CP1A
Full squats
3x8x60kg

Incline press guillotine style
3x8x50kg

Pendlay row
3x8x50kg

Ja... dat is andere koek :D. Ff een weekje herstellen en dan weer volle bak.

pfff jij moet gezweten hebben...ziet er zwaar uit man

• #1.792
Nou zweten deed ik zeker... was warm in de gym.:zweet:

stelde echt geen ene **** voor...wilde eigenlijk nog rondje vrachtwagen pullen doen :rolleyes: :)

Heb je logje ook gevonden. Zie dat je weer BB style gaat trainen, voorlopig geen events in Ridderkerk dan, of doe je die gewoon een keer tussendoor?

• #1.795
Heb je logje ook gevonden. Zie dat je weer BB style gaat trainen, voorlopig geen events in Ridderkerk dan, of doe je die gewoon een keer tussendoor?
Nou Sarko was er weer vandaag en was weer bezig mannen op te trommelen voor een bankdruk wedstrijd. :D

Ik ga de komende tijd niet op stm trainen, maar wil zeker eens een keertje meedoen voor de lol.

ook jij bent aanwezig geweest, **** it :P

Hey mc chick!
Altijd spannend die deload weken :p
Om de hoeveel weken doe jij een deload week?
Al vaker gedaan in het verleden en hoe is het bevallen?

het was toch 10ton :rolleyes:

• #1.800
ook jij bent aanwezig geweest, **** it :P
??? hoe bedoel je?
Hey mc chick!
Altijd spannend die deload weken :p
Om de hoeveel weken doe jij een deload week?
Al vaker gedaan in het verleden en hoe is het bevallen?
Normaal probeer ik een schema 3 maanden aan te houden.
Zoals je weet ben ik een bb-er en hebben we voor een aantal weken een pl-schema gedaan. Nou dat voel je wel, en zat tegen overtraining aan. Dus ff een weekje deload en dan gaan we volgende week weer knallen.

Deload bevalt goed. Je lichaam herstelt en daar groei je ook van. Constant volle bak lijkt goed, maar is het niet. Kan progressie in de weg staan. Heb het pas een keer eerder gedaan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven