Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup, onder de indruk?Zijn dat de befaamde McChick en Rooke?
Ik dacht dat Rooke een blond wijf was
Kip jij bent die grote toch zeg maar?
Jaja lul, kwam omdat jij niet hard genoeg trok!
ik ben zeg maar die gene die met harnas in 1 lijn blijft![]()

Idd die spazHAHAHAHAHA.. ow dus niet die dikke die zo raar met z'n armpjes zwaait![]()

dikke? oppassen jij! Ohhh wat gemeen, had juist een aantal weken terug lekker in de zon gezeten, het wit was ervan af.hey Mc. C. ik had het filmpje net ook bij Rooky gezien, 't ziet er heel heftig uit!
Volgende keer trouwens eerst ff een zonnebankje pakken![]()

Gretig was ik idd, zoals altijd vol erin gaan. Kreeg een tip dat ik juist niet zo laag moest blijven aangezien de vrachtwagen lichter was, zo kun je meer snelheid maken. Voor de grote mannen werkt dat idd, wij waren er toch iets te licht voor denk ik, dus had ik laag moeten blijven.Je wou ff te veel; daarom ging je zwabberen...ik herken het van mezelf.
Je toont daarmee heel veel goede wil. Ik zie je nog wel een keer de truckpull winnen samen met Rooke.
Gebruik de rekverbandentrucmaar. Blijven oefenen en nogmaals:Respect!
![]()
Potverdomme had je niet erbij kunnen zetten dat het niet gecensueerd was ik schrok me het lazerus!!
Wel een stoer filmpje leuk om de kids te laten zien later.
, hoop dat je nu geen trauma hebt opgelopen.Ik hou je op de hoogte voor een volgende wedstrijd. Jij met hummer lijkt me een goede combi.

Thnx, we waren er best blij mee.

Nou Sarko was er weer vandaag en was weer bezig mannen op te trommelen voor een bankdruk wedstrijd.Heb je logje ook gevonden. Zie dat je weer BB style gaat trainen, voorlopig geen events in Ridderkerk dan, of doe je die gewoon een keer tussendoor?

hoe bedoel je?Normaal probeer ik een schema 3 maanden aan te houden.Hey mc chick!
Altijd spannend die deload weken
Om de hoeveel weken doe jij een deload week?
Al vaker gedaan in het verleden en hoe is het bevallen?