- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Speciaal voor Loo een variant op de chilbiefstuk--> een tomato springunion steak met rijst doperwten en sperciebonen:D. Lekker.. [ATTACH zei:

Nette progress, mooi belijnt middenvoetsbeentje, wijdte van je kleine teen moet nog wel wat aan gewerkt worden... Verder een 7.5
Of is dit niet de goede foto onder je bord eten
Ik ga mac'ken, laat je de schade weten.![]()

Heb ik dit jaar nog niet gedaan. Zal eens kijken of het dit weekend het juiste weertje is... dan komt er bij mij ook een kilo steak en kalkoen in huis 

Yo man. Lekker ge-BBqHeb ik dit jaar nog niet gedaan. Zal eens kijken of het dit weekend het juiste weertje is... dan komt er bij mij ook een kilo steak en kalkoen in huis
Je zit flink hoog in reps bij die calf raises! Lekker man. De soleus en gastracnemius spieren kunnen dat hebben inderdaad.. die bevatten veel vezels type 1.. net als de buik
Nu zit ik daarmee vrij laag in reps, maar zal dit ook eens gaan veranderen.

Lekkere training, ik kan me goed voorstellen dat je liever iets anders zou doen dan dropsets. Nog even geduld.
Lekkere training weer sergeant! Nog even en je bent van die dropsets af! Hoe zit het nu met gewicht en bf%?
Bedankt K is pittig inderdaad ook res. voor jou lekker bezig.Hele goede training weer zo te zien!
Ik pak zo nu en dan ook een dropset zoals je waarschijnlijk weet, maar dan gewoon tussendoor... en het voelt bizar. Laat staan dat ik heel de training op die manier moet afwerken; respect voor jou hoor!
Het is ook niet mijn manier van trainen. Dit is geen toppen dit is puur het verhogen van de spierconditie. Het volgende schema heb ik al gezien en gaat mij ook niet bevallen. Je mag een schema denk ik niet leuk en lekker vinden zodra je gewend bent moet je weer iets anders gaan doen ben ik bang. Qua gewichten tijdens de sets niet sterker geworden. Heb wel het idee dat als ik straks zwaarder op de compounds ga sneller omhoog ga door die sterk verbeterde spierconditie.Het zou denk ik niet mijn manier van training zijn, hoewel ik wel denk dat je er veel voldoening uit haalt. Ik kom liever eerst op gang voor ik ga toppen, hoewel dat met deads b.v. moeilijk is omdat m'n onderrug dan klapvol schiet. Ben je er nog sterker mee geworden overall?
Thanks Mass! ?Jij ook heel veel succes met de contest...Nog even volhouden dus met die dropsets ... goede compensatie van de training hiervoor![]()
Thanks A . Ik kan het moeilijk beoordelen heb wel het idee als ik normale sets ga trainen dat ik sneller progressie ga maken maar dat is suggestief. Kan het niet gaan testen want mijn volgende schema zal ik ook terug in gewicht moeten omdat ik 1,5 jes ga maken met andere oefeningen.Mooi huis heb je.Hoe zijn de dropsets over het algemeen qua resultaat bevallen? En wat ga je hierna doen?Succes
Haha zal ik doen.Jij gaat wel hard hier met je nieuwe coach en log. Duidelijk een serieuzere wending genomen. Trainingen lijken me afzien met die dropssets.
![]()