MuscleMeat

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat een plaatjes weer.. Wel een korte training.. Maar alst niet goed voelt kan je zowiezo beter kappen! TOch netjes hoor, die Squat!

wow das veel ketchup :p

Speciaal voor Loo een variant op de chilbiefstuk--> een tomato springunion steak met rijst doperwten en sperciebonen:D. Lekker.. [ATTACH zei:
6868[/ATTACH]
Meest recente foto:
teen.jpg

Heren ik wil graag echt goede progressie laten zien. Ik wil mijn before and after pics van 12 maanden bodybuilding gaan posten. Train sinds 1 november 2008 ongeveer dus in november 2009 komen er pics.:cool:

Vriendelijk groetend,
Mossad

hmmm, ik eet een keer een hapje met jou mee mossad! :D
Toch ben ik wel benieuwd naar jouw fysiek ;)

Laatst bewerkt:
Nette progress, mooi belijnt middenvoetsbeentje, wijdte van je kleine teen moet nog wel wat aan gewerkt worden... Verder een 7.5

Of is dit niet de goede foto onder je bord eten :D

Ik ga mac'ken, laat je de schade weten. ;)

Nette progress, mooi belijnt middenvoetsbeentje, wijdte van je kleine teen moet nog wel wat aan gewerkt worden... Verder een 7.5

Of is dit niet de goede foto onder je bord eten :D

Ik ga mac'ken, laat je de schade weten. ;)

whahahaha! Ik pleur van mijn stoel :D

****ing lekker dat rechter bord!
Ik ga morgen ook eens ff nieuwe recepten maken, tijd voor variatie.
Ik moet zo weer aan de droge koolvis, ****ed up.

Matige training trouwens, je had wel wat isolatie oefeningen erbij kunnen doen man; een leg extension en leg curl. Kost weinig energie.

yo

Jup eet weinig comlex, ga er best lekker op en kt houd ik goed vol, alleen boksconditie is k*t met peren nu, 3 keer beter toen ik high carb at en op 15 procent stond.

enfin; de schade.
1 big tasty menu; frietjes, grote cola en 2 frietsaus., 1 mcflurry weetikveel, 6 mcnuggets. daarna zijn we maar door de mc drive gegaan omdat er zo'n teringlange rij stond alweer ik nog één grote friet met 2 bakjes fritessaus bestelde... seriouse i could keep eating...
Bij de bios(10 min daarna) een half litertje cola en 200 gram schepsnoep naar binnen gewerkt. Oja, voor ik naar de mac ging(na de kt) vrat ik 2 bakken cruesli en een liter melk. Brutale insuline reactie na die keto :)

Groetjes,

Sjek

Yo man. Lekker ge-BBq :cool: Heb ik dit jaar nog niet gedaan. Zal eens kijken of het dit weekend het juiste weertje is... dan komt er bij mij ook een kilo steak en kalkoen in huis ;)

Je zit flink hoog in reps bij die calf raises! Lekker man. De soleus en gastracnemius spieren kunnen dat hebben inderdaad.. die bevatten veel vezels type 1.. net als de buik:thumb:

Nu zit ik daarmee vrij laag in reps, maar zal dit ook eens gaan veranderen.

Goedemorgen...wat lees ik nu..Hier ook een dipje. Begint nu wel aan je te vreten hé:p Ik leef met je mee, volgens te omstanders is deze dip normaal en moet het na deze week beter worden;)

NO PAIN,NO GAIN...jaja hahahah s6 grote:D

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Loo was idd een matige training ter compensatie vandaag gebeukt. Sjek bedankt voor de beoordeling. y0 Kookie mijn kuiten voel ik pas bij 30 tot 40 reps werkt goed bij mij! Ik zal erover nadenken kwarkje. Thanks Spankie!
Hoi Maaike, ja die dropsets beginnen mij flink te irriteren moet nog gelukkig maar 2 weekjes dan een nieuw programma bedankt! Snoob--> thanks sterke het was gelukkig heinz balance ketchup less sugar per 100 gram 75 kcal:D

Training Rug/Hamstrings

Eerst lichtjes latpulley en vervolgens chin brede grip als warming up

Chin (warm.-up)
1x10
1x10

Pull over dumbbell
1e set 8x40
8x36
8x28

2set 8x40
8x36
8x28

pull over hadden zwaarder gemogen--> next time.

Sitting row pulley
1e set 8x70
8x60
8x50

2set 8x80
8x70
8x55

Lat pulley naar borst
1e set 8x80
8x70
8x60

2set 8x 80
8x70 gooi en smijtwerk vanaf hier verzuurd!
8x60

Row machine plate loaded per arm
1e set 8x60
8x50
8x40

2set 8x60
8x50
8x40

lying single leg curl
1e set 8x40
8x30
8x30

2set 8x40
8x30
8x30 :eek:

Seated leg curl
1e set 8x55
8x45
8x35

2set 8x55
8x45
8x35

Als reward--> 250 gram Biefstuk naturel medium rare met 300 gram brocolli en 50 gram rijst(ongekookt gewicht)

Training was ik tevreden over: goed getraind zeer intensief en ben blij als ik straks uit dit programma ben. Wat een k-zooi allemaal dropsets trainen.

Goed weekend mannen en dame.

Vriendelijk groetend,

Mossad

naturel beef.jpg

Yo man. Lekker ge-BBq :cool: Heb ik dit jaar nog niet gedaan. Zal eens kijken of het dit weekend het juiste weertje is... dan komt er bij mij ook een kilo steak en kalkoen in huis ;)

Je zit flink hoog in reps bij die calf raises! Lekker man. De soleus en gastracnemius spieren kunnen dat hebben inderdaad.. die bevatten veel vezels type 1.. net als de buik:thumb:

Nu zit ik daarmee vrij laag in reps, maar zal dit ook eens gaan veranderen.

Zeg Koekie, omdat we aan ut battelen zijn, wil nog nie zeggen dat je zo moet overdrijzen he? Met je BBQ, whahahaha :D
Neem jij maar een lekker kippetje van de BBQ, maar ik win , hihihi :P

Lekkere training, ik kan me goed voorstellen dat je liever iets anders zou doen dan dropsets. Nog even geduld.

Lekkere training weer sergeant! Nog even en je bent van die dropsets af! Hoe zit het nu met gewicht en bf%?

Hele goede training weer zo te zien!
Ik pak zo nu en dan ook een dropset zoals je waarschijnlijk weet ;), maar dan gewoon tussendoor... en het voelt bizar. Laat staan dat ik heel de training op die manier moet afwerken; respect voor jou hoor!

Het zou denk ik niet mijn manier van training zijn, hoewel ik wel denk dat je er veel voldoening uit haalt. Ik kom liever eerst op gang voor ik ga toppen, hoewel dat met deads b.v. moeilijk is omdat m'n onderrug dan klapvol schiet.
Ben je er nog sterker mee geworden overall?

Nog even volhouden dus met die dropsets ... goede compensatie van de training hiervoor :thumbs:

Mooi huis heb je.

Hoe zijn de dropsets over het algemeen qua resultaat bevallen? En wat ga je hierna doen?

Succes.

ga trainen relnicht en massa pakken :)

Haha zal ik doen. :D

Jij gaat wel hard hier met je nieuwe coach en log. Duidelijk een serieuzere wending genomen. Trainingen lijken me afzien met die dropssets.

:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere training, ik kan me goed voorstellen dat je liever iets anders zou doen dan dropsets. Nog even geduld.

Bedankt zwartgekleed nog 2 weken.

Lekkere training weer sergeant! Nog even en je bent van die dropsets af! Hoe zit het nu met gewicht en bf%?

Bedankt G. Coach wil niet elke keer meten en wegen. Gewoon voor de spiegel en shirt uit dus het gaat erom wat we zien en wat we willen verbeteren. Ik schat 112 kg en 13/14% Bf

Hele goede training weer zo te zien!
Ik pak zo nu en dan ook een dropset zoals je waarschijnlijk weet ;), maar dan gewoon tussendoor... en het voelt bizar. Laat staan dat ik heel de training op die manier moet afwerken; respect voor jou hoor!
Bedankt K is pittig inderdaad ook res. voor jou lekker bezig.

Het zou denk ik niet mijn manier van training zijn, hoewel ik wel denk dat je er veel voldoening uit haalt. Ik kom liever eerst op gang voor ik ga toppen, hoewel dat met deads b.v. moeilijk is omdat m'n onderrug dan klapvol schiet. Ben je er nog sterker mee geworden overall?
Het is ook niet mijn manier van trainen. Dit is geen toppen dit is puur het verhogen van de spierconditie. Het volgende schema heb ik al gezien en gaat mij ook niet bevallen. Je mag een schema denk ik niet leuk en lekker vinden zodra je gewend bent moet je weer iets anders gaan doen ben ik bang. Qua gewichten tijdens de sets niet sterker geworden. Heb wel het idee dat als ik straks zwaarder op de compounds ga sneller omhoog ga door die sterk verbeterde spierconditie.

Nog even volhouden dus met die dropsets ... goede compensatie van de training hiervoor :thumbs:
Thanks Mass! ?Jij ook heel veel succes met de contest...

Mooi huis heb je.Hoe zijn de dropsets over het algemeen qua resultaat bevallen? En wat ga je hierna doen?Succes
Thanks A . Ik kan het moeilijk beoordelen heb wel het idee als ik normale sets ga trainen dat ik sneller progressie ga maken maar dat is suggestief. Kan het niet gaan testen want mijn volgende schema zal ik ook terug in gewicht moeten omdat ik 1,5 jes ga maken met andere oefeningen.

Haha zal ik doen. :DJij gaat wel hard hier met je nieuwe coach en log. Duidelijk een serieuzere wending genomen. Trainingen lijken me afzien met die dropssets.
:thumbs:

Bedankt boto, ik doe erg mijn best de laatste tijd en kan toch wel met zekerheid zeggen dat ik gevonden heb wat ik zocht. De voeding is het zwaarste.....Kost veel tijd. Jij veel succes de komende tijd met de HST.

Vriendelijk groetend,
Mossad

Laatst bewerkt:
dus je hebt al duidelijk vet verloren? en beetje gewicht gewonnen. Top!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven