Fitness Seller

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
variatie is de key sgt , en dat ondervind je nu - mooi man

Je mag een schema denk ik niet leuk en lekker vinden zodra je gewend bent moet je weer iets anders gaan doen ben ik bang. Qua gewichten tijdens de sets niet sterker geworden. Heb wel het idee dat als ik straks zwaarder op de compounds ga sneller omhoog ga door die sterk verbeterde spierconditie.

Klinkt goed, die theoriën kunnen nogal eens waar zijn :thumb:

Kan het niet gaan testen want mijn volgende schema zal ik ook terug in gewicht moeten omdat ik 1,5 jes ga maken met andere oefeningen.

Interesting sergant!!

En sowieso, de gewichten waarmee je traint maakt niks uit. Het gaat erom dat je alles geeft in een training en strict traint. En dat doe jij !

• Topic Starter Topic Starter
Deload shizzle

Thanks mannen!

Vandaag deload training en morgen ook.....krijg morgen een nieuwe trainingschema pff eerder dan verwacht.

Heb net borst/benen/kuiten getraind alles veel herhalingen gedaan en lichter morgen moet ik wat cardio doen. Daarna ga ik een nieuwe periode tegemoet met een "nieuw" schema ben benieuwd....

Vriendelijk groetend,
Mossad

Je groeit als kool denk ik zo - of niet?
Zat het principe van die dropsets eens te bekijken: pfff... klinkt meer dan zwaar!
Enige idee wat het volgende schema zal zijn?

Thanks mannen!

Vandaag deload training en morgen ook.....krijg morgen een nieuwe trainingschema pff eerder dan verwacht.

Heb net borst/benen/kuiten getraind alles veel herhalingen gedaan en lichter morgen moet ik wat cardio doen. Daarna ga ik een nieuwe periode tegemoet met een "nieuw" schema ben benieuwd....

Vriendelijk groetend,
Mossad

Ik ben ook benieuwd, ik volg je met veel belangstelling ;)

Benieuwd naar je nieuwe schema!
Wel tof zo dat alles gewoon voor je gemaakt wordt enzo!

Benieuwd naar je nieuwe schema!
Wel tof zo dat alles gewoon voor je gemaakt wordt enzo!

Op m'n oude sportschool waar ik vroeger (als puberzijnde) ''trainde'' kon je ook een schema op laten stellen... maar dan wél door een heuze fitnessintructeur die nog smaller als mij was en zogenaamd wist hoe je spieren moest bouwen :roflol:

Laatst bewerkt:
Nee zonder dolle; heb je podium ambities mossad?

• Topic Starter Topic Starter
Thanks groeien gaat wel lekker idd de laatste tijd. In 6 maanden een slordige 17 kilo`s zonder echt veel dikker te zijn geworden. Baal alleen van de groeistrepen! Podiumamibities --> weet je wat het is Koekie het leek mij leek om aan een classic wedstrijd mee te doen alleen ben inmiddels al te zwaar voor een classic. Dan mag je nl. ripped een max aantal kg`s boven je eigen gewicht zijn. Ik heb mijn lengte tegen(1,96). Er moet zoveel ****ing massa bij om een beetje te tonen tussen de big boys dat is bijna niet te doen. Dat betekent dat ik 130 kg ripped moet zijn.....Dus nog minimaal 30 kg erbij zodat ik 143 kan gaan aftrainen naar 130 kg. Dat is een ****ing lange weg. Voorlopig concentreer ik mij alleen maar op keihard trainen en massa gainen. Dat is het enige wat telt en wie weet,

Vandaag;

deload shit --> alles 12/15 hh schouders/biceps/triceps niet noemenswaardig om te vermelden. Morgen start ik met het nieuwe schema. **** the dropsets ben er helemaal klaar mee.

Vriendelijk groetend,

Thanks groeien gaat wel lekker idd de laatste tijd. In 6 maanden een slordige 17 kilo`s zonder echt veel dikker te zijn geworden. Baal alleen van de groeistrepen! Podiumamibities --> weet je wat het is Koekie het leek mij leek om aan een classic wedstrijd mee te doen alleen ben inmiddels al te zwaar voor een classic. Dan mag je nl. ripped een max aantal kg`s boven je eigen gewicht zijn. Ik heb mijn lengte tegen(1,96). Er moet zoveel ****ing massa bij om een beetje te tonen tussen de big boys dat is bijna niet te doen. Dat betekent dat ik 130 kg ripped moet zijn.....Dus nog minimaal 30 kg erbij zodat ik 143 kan gaan aftrainen naar 130 kg. Dat is een ****ing lange weg. Voorlopig concentreer ik mij alleen maar op keihard trainen en massa gainen. Dat is het enige wat telt en wie weet

Ik zou graag weer eens wat foto's van je zien - zonder ze meteen in het mooie mannenlijven-topic te zetten (beloof ik je - of je moet het graag willen!).
Ben benieuwd hoe je volgende trainingen gaan - hopelijk krijg ik er nog wat van mee voordat ik op vakantie ga!

je wilt dus duidelijk wel...
goed dat je realistisch bent man. maar met jouw nogal korte trainingsloopbaan en fikse gains, valt er nog een hoop te halen hoor. je moet nu ook nog niet denken aan wedstrijden. ga idd eerst maar lekker massa gainen en zolang je daadwerkelijk volhoud moet het wel mogelijk zijn!
ben trouwens ook benieuwd naar je nieuwe schema

Je mag een schema denk ik niet leuk en lekker vinden zodra je gewend bent moet je weer iets anders gaan doen ben ik bang.

Juist!

Je bent kortzichtig als je een schema wilt blijven volgen omdat het lekker goed en sterk aanvoelt. Meestal is het dan juist tijd om te wisselen.

Ben benieuwd naar je nieuwe schema gab!

Ben benieuwd naar je nieuwe schema.
Dit was een beetje saai om te lezen... ;)
Niet zo saai om te doen, daar ben ik zeker van!

En stop eens met dat: "vriendelijk groetend" man, je lijkt wel een ouwe vent! :D

Ik ben ook zeer benieuwd naar je nieuwe schema!

Juist!

Je bent kortzichtig als je een schema wilt blijven volgen omdat het lekker goed en sterk aanvoelt. Meestal is het dan juist tijd om te wisselen.

Ben benieuwd naar je nieuwe schema gab!

hehe

zoals ik al zo vaak zei - variatie is de key-generator tot everything

Wat denk je zelf dat het gaat worden?
Ik moet nu ook weer gaan variëren, dus binnen 3 setjes aan mijn max en het 4de setje 15hh 2/3 van het maxgewicht, supersetjes dus eigelijk.

Wel leuk dat je toch (ondanks dat het veel moeite kost om er te komen) in je achterhoofd houdt dat er altijd nog kans is voor een plekje op het podium :thumb: Maar inderdaad eerst lekker knallen en zien waar het schip strand. Beter minder gewicht en ripped, dan 140kg met een plak vet :cool:

Nog even over dat wisselen van schema's ; is het niet zo dat waneer je totaal geen spierpijn meer hebt je beter van schema kan wisselen? Dat sugereert zo'n knaap bij ons in de gym. Niet dat ik dat geloof -want spiergroei heeft niks met pijn te maken- maar heb je toevallig niet eens aan je begeleider gevraagd waarom je steeds om de 4 weken zou moeten wisselen van schema? (ook al zou je in de laatste week nog steeds na elke training spierpijn ervaren)

Wel leuk dat je toch (ondanks dat het veel moeite kost om er te komen) in je achterhoofd houdt dat er altijd nog kans is voor een plekje op het podium :thumb: Maar inderdaad eerst lekker knallen en zien waar het schip strand. Beter minder gewicht en ripped, dan 140kg met een plak vet :cool:

Nog even over dat wisselen van schema's ; is het niet zo dat waneer je totaal geen spierpijn meer hebt je beter van schema kan wisselen? Dat sugereert zo'n knaap bij ons in de gym. Niet dat ik dat geloof -want spiergroei heeft niks met pijn te maken- maar heb je toevallig niet eens aan je begeleider gevraagd waarom je steeds om de 4 weken zou moeten wisselen van schema? (ook al zou je in de laatste week nog steeds na elke training spierpijn ervaren)

dat is de grootste flauwekul die er is. Als jij een dag slecht eet, of te weining hebt geslapen, wedden dat je dan spierpijn hebt? En heb je dan gewenning aan je schema?

dat is de grootste flauwekul die er is. Als jij een dag slecht eet, of te weining hebt geslapen, wedden dat je dan spierpijn hebt? En heb je dan gewenning aan je schema?

Nee, dat slaat ergens op?

O.T.

ben ook benieuwd naar je nieuwe schema.. zal wellicht wat aparts worden!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven