MuscleMeat

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks mannen en dame voor jullie reacties.
Moet dat echt een foto? Heb de laatste maand spierconditie verhoogd niet echt massa gepakt.

- geen spierpijn--> kan je wel en niet groeien
- wel spierpijn --> kan je wel en niet groeien
Conclusie spierpijn is geen indicator voor spiergroei einde discussie svp.
@Koekie ik zal navragen waarom ik wijzig elke 4 tot 6 weken maar ik gok gewenning.

1 ½ REPS. Schema 1.

Uitleg trainings principe
Na elke hele herhaling meteen een halve er achteraan.
Doe 3 sets van 10 herhalingen.

.DAG 1.

BORST.
Incline Bench press
Strenght wide chest press
Flying motion
RUG.
Chinning (opwarmen)
Strenght machine HIGH-row
One arm pulldown
Cable machine rowing
Pullover

.DAG 2.

BENEN.
Squat
Leg press (one leg)
One leg leg extentions
Leg curl liggend
Leg curl staand
KUITEN.
Leg press machine kuiten
Zittende kuitmachine

.DAG 3.

SCHOUDERS.
One arm side raises
Front dumbbell press
Barbell upright rowing
TRICEPS.
Pushdown
French press
Overhead Rope pulldown
BICEPS.
Incline dumbbell curl
Barbell preacher curl
Cable curl

Volgens mij ga ik het weer zwaar krijgen.

Laatst bewerkt:
Ziet er inderdaad zwaar uit segeant, succes!

Zeker zwaar, zat het laatst ook iemand doen met benchen.. Hele rep en dan halve..

jup de groepsdruk is er, ik denk dat een foto nodig is :D een gewone relaxed front pose eens voor de afwisseling ofzo

Als je liever geen foto doet moet je maar ff wachten nog,, tot na dit schema ofzo!

Gaaf schema man!
Wordt de eerste week weer ff gochelen met de gewichten denk ik... kijken welk gewicht je moet pakken etc :thumb:

Zit je trouwens nog steeds aan de cardio?

ziet er intensief uit XL, succes! :D

jezus weer zo'n schema waar je geen lol aan gaat beleven :P

borst en rug op 1 dag vind ik wel pittig hoor pff
succes in ieder geval weer en ben benieuwd wat dit brengt in vergelijk tot het vorige schema!

Jippie!! Je hebt een nieuw schema..dat wil ik ook.....Ga je extra in de gaten houden grote......

Tja dat ziet er weer de moeite uit, je zal weer kreunen en steunen als een beest. Ja...als je een beest wil worden!

Foto hoeft natuurlijk niet, maar is natuurlijk wel gewenst ;)

Interessant schema weer, volgens mij ga jij het inderdaad weer zwaar krijgen.

You've gotta love the pain man, anders kan je beter stoppen.
Geniet ervan :D

• Topic Starter Topic Starter
Zeker zwaar, zat het laatst ook iemand doen met benchen.. Hele rep en dan halve..
Thanks Spankie!

jup de groepsdruk is er, ik denk dat een foto nodig is :D een gewone relaxed front pose eens voor de afwisseling ofzo
Bedank Timmeh laten we afspreken zodra ik 120 kg weeg dat ik een pic ga plaatsen. Denk nog een maandje of 6 dan train ik precies 1 jaar deal?

Gaaf schema man!
Wordt de eerste week weer ff gochelen met de gewichten denk ik... kijken welk gewicht je moet pakken etc :thumb:
Thanks Koekie, ik ga mijn best doen;)

Zit je trouwens nog steeds aan de cardio?
Nee geen cardio for me. Is ook niet nodig heb ik het idee door deze manier van trainen word ik steeds droger,voller en harder heb ik het idee.

ziet er intensief uit XL, succes! :D
Thanks Kwark!

jezus weer zo'n schema waar je geen lol aan gaat beleven :P borst en rug op 1 dag vind ik wel pittig hoor pff succes in ieder geval weer en ben benieuwd wat dit brengt in vergelijk tot het vorige schema!
Thanks Sjaak we gaan ervoor:)

Jippie!! Je hebt een nieuw schema..dat wil ik ook.....Ga je extra in de gaten houden grote......
Ik begrijp precies wat jij voelt die dropsets komen op een gegeven moment je neus uit. Nog even geduld topper..

Tja dat ziet er weer de moeite uit, je zal weer kreunen en steunen als een beest. Ja...als je een beest wil worden!
Thanks Grote! you gotta a love the pain zoals Loo hieronder schreef idd.
Damn Dressed dit is niet fijn.......:rolleyes:

Foto hoeft natuurlijk niet, maar is natuurlijk wel gewenst ;)
zie commentaar hierboven:) Er zijn genoeg beachboys die meedoen aan de contest die toch pics hebben? 01-11-2009 is D-day dan train ik precies 1 jaar en post ik mijn progressie pics. Ik vind het leuk en een eer dat je erom vraagt;)

Interessant schema weer, volgens mij ga jij het inderdaad weer zwaar krijgen. You've gotta love the pain man, anders kan je beter stoppen. Geniet ervan :D
Thanks hardcore beest! Ga mijn best doen om dit ook weer 4 weken vol te houden.

Ok vandaag dag 1 van de nieuwe tunnel vol pijn:
1 ½ REPS. Schema 1.
Uitleg trainings principe
Na elke hele herhaling meteen een halve er achteraan.
Doe 3 sets van 10 herhalingen.
.DAG 1.

BORST.

Incline Bench press 3x10x70

Strenght wide chest press 3x10x50

Flying motion 3x10x18

RUG.

Chinning (opwarmen) 3x10

Strenght machine HIGH-row 3x10x100

One arm pulldown 3x10x55

Cable machine rowing 3x10x70

Pullover 3x10x30

Commentaar: pittig erg pittig. Banken met 50 kg en stuk gaan :D.
Je maakt dus eerst een hele rom dan terug omhoog dan weer laten zakken op je borst en een halve rom weer laten zakken op je borst en weer omhoog. Met elke oefening gelukkig heb ik een grote sterke Surinamse begeleider vandaag van 1,80 en 115 kg die mij er door heen schreeuwt en geen mercy heeft. Ben hem erg dankbaar......

Morgen staan mijn arme benen op het menu.
Lijkt mij wel leuk om morgen een filmpje te maken van de benentraining zal het even vragen of hij dat kan doen. Nu biefstuk naar binnen werken met chili en ketjap fijne avond toegewenst DBB-ers.

breef 001.jpg

Potverdomme dit is zwaar, wat is eigenlijk de specifieke bedoeling van dit programma (weer spieruithouding vermoed ik).
Als ik dit lees ben ik (bijna) blij dat ik te oud ben om nog podium ambities te hebben!

Oke dan! BORST EN RUG :O Wat een combo, je lijkt arnold wel XD Die deed ook deze combi's.. Goede training, eerste keer is altijd wennen!

sow XL, pittige kost...! Respect!

Even iets (wellicht is het vast al eens eerder in je topic aan de orde gekomen) wat is precies je doelstelling (als je die tenminste hebt geformuleerd) ?

Hehehe, voorruit dan, ;)
Niet de hele fles ineens leegzuipen hé ;)

Laatst bewerkt:
Yep, daar moet je wel op kapotgaan éh?!
Eigenlijk doe je dus 1 gewone rep, gevolgd door een Ronnie Coleman rep, bij het bankdrukken bijvoorbeeld..?
Zou voor mij ook wel wat zijn...
Minder gewicht, en meer reps.
Beter voor de gewrichtjes!
Ik denk dat je mooi op je plaats ben terechtgekomen bij die gasten. :thumb:
Een plaatsje om jaloers op te zijn... ;)

Train je nog steeds met Ed trouwens?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven