MuscleMeat

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks dressed en sjaak!

Borst.
Incline bench press
1e set 8x100 8x90 8x80
2e set 8x100 8x90 4x80

Gestopt bij 2e set weer een beetje last van schouder. Ga toch maar eens naar de fysio luisteren en zijn voorgestelde (15x) behandelingen afmaken.

Dumbbell press plat overgeslagen wegens schouder

Flying motion
1e set 8x60 8x50 8x40
2e set 8x60 8x50 8x40

Cable cross over
1e set 8x45 8x40 8x35
2e set 8x45 8x40 8x35

Benen.
Leg Extention
1e set 8x70 8x60 8x50
2e set 8x70 8x60 8x50

Full squat (vervangen ipv hack squat vanwege lengte is de hoek belastend voor mijn knieen op de hack)
1e set 8x100 8x90 8x80
2e set 8x100 8x90 8x80
Deze twee sets zonder rust voelde net alsof ik in de hel beland was(punishment). Op een gegeven moment deed ik mijn ogen dicht en sloot mij af van de omgeving en pijn. Dit werkt wel overigens.

Leg press plate loaded
1e set 8x220 8x200 8x180
2 set 8x230 8x210 8x190 zweten als een gek.

Zittend leg press-->kuiten
2x40 reps op 10,10,10,10 op verschillende standen gedaan.

Deze week was goed. Heb het idee dat door het schrappen van melkproducten en pindakaas uit mijn voeding. En het verhogen van eiwitten inname en s`avonds geen complexe koolhydraten droger te worden. In ieder geval wordt alles keihard en in de spiegel zie ik mijn blokken terug komen. Ik heb echt het gevoel dat ik hard ga op deze samenstelling van voedsel ook als ik kijk in de spiegel. Over een maandje weer bf% meten en wegen. Kijken wat het schema heeft gedaan.

Iedereen een heel goed weekend toegewenst!

Vriendelijk groetend,
Mossad

Laatst bewerkt:
Ja je zal toch iets moeten doen aan die schouder hoor, als je de compounds al niet meer kan doen (of niet volledig) dan moet er een alarmbelletje rinkelen.
Voor de rest natuurlijk een uitstekende training. Jammer toch van die verdomde schouder.

Lekkere training weer sarge. Gaat het lopen je nog goed af?

Bedankt Francois. Ik ga deze week weer 2x per week mijn schouder laten behandelen. En gewoon de voorgeschreven behandelingen afmaken wellicht eens een foto laten maken. Geen spierpijn Jeffa bedankt voor het vragen het is meer de verzuring tijdens de training vooralsnog die het pijnlijkst is merk ik.

Junkstop deze week:mc::burger::meal:

Schade--> 2 big mac`s en 1 vanille milkshake. Heb mijzelf ingehouden omdat het onnodig is voor mij om extreem te bulken. Zit namelijk al op een behoorlijk pittig dieet. Puur even om de stofwisseling te laten schrikken. Daarnaast ga ik nog maar 1 maaltijd per week junken ipv 1 hele dag, Sjekoog wint easy

Nogmaals fijn weekend Dbb-ers.

Goede training man.

Dikke incline press!
Sterke squats na de legg extensions!

Goed om te horen dat de spiegel nu al een positief beeld geeft :thumb:

Bedankt Francois. Ik ga deze week weer 2x per week mijn schouder laten behandelen. En gewoon de voorgeschreven behandelingen afmaken wellicht eens een foto laten maken. Geen spierpijn Jeffa bedankt voor het vragen het is meer de verzuring tijdens de training vooralsnog die het pijnlijkst is merk ik.

Junkstop deze week:mc::burger::meal:

Schade--> 2 big mac`s en 1 vanille milkshake. Heb mijzelf ingehouden omdat het onnodig is voor mij om extreem te bulken. Zit namelijk al op een behoorlijk pittig dieet. Puur even om de stofwisseling te laten schrikken. Daarnaast ga ik nog maar 1 maaltijd per week junken ipv 1 hele dag, Sjekoog wint easy

Nogmaals fijn weekend Dbb-ers.

Jup,

Mijn schade: 2 grote friet met 3 bakjes mayo, 1 rome-burger, 1 grote cola, 6 mc nuggets, 2 bakken cruesli met yoghurt en 200 gram schepsnoep :D

Volgende week iets beschaafder :D

Jup, Mijn schade: 2 grote friet met 3 bakjes mayo, 1 rome-burger, 1 grote cola, 6 mc nuggets, 2 bakken cruesli met yoghurt en 200 gram schepsnoep :D Volgende week iets beschaafder :D
You are a monster --->

cookiemonster.jpg

Was een pittige training hé grote....Ik leef met je mee;)
Ik heb ook echte behoefte aan mn rustdag...sta gewoon te shaken:p Geniet van je big mac.....:D Ik heb al de hele week zin in pizza.....behalve vandaag. Wordt moeilijk kiezen vandaag op mn junkdag:p:D

Jij ook fijn weekend;)

Hey slaapkop, wakker worden......:D

****, wat ben jij sterk man! Ik lees dat je in 2008 bent begonnen, wat is je geschiedenis in sportieve zin vóór die tijd, als ik vragen mag?

He maaike goodmorning een wake up call :) @kwark bedankt vind het zelf eerlijk gezegd nog lang niet optimaal. @Sjek --> lol

Naar aanleiding van het lezen van posts van the Rock en bijbehorende artikelen ben ik vandaag begonnen met een oefening voor mijn schouder. Dit heeft de Rock erg geholpen en ik heb het idee na het lezen van zijn klacht dat wij hetzelfde probleem hebben.
De oefening die hem heeft geholpen zijn shoulder dislocates.

Beetje lastig uit te leggen, daarom heb ik een filmpje er van gezocht:

Ik doe hem zelf met grote handdoek voor het eerst dat is makkelijker, aangezien die wat flexibeler zijn. Als het steeds beter gaat moet ik gaan overstappen op een bezemsteel.Het doel is om 50 reps per keer te halen, en proberen elke keer iets smaller te pakken, al is het maar 3mm aan beide kanten. Maar wel opletten met je schoudertraining, er wordt aangeraden deze oefening niet te doen op de dagen dat je schouders traint, plus de dag ervoor en erna. Net gedaan en voelt erg goed maar de wens is de vader van de gedachte(wishful thinking). Dus kijken wat dit voor mij gaat opleveren.

http://www.youtube.com/watch?v=dNilld58tks

Vriendelijk groetend,
Mossad

Bro, ga nou maar naar de fysio en ga niet zelf lopen aankloten.
Hoe langer je er mee door loopt hoe beroerder het wordt.

Mooie vrijdagtraining trouwens, ****ing pittig die fullsquat dropsets.

Ik heb een elastiek waar ik ze mee doe. Ik ben gruwelijk stijf en zelfs met een handoek lukt het nog niet :(

Bro, ga nou maar naar de fysio en ga niet zelf lopen aankloten. Hoe langer je er mee door loopt hoe beroerder het wordt.
Mooie vrijdagtraining trouwens, ****ing pittig die fullsquat dropsets.
Thanks Loo in de nieuwe sportschool waar ik train hebben ze ook een fysio inpandig ga gelijk een afspraak maken morgen. Denk een hele reeks gelijk:D

Ik heb een elastiek waar ik ze mee doe. Ik ben gruwelijk stijf en zelfs met een handoek lukt het nog niet :(
Thanks sterkeman, ik heb hetzelfde probleem ben ook gruwelijk stijf geworden sinds ik krachttraining doe. Hoe lang doe je deze oefening al en heeft het je geholpen om je blessure minder te voelen? Want ik begrijp hieruit dat jij ook schouderproblemen heb gehad was dat ook zo`n pijn echt diep van binnen op de schouder?

Vriendelijk groetend,
Mossad

Ik neem aan dat je je borst goed hoog zet tijdens de incline press, deze positie zorgt ervoor dat je schouders niet naar voren komen en daardoor een te grote belasting krijgen. Maar ik denk dat je begeleiding daar al goed op zal letten.

Succes kerel! Zeker een mooie kans om met Ed te trainen, wel irritant dat ie elke 3 sec. moet flexen op zn video.

Die gast in dat filmpje staat er anders ook wel gruwelijk goed bij...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven