MuscleMeat

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Aan het eten zal het ook wel niet liggen .. ziet er weer verdomd lekker uit :D

Je moet er idd een feest van maken, dan gaat het allemaal veel makkelijker.

• Topic Starter Topic Starter
Dressed ik ga het morgen navragen eigenlijk voer ik alleen maar uit geen sergeant maar een ordinaire soldaat. Spank thanks we all love Arnie! Kwark: ik ga het navragen laat het morgen weten.Sjek:D Klein scheutje er zit verdomd veel bende in die flessen. Hummer ja klopt zo`n Ronnie rep erachter aan;). Heb 0,0 last gehad van mijn schouder en ging toch stuk! Echt iets voor jou grote veel minder gewicht en toch zwaar.Loo Nee de laatste tijd niet hij is naar USA geweest en net pas terug hoop volgende week een paar keer met hem mee te mogen doen. Maar die surinamse man die voor hem werkt traint mij ook helemaal top! Leider van de trapgang--> thanks Mas!:rolleyes: Loo en Mas speciaal voor jullie een nieuw gerechtje waar indo`s wel van houden volgens mij en ja mac Chicken we moeten er idd een feest van maken anders word ik gek. Van al die maaltijden. Kleine dingen varieren zoals komkommer of chilisaus en de andere dag sambal helpt enorm om die hoeveelheden weg te krijgen.

zalm.jpg

Met elke oefening gelukkig heb ik een grote sterke Surinamse begeleider vandaag van 1,80 en 115 kg die mij er door heen schreeuwt en geen mercy heeft. Ben hem erg dankbaar......

ik ben 1m90 en 97 kilo , dus ik was het niet

Lekker zeg die anderhalve roms. Borst, rug heb ik ook vandaag gedaan. Moordende combi.

Eten oogt ook delicious...

Bedankt minder grote suri:D en Koekiemonster!

Even nagevraagd maar dit schema is gewoon gericht op spiermassa is wellicht out of the box omdat het niet zo vaak voorkomt op DBB?

Je hoeft niet altijd een heel pak gewicht te pakken om te groeien bij BB-ing. Uitvoering, spelen met de intensiteit en op verschillende manieren een oefening uitvoeren kan zorgen voor grote spiergroei(dit kan ook met minder gewicht).

Ik zal jullie informeren over de toename in kg`s na de schema`s.

Vriendelijk groetend,
Mossad

Laatst bewerkt:
Succes met je schema!

pfff dat eten bro dat eten...... heb in ieder geval genoeg recepten in mijn hoofd voor me clean bulk straks :cool::cool:

y0

Thanks grote ik ga mijn best doen!

DAG 2 1,5 rep systeem.

BENEN.
Squat
3x10x80 kg
Leg press (one leg)
3x10x125(+plateau is ****ing zwaar)
One leg leg extentions vergeten domme ezel dat ik ben
Leg curl liggend
3x10x?
Single Leg curl staand
3x10x20
KUITEN.
Leg press machine kuiten
3x40hhx100 kg (damn verschillende standen)

Zittende kuitmachine
3x20 reps weet niet precies hoeveel kg maar dodelijk.

Commentaar: ik ben niet tot het gaatje gegaan:(. Een beetje rommelige training helaas. Maar wel intensief moest goed zoeken naar de juiste gewichten etc met dit 1,5 repsysteem. Ik had ook een vreemde pijn in mijn knieen. Zelfs alleen zakken deed al pijn zonder gewicht. Toen ben ik gaan fietsen 5 minuten en voelde het nog steeds. Gaan trainen en door gewoon bezig te zijn werd het iets minder. Iemand een idee wat dit is?

Vriendelijk groetend,
Mossad

Mooie training weer. Zal wel lekker zijn zo'n beentraining met 1,5reps!!

Wat die blessure beterft... het is mischien een lichte blessure aan de meniscus? Kijk anders ff op blessurevrij.nl ... daar staan verschillende onderwerpen :thumb:

Jij ook al zo'n vreemde training..?
Zal wel aan het weer liggen! :D
Was toch flink intensief, dus goed man.
Beetje oppassen met de knie, en vooral niet negeren! ;)
Waarom laten "ze" je die leg presses/extensions met één been doen..?
Ik doe het ook wel eens, en vind het behoorlijk pittig, maar ben benieuwd naar de motivatie erachter.
Pikken wij misschien ook nog een graantje mee van al de kennis van die jongens... ;)

Have a nice weekend Dude! :thumb:

Waarom laten "ze" je die leg presses/extensions met één been doen..?
Ik doe het ook wel eens, en vind het behoorlijk pittig, maar ben benieuwd naar de motivatie erachter.
Pikken wij misschien ook nog een graantje mee van al de kennis van die jongens... ;)

Ik denk dat er op die manier minder gecheat kan worden. Met 2 benen is er meer balans tussen beide benen waardoor je ''stiekum'' meer kracht zet met het andere(sterkere) been bij de laatste reps. (zonder dat je er erg in hebt)

I guess...

Vanwege dat ik werd verzocht om een foto`tje te plaatsen ik heb er gisteren 1tje gemaakt.

Gisteren een BBQ gehad met wat vrienden. Eerst lekker varen daarna aanmeren op een soort van eilandje om te gaan BBQ-en met zo`n instant BBQ wat een k-dingen zijn dat. Ongelooflijk veel gevreten en gezopen maar het was wel erg gezellig ben helemaal verbrand op mijn schouders. Ga vandaag weer even beuken en schoon eten.
Had nog even een foto laten schieten ben eigenlijk wel nieuwsgierig of jullie al enorme verschillen zien. De ene foto was toen ik ongeveer 1 maand bezig was en de andere van gisteren 7 maanden trainen. Ik vind het zelf k*t ik zie weinig lijnen op mijn rug.
1 maand trainen december 2008

7 maanden trainen Mei/juni 2009

Zo`n BBQ is geen aanrader dat hele ding vloog in de fik.Ga nu maar weer even rijst en biefstuk bakken en zometeen heel hard trainen.

1 maand training.jpg

bbq 003.jpg

Zeker een pak meer massa!

Thanks mannen, persoonlijk vind ik het niet zo goed.
Rug en achterkant schouders zijn mijn slechtst ontwikkelde spieren vandaar dat ik deze post. Ga die rug nog harder aanpakken.....

Groet,
Mossad.

Kijk ik ben geen coach, en de man die jou raad geeft heeft al heel veel ervaring en ik wil zo'n man zeker niet tegenspreken. Maar bepraat eens met je coach de voordelen van de rack pulls, bij mij heeft deze oefening een enorme groei teweeg gebracht voor bovenkant rug en achterkant schouders. In combinatie met zware bent over rows (waarbij flink mag gecheat worden) is dit imo ideaal voor zware bovenrug en achterkant schouders. Want we mogen toch niet vergeten dat het deze oefeningen zijn die bijvoorbeeld de achterkant van de schouders massief maken en niet een oefening als bijvoorbeeld de incline laterals.

Vanwege dat ik werd verzocht om een foto`tje te plaatsen ik heb er gisteren 1tje gemaakt.

Gisteren een BBQ gehad met wat vrienden. Eerst lekker varen daarna aanmeren op een soort van eilandje om te gaan BBQ-en met zo`n instant BBQ wat een k-dingen zijn dat. Ongelooflijk veel gevreten en gezopen maar het was wel erg gezellig ben helemaal verbrand op mijn schouders. Ga vandaag weer even beuken en schoon eten.
Had nog even een foto laten schieten ben eigenlijk wel nieuwsgierig of jullie al enorme verschillen zien. De ene foto was toen ik ongeveer 1 maand bezig was en de andere van gisteren 7 maanden trainen. Ik vind het zelf k*t ik zie weinig lijnen op mijn rug.
1 maand trainen december 2008
1 maand training.jpg

7 maanden trainen Mei/juni 2009
bbq 003.jpg

Zo`n BBQ is geen aanrader dat hele ding vloog in de fik.Ga nu maar weer even rijst en biefstuk bakken en zometeen heel hard trainen.

Duidelijk te zien meer massa!;)

Belichting is een b*ch + je staat er nu in een andere poze op plus vanuit een andere hoek geschoten, dat vertekend al snel. Je hebt wel degelijk meer massa ouwe... vind persoonlijk dat je sowieso hard gegaan bent in de tijd dat je traint maar dat is ook veel te wijten aan die hardcore maaltijden van je

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven