Fitness Seller

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kijk ik ben geen coach, en de man die jou raad geeft heeft al heel veel ervaring en ik wil zo'n man zeker niet tegenspreken. Maar bepraat eens met je coach de voordelen van de rack pulls, bij mij heeft deze oefening een enorme groei teweeg gebracht voor bovenkant rug en achterkant schouders. In combinatie met zware bent over rows (waarbij flink mag gecheat worden) is dit imo ideaal voor zware bovenrug en achterkant schouders. Want we mogen toch niet vergeten dat het deze oefeningen zijn die bijvoorbeeld de achterkant van de schouders massief maken en niet een oefening als bijvoorbeeld de incline laterals.

ja en tevens voor je onderrug hamstrings en elke andere spier die je warschijnlijk niet will trainen bij deze oefening.... het is een ROW he, geen semi deadlift:rolleyes:

ja en tevens voor je onderrug hamstrings en elke andere spier die je warschijnlijk niet will trainen bij deze oefening.... het is een ROW he, geen semi deadlift:rolleyes:

Kijk naar de yates row om maar een voorbeeld te geven. Je kan ook bijvoorbeeld het volgende programma volgen voor de rug:
Rack pulls 3 sets zeer zwaar.
yates row 3 sets zeer zwaar.
Bent over row (striktere vorm) 2 sets van 8-12.
Lat pulls of chins (3 sets van 8-12 of 3 x max).

Je kan dan de deads nog bij de benen doen of ze een tijdje helemaal vergeten (bij mijn weten doet de sarge ze toch niet meer).
Wedden dat je een massieve bovenrug gaat krijgen.

Kijk naar de yates row om maar een voorbeeld te geven. Je kan ook bijvoorbeeld het volgende programma volgen voor de rug:
Rack pulls 3 sets zeer zwaar.
yates row 3 sets zeer zwaar.
Bent over row (striktere vorm) 2 sets van 8-12.
Lat pulls of chins (3 sets van 8-12 of 3 x max).

Je kan dan de deads nog bij de benen doen of ze een tijdje helemaal vergeten (bij mijn weten doet de sarge ze toch niet meer).
Wedden dat je een massieve bovenrug gaat krijgen.

yeats row is geen cheat row, je staat alleen in een andere hoek. Waardoo je op andere gedeelten meer nadruk legt. maar jij had het over veel cheaten, dat bedoelde ik

yeats row is geen cheat row, je staat alleen in een andere hoek. Waardoo je op andere gedeelten meer nadruk legt. maar jij had het over veel cheaten, dat bedoelde ik
Ik denk dat je Dressed niets nieuws verteld Marc...
Maar cheaten moe je leren.
Je moet cheaten binnen grenzen zeg maar.
Cheaten doe je om een set zwaarder te maken, niet om 'm makkelijker te maken.
Gasten die gelijk bij de eerse beweging al staan te zwiepen en te zwaaien zijn niet goed bezig, maar de gast die eerst 4 mooie strikte bewegingen doet, dan 2 of 3 wat mindere , en nog 1 of 2 cheat reps is wel goed bezig in mijn optiek, en zal zeker in staat zijn op die manier meer massa te pakken zonder zich te blesseren.
Sommige mensen geloven er in, en sommigen niet...
Ik herinner me nog "Bertil Fox" de koning van de cheat reps, een massa monster in zijnn tijd!
Joe Weider heeft er zelfs een erkent "trainings principe" van gemaakt! :rolleyes:

@ Xtra,
Je hebt duidelijk meer massa volgens mij.
Zo te zien heb je wel wat scherpte ingeleverd, maar dat kan ook de foto zijn natuurlijk...
Lekker doorbuffelen, dan gaat het helemaal goed komen! :thumb:

P.s. heb je die gast met de vinger nog even aangepakt, ofwa..? ;)

ik weet wel degelijk dat cheat reps handig zijn, **** ik cheat zelf de laatste 1-2 reps en zeker bij een oefening als een ROW waar dit zo makkelijk is.......

maar toch denk ik dat het beter is zulke oefeningen toch proberen ook goed strict te kunnen doen.. al is het maar vanuit blessure optiek.

but i get the point:cool:

ik weet wel degelijk dat cheat reps handig zijn, **** ik cheat zelf de laatste 1-2 reps en zeker bij een oefening als een ROW waar dit zo makkelijk is.......

maar toch denk ik dat het beter is zulke oefeningen toch proberen ook goed strict te kunnen doen.. al is het maar vanuit blessure optiek.

but i get the point:cool:
Dat dacht ik ook wel, maar ik had zin om weer eens een verhaaltje te tikken... :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Belichting is een b*ch + je staat er nu in een andere poze op plus vanuit een andere hoek geschoten, dat vertekend al snel.

Thanks mannen! hierbij een nieuwe pic zelfde pose en plek
1 maand trainen

7 maanden trainen

Die gast met die vinger is een van mijn beste gabbers die ik kan niks doen helaas:)

1 maand training.jpg

7 maanden rug.jpg

Thanks Dressed ik ga het bespreken grote dat ziet er echt uit als een goed massa programma!

Net getraind 1,5 rep systeem

Schouders:
One-arm side raises 3x10 hh
Dumbbell press 3x10 hh
Upright row 3x10 hh

Triceps
Push down 3x10 hh
Skull crushers 3x10 hh
overhead rope pull down 3x10 hh

Biceps
Inlince dumbbell curl 3x10 hh
Barbell preacher curl 3x10 hh
Cable curl 3x10 hh

Mensen die zeggen hier op het board dat een isolatietraining niet net zo zwaar kan zijn als een compound training nodig ik graag een keer uit,

Thanks Dressed ik ga het bespreken grote dat ziet er echt uit als een goed massa programma!

Net getraind 1,5 rep systeem

Schouders:
One-arm side raises 3x10 hh
Dumbbell press 3x10 hh
Upright row 3x10 hh

Triceps
Push down 3x10 hh
Skull crushers 3x10 hh
overhead rope pull down 3x10 hh

Biceps
Inlince dumbbell curl 3x10 hh
Barbell preacher curl 3x10 hh
Cable curl 3x10 hh

Mensen die zeggen hier op het board dat een isolatietraining niet net zo zwaar kan zijn als een compound training nodig ik graag een keer uit,

Ja op die manier gedaan is dit natuurlijk een zeer zware training, knap weer!

anders zwaar zoiets kun je niet vergelijken

een drop set brand als de mother****er... maar een squat setje laat je kotsen als je tot de max gaat. Nooit maar dan ook nooit zal 1 enkele set isolatie te vergelijken zijn met een zware set compound... hoe veel herhalingen je ook ervoor doet.

et is niet voor niks dat er velen zijn die voor het squatrek staan of de stang van de deadlift op de grond zien liggen en denken; of ****... this is gonna hurt like a b*ch

heb het hier over 1 setje dus he

Daar heb je wel gelijk in. Het is inderdaad een heel ander soort pijn. Die deadlifts en squats geven een enorme impact op je hele gestel.

@GNRR--> bekijk de tags eens bro 18 + hier.:D Nee geintje je hebt gelijk ik heb dat geroepen en was onwetend als beginnende trainee.
Alle trainingen zijn goed, hardcore, zwaar, beestachtig als je maar goed afwisselt --> compounds,isloatie, veel gewicht, minder gewicht + intensiteit etc .etc.

Laatst bewerkt:
Daar heb je wel gelijk in. Het is inderdaad een heel ander soort pijn. Die deadlifts en squats geven een enorme impact op je hele gestel.
En dat is het grote gevaar van veel en zwaar compounds trainen, imo.
Het is een aanslag op je czs van jewelste, en daarom duurde bij mij het herstel ook altijd zo lang als ik weer eens flink had doorgepakt...
Dat ga je dus bij een training met voornamelijk isolatie oefeningen niet hebben.
Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat he niet intensief was!
Het was waarschijnlijk een héél goede/lekkee training, maar morgen ben je weer klaar voor een nieuwe training, en dat is het verschil met enorm zwaar compounds trainen.
Maar ik vertel je niets nieuws, je hebt inmiddels ook je lesjes wel geleerd! ;)
Goed bezig Dude, bij ons is alles dicht man... :(

Thanks Hummer, kan je morgen met nog meer agressie een beestachtige workout neerzetten. Je hebt tenslotte nog wat in te halen van vorige keer(15 min work out!)

Fijne dag nog.

Thanks mannen! hierbij een nieuwe pic zelfde pose en plek

Die gast met die vinger is een van mijn beste gabbers die ik kan niks doen helaas:)

Indrukwekkende groei heb je doorgemaakt XL, erg netjes. Hoeveel kilo is er in die tijd precies bijgekomen? Respect gap, ga zo door!

Heel netjes hoor Xtra, ook een goede training hoor! Zeker een portie massa aangezet ja, pfieuw..

Die tweede pose liegt er zeker niet om! Goede vooruitgang, kan niet anders zeggen.

Wat is het gewichtsverschil in die 6 maanden?

Indrukwekkende groei heb je doorgemaakt XL, erg netjes. Hoeveel kilo is er in die tijd precies bijgekomen? Respect gap, ga zo door!

Thanks Kwark van 96 kg naar 113 kg in 7 maanden. 17 kg totaal

Heel netjes hoor Xtra, ook een goede training hoor! Zeker een portie massa aangezet ja, pfieuw..
Thanks Spankie!

Die tweede pose liegt er zeker niet om! Goede vooruitgang, kan niet anders zeggen. Wat is het gewichtsverschil in die 6 maanden?
17 kg totaal bedankt Koekie is het gelukt met de vis?
DAG 2 1,5 rep systeem.

BENEN.
Squat
3x10x80 kg
one Leg press (one leg)
3x10x70(+plateau is ****ing zwaar)
One leg leg extentions
3x10x30
Leg curl liggend
3x10x50 ?
Leg curl zittend
3x10xfulllstack
KUITEN.
Leg press machine kuiten
3x40hhx100 kg (damn verschillende standen)

Zittende kuitmachine
5x30hhx ??KG enough au au

Goede workout al zeg ik het zelf. Helemaal vol gas gaan soms verstijfde mijn spieren zo erg dat ik even moest rekken + oprispingen!
Tevreden gevoel en voeding is ook weer perfect volgens het schema.

Vriendelijk groetend,
Mossad

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven