- Waardering
- 164
Ik dacht juist dat cheaten bij BOR's erg blessure gevoelig was?
OT: Duidelijke vooruitgang, top!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk ik ben geen coach, en de man die jou raad geeft heeft al heel veel ervaring en ik wil zo'n man zeker niet tegenspreken. Maar bepraat eens met je coach de voordelen van de rack pulls, bij mij heeft deze oefening een enorme groei teweeg gebracht voor bovenkant rug en achterkant schouders. In combinatie met zware bent over rows (waarbij flink mag gecheat worden) is dit imo ideaal voor zware bovenrug en achterkant schouders. Want we mogen toch niet vergeten dat het deze oefeningen zijn die bijvoorbeeld de achterkant van de schouders massief maken en niet een oefening als bijvoorbeeld de incline laterals.

ja en tevens voor je onderrug hamstrings en elke andere spier die je warschijnlijk niet will trainen bij deze oefening.... het is een ROW he, geen semi deadlift![]()
Kijk naar de yates row om maar een voorbeeld te geven. Je kan ook bijvoorbeeld het volgende programma volgen voor de rug:
Rack pulls 3 sets zeer zwaar.
yates row 3 sets zeer zwaar.
Bent over row (striktere vorm) 2 sets van 8-12.
Lat pulls of chins (3 sets van 8-12 of 3 x max).
Je kan dan de deads nog bij de benen doen of ze een tijdje helemaal vergeten (bij mijn weten doet de sarge ze toch niet meer).
Wedden dat je een massieve bovenrug gaat krijgen.
ja en tevens voor je onderrug hamstrings en elke andere spier die je warschijnlijk niet will trainen bij deze oefening.... het is een ROW he, geen semi deadlift![]()
Ik denk dat je Dressed niets nieuws verteld Marc...yeats row is geen cheat row, je staat alleen in een andere hoek. Waardoo je op andere gedeelten meer nadruk legt. maar jij had het over veel cheaten, dat bedoelde ik

Dat dacht ik ook wel, maar ik had zin om weer eens een verhaaltje te tikken...ik weet wel degelijk dat cheat reps handig zijn, **** ik cheat zelf de laatste 1-2 reps en zeker bij een oefening als een ROW waar dit zo makkelijk is.......
maar toch denk ik dat het beter is zulke oefeningen toch proberen ook goed strict te kunnen doen.. al is het maar vanuit blessure optiek.
but i get the point![]()

Belichting is een b*ch + je staat er nu in een andere poze op plus vanuit een andere hoek geschoten, dat vertekend al snel.

Thanks Dressed ik ga het bespreken grote dat ziet er echt uit als een goed massa programma!
Net getraind 1,5 rep systeem
Schouders:
One-arm side raises 3x10 hh
Dumbbell press 3x10 hh
Upright row 3x10 hh
Triceps
Push down 3x10 hh
Skull crushers 3x10 hh
overhead rope pull down 3x10 hh
Biceps
Inlince dumbbell curl 3x10 hh
Barbell preacher curl 3x10 hh
Cable curl 3x10 hh
Mensen die zeggen hier op het board dat een isolatietraining niet net zo zwaar kan zijn als een compound training nodig ik graag een keer uit,
Mensen die zeggen hier op het board dat een isolatietraining niet net zo zwaar kan zijn als een compound training nodig ik graag een keer uit,
Nee geintje je hebt gelijk ik heb dat geroepen en was onwetend als beginnende trainee.En dat is het grote gevaar van veel en zwaar compounds trainen, imo.Daar heb je wel gelijk in. Het is inderdaad een heel ander soort pijn. Die deadlifts en squats geven een enorme impact op je hele gestel.

My 15 minutes of fame!Thanks Hummer, kan je morgen met nog meer agressie een beestachtige workout neerzetten. Je hebt tenslotte nog wat in te halen van vorige keer(15 min work out!)
Fijne dag nog.

Thanks mannen! hierbij een nieuwe pic zelfde pose en plek
Die gast met die vinger is een van mijn beste gabbers die ik kan niks doen helaas![]()
Indrukwekkende groei heb je doorgemaakt XL, erg netjes. Hoeveel kilo is er in die tijd precies bijgekomen? Respect gap, ga zo door!
Thanks Spankie!Heel netjes hoor Xtra, ook een goede training hoor! Zeker een portie massa aangezet ja, pfieuw..
17 kg totaal bedankt Koekie is het gelukt met de vis?Die tweede pose liegt er zeker niet om! Goede vooruitgang, kan niet anders zeggen. Wat is het gewichtsverschil in die 6 maanden?