- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hey Sergeant Mossad, Ik heb je logjes altijd op de achtergrond gevolgd. Vind dat je inspirerend bezig bent. Je type training is niks voor mij maar je inzet en je maaltijden ben ik jaloers op
Had een vraagje, ik zag dat je bij ultimate fitniss traint en begeleiding krijgt daar. Ik woon in A'dam en pak elke dag bus 15 die daar ook langs komt en ik vroeg me af hoe je in contact bent gekomen met je begeleiders en hoe je dat geregeld hebt. (financieel enz) snap het overigens als je dit soort zaken voor je zelf wilt houden. Is ook alleen maar uit interesse.
Succes gewenst verder.
. Thanks voor je reactie bro en de andere ook by the way.
Imponderabilia een lid van DBB met een groot netwerk heeft mij daar geintroduceerd en voor de niks gaat de zon op helaas.
Wat zijn precies je doelstellingen en waarom zou je begeleiding willen hebben? Pm- anders even.
Ik zit bij [Link niet meer beschikbaar] kijk anders ook even op die site.
Vriendelijk groetend,
Mossad
Nee we gaan trainen bij ultimate fitness is gewoon een hardcore gym bro. Rhino gym is geen sportschool alleen een platform voor begeleiding van atleten. En je gaat voor die 230 kg squat beest. Open weer een log man by the way.
maar stuk!DAG 1 1,5 reps systeem
...Blijf op het zelfde gewicht en rondom mijn middel zitten mijn broeker minder strak. Vet naar beneden en massa erbij?
!
Thanks voor je reactie bro en de andere ook by the way.
Imponderabilia een lid van DBB met een groot netwerk heeft mij daar geintroduceerd en voor de niks gaat de zon op helaas.
Wat zijn precies je doelstellingen en waarom zou je begeleiding willen hebben? Pm- anders even.
Ben trouwens nieuwsgierig waarom mijn type training niks voor jou is sta open voor je onderbouwing.
Ik zit bij [Link niet meer beschikbaar] kijk anders ook even op die site.
Vriendelijk groetend,
Mossad
) maar daar heb ik op het moment de tijd/financiele middelen niet voor. Bovendien kan ik mijn traingedrag meer een hobby dan way of life noemen. Ik train 3/4x in de week, heb 6 vaste maaltijden en zit rond de 4000 kcal per dag maar daar houd het op. Bij jou kan je het net andersom insteken snapje

Veel succes nog, zal je volgen.goed bezig zeg! Helemaal te gek va die begeleiding, jij hebt je plek gevonden.. train je wel alleen of wat?

Thanks Kwark jij bent ook goed bezig alleen stoppen met 4 flyoefeningen bro.mooie training XL! Ziet er wel naar uit he? Ik heb ook al een tijdje dat ik wel gain in gewicht, maar BF naar beneden gaat, erg goed man! Respect!
Y0 Hummie, erewoordGoed te lezen dat het zo goed gaat.
Sommige machines die je gebruikt ken ik niet, en zeggen me dus niet veel...Maar ik geloof je op je woord!![]()

y0 Chap,Jo beest. goede workout man!
Vind je het niet fijn nu om die apparte reps/setjes allemaal te doen? Of heb je persoonlijk toch liever een oldschool 3x10reps (bijv) systeem met 90 sec rust tussen de setjes? Ik persoonlijk train de laatste tijd alleen maar supersets,giantsets of dropsets... pas dan heb ik het gevoel dat ik echt wat gedaan heb ipv dat getreuzel tussen de setjes door. Heb jij dat niet? De manier van trainen kan zeker een aanslag doen op je BF (al zeggen er velen dat de manier van trainen niks te maken hebt met daling in BF)... nou wel degelijk waarLekker zo doorgaan chap.
He topper thanks!Gaat erg goed hier lees ik wel.. Mooie foto'sJe ziet echt verschil. Ga zo door zou ik zeggen...Ik heb weinig gepost, maar wel meegelezen. Zal volgende week iets beter mijn best doen
![]()
Nice XL, maar ehh... lopen je schouders niet een beetje achter? Of zit hier een bepaalde bedoeling achter?Prettig weekend gap!
\Mijn schouders lopen voor bro is het meest ontwikkelde deel van mijn hele lichaam vooral de voorkant. Dat komt door het kickboksen maar probeer het eens zou ik zeggen stricte uitvoering : 3x10 hh 1,5 reps systeem dus eigenlijk 3x20 reps ben benieuwd naar je bevindingen. Daarnaast heb ik niet zo lang geleden een schouderblessure gekregen, begrijp je opmerking overigens volkomen. Maar onderschat het 1,5 reps systeem niet dat is niet een normale set van 3x10 he.....![]()

)