AndroidHealthClinic

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zo hey! Zweten zal je gedaan hebben.. Iewl van de oprisping, hadk laatsts ook..

Het gaat helemaal goedkomen hier man! :thumb:
Keep it up brother! ;)

hey Sergeant Mossad,

Ik heb je logjes altijd op de achtergrond gevolgd. Vind dat je inspirerend bezig bent. Je type training is niks voor mij maar je inzet en je maaltijden ben ik jaloers op;)

Had een vraagje, ik zag dat je bij ultimate fitniss traint en begeleiding krijgt daar. Ik woon in A'dam en pak elke dag bus 15 die daar ook langs komt en ik vroeg me af hoe je in contact bent gekomen met je begeleiders en hoe je dat geregeld hebt. (financieel enz) snap het overigens als je dit soort zaken voor je zelf wilt houden.

Is ook alleen maar uit interesse.

Succes gewenst verder.

• Topic Starter Topic Starter
hey Sergeant Mossad, Ik heb je logjes altijd op de achtergrond gevolgd. Vind dat je inspirerend bezig bent. Je type training is niks voor mij maar je inzet en je maaltijden ben ik jaloers op;)
Had een vraagje, ik zag dat je bij ultimate fitniss traint en begeleiding krijgt daar. Ik woon in A'dam en pak elke dag bus 15 die daar ook langs komt en ik vroeg me af hoe je in contact bent gekomen met je begeleiders en hoe je dat geregeld hebt. (financieel enz) snap het overigens als je dit soort zaken voor je zelf wilt houden. Is ook alleen maar uit interesse.
Succes gewenst verder.

Thanks voor je reactie bro en de andere ook by the way.
Imponderabilia een lid van DBB met een groot netwerk heeft mij daar geintroduceerd en voor de niks gaat de zon op helaas:cool:.
Wat zijn precies je doelstellingen en waarom zou je begeleiding willen hebben? Pm- anders even.
Ben trouwens nieuwsgierig waarom mijn type training niks voor jou is sta open voor je onderbouwing.

Ik zit bij [Link niet meer beschikbaar] kijk anders ook even op die site.

Vriendelijk groetend,
Mossad

Imponderabilia een lid van DBB met een groot netwerk heeft mij daar geintroduceerd en voor de niks gaat de zon op helaas:cool:.
Wat zijn precies je doelstellingen en waarom zou je begeleiding willen hebben? Pm- anders even.

Vriendelijk groetend,
Mossad

oh dus daar gaan we straks trainen nice!!

oh dus daar gaan we straks trainen nice!!
Nee we gaan trainen bij ultimate fitness is gewoon een hardcore gym bro. Rhino gym is geen sportschool alleen een platform voor begeleiding van atleten. En je gaat voor die 230 kg squat beest. Open weer een log man by the way.

Omdat hij zo mooi is ereplaats in mijn log beest!
http://www.youtube.com/watch?v=lIejcvHFFUk

200 kg.png

DAG 1 1,5 reps systeem

BORST.
Incline dumbbell press 1x10x24 1x10x28 1x10x30
Strenght wide chest press 3x10x65 kg:o maar stuk!
Flying motion machine 3x10x60 kg

RUG.
Chinning (opwarmen) 3x10xBW(113kg) easy volgende keer 3x11 reps
Strenght machine HIGH-row 3x10x100
One arm pulldown 3x10x55
Cable machine rowing 3x10x70
Pullover 3x10x30

Tevreden hard getraind en echt mijn best gedaan. Merk toch echt dat waarschijnlijk door het dieet en manier van trainen ik voller, harder en droger aan het worden ben. Mijn spieren beginnen echt hard aan te voelen en ik word langzaam steeds droger. Ziet het aan mijn onderarmen die worden altijd als eerste het droogste zie bijna elke ader lopen. Blijf op hetzelfde gewicht en rondom mijn middel zitten mijn broeker minder strak. Vet naar beneden en massa erbij?

Off topic
Ik wil DBB en vooral MARCJ bedanken wat een ongelooflijke lol zij mij de afgelopen paar uur hebben gegeven. Het was echt hilarisch gewoon heb echt genoten. Respect to MarcJ van ubernurd naar uberbeest getransformeerd!

goed bezig zeg! Helemaal te gek va die begeleiding, jij hebt je plek gevonden.. train je wel alleen of wat?

DAG 1 1,5 reps systeem

...Blijf op het zelfde gewicht en rondom mijn middel zitten mijn broeker minder strak. Vet naar beneden en massa erbij?
!

mooie training XL! Ziet er wel naar uit he? Ik heb ook al een tijdje dat ik wel gain in gewicht, maar BF naar beneden gaat, erg goed man! Respect!

Laatst bewerkt:
Goed te lezen dat het zo goed gaat.
Sommige machines die je gebruikt ken ik niet, en zeggen me dus niet veel...
Maar ik geloof je op je woord! :thumb:

Jo beest. goede workout man!
Vind je het niet fijn nu om die apparte reps/setjes allemaal te doen? Of heb je persoonlijk toch liever een oldschool 3x10reps (bijv) systeem met 90 sec rust tussen de setjes?

Ik persoonlijk train de laatste tijd alleen maar supersets,giantsets of dropsets... pas dan heb ik het gevoel dat ik echt wat gedaan heb ipv dat getreuzel tussen de setjes door. Heb jij dat niet? De manier van trainen kan zeker een aanslag doen op je BF (al zeggen er velen dat de manier van trainen niks te maken hebt met daling in BF)... nou wel degelijk waar :thumb:

Lekker zo doorgaan chap.

Gaat erg goed hier lees ik wel.. Mooie foto's:) Je ziet echt verschil. Ga zo door zou ik zeggen...Ik heb weinig gepost, maar wel meegelezen. Zal volgende week iets beter mijn best doen:D

Ben trouwens nieuwsgierig waarom mijn type training niks voor jou is sta open voor je onderbouwing.

Vriendelijk groetend,
Mossad

Mijn doelstellingen zijn nog steeds massagericht en ik zou wel begeleiding willen (wie niet;)) maar daar heb ik op het moment de tijd/financiele middelen niet voor. Bovendien kan ik mijn traingedrag meer een hobby dan way of life noemen. Ik train 3/4x in de week, heb 6 vaste maaltijden en zit rond de 4000 kcal per dag maar daar houd het op. Bij jou kan je het net andersom insteken snapje:)

Was meer geinteresseerd in hoe dat in elkaar steekt met je begeleiding.
En zoals hierboven al beschreven ben ik nog steeds massa aan het pakken, Na jaren gefitnisst te hebben goed bezig gegaan maar te snel en zonder techniek en een aantal blessures eraan overgehouden.

Nu puur compounds. Beetje jou oude schema maar wat minder intensief;)

Jou manier van trainen vind ik op dit moment gezien mijn doelstellingen niet echt logisch en bovendien vind ik compounds leuker om te doen. machinewerk vroeger gedaan en ik ben nu meer op kracht/massa aan het trainen ipv spierconditie/hardheid/droogtrainen.

sorry voor het lange irrelevante verhaal in je log;) Veel succes nog, zal je volgen.

goed bezig zeg! Helemaal te gek va die begeleiding, jij hebt je plek gevonden.. train je wel alleen of wat?

y0 Spank, met monsters train ik echte middeleeuwse beulen.;)

mooie training XL! Ziet er wel naar uit he? Ik heb ook al een tijdje dat ik wel gain in gewicht, maar BF naar beneden gaat, erg goed man! Respect!
Thanks Kwark jij bent ook goed bezig alleen stoppen met 4 flyoefeningen bro.

Goed te lezen dat het zo goed gaat.
Sommige machines die je gebruikt ken ik niet, en zeggen me dus niet veel...Maar ik geloof je op je woord! :thumb:
Y0 Hummie, erewoord:cool:

Jo beest. goede workout man!
Vind je het niet fijn nu om die apparte reps/setjes allemaal te doen? Of heb je persoonlijk toch liever een oldschool 3x10reps (bijv) systeem met 90 sec rust tussen de setjes? Ik persoonlijk train de laatste tijd alleen maar supersets,giantsets of dropsets... pas dan heb ik het gevoel dat ik echt wat gedaan heb ipv dat getreuzel tussen de setjes door. Heb jij dat niet? De manier van trainen kan zeker een aanslag doen op je BF (al zeggen er velen dat de manier van trainen niks te maken hebt met daling in BF)... nou wel degelijk waar :thumb:Lekker zo doorgaan chap.
y0 Chap,
Afwisselling, beuken en trainen is het enige wat telt voor ons als beginnende trainees. Niet te veel nadenken gewoon rammen.

Gaat erg goed hier lees ik wel.. Mooie foto's:) Je ziet echt verschil. Ga zo door zou ik zeggen...Ik heb weinig gepost, maar wel meegelezen. Zal volgende week iets beter mijn best doen:D
He topper thanks!
Jouw logje ook gemist de laatste tijd ga het zo even bijlezen zit je al op het nieuwe schema?

Johan,
Goed om te horen dat jij mijn log volgt en vind het juist leuk dat je iets post. Begeleiding houdt in dat je geholpen gaat worden met voeding/training/ finetuning alle vragen waar je mee zit. En voor mij het belangrijkste iemand die mij in 60 minuten helemaal kapot traint. Met een goed trainingsmaatje kom je ook een heel eind maar kan niemand vinden die dezelfde menatiliteit/insteek heeft met zijn trainingen. Dus vandaar gekozen voor begeleiding. Ik ben overigens ook bezig met een massa schema het is alleen een andere manier van trainen dan de meeste gewend zijn. Laat mijn gedachtes ook wel eens de vrije loop of dit en het vorige schema daar echt effectief voor zijn. Ik heb overigens aan ieder schema getwijfeld maar ondertussen toch 17 kg gepakt in 7 maanden.
Ik denk dat iedere beginnende trainee met hard trainen en voeding kan gainen: machinewerk, compounds op alles eigenlijk. Wel een mix uiteraard.
Maar heb vertrouwen erin en evalueer over een maand of 4 als ik 6 maanden bezig ben. Maar begrijp je mening. Ik vind daarnaast dat je goed bezig bent en voor mij is het ook een hobby maar dan meer een uit de hand gelopen......Nu even snel mijn wekelijkse boodschappen doen en daarna beuken in de gym.

Dank voor je reactie en jij ook succes topper!

1,5 rep systeem

Schouders:
One-arm side raises 3x10x6
Military press 3x10x50
Upright row 3x10x45

Triceps
Push down 3x10x30
French press 3x10x14
overhead rope pull down 3x10x40

Biceps
Inlince dumbbell curl 3x10x14
Barbell preacher curl 3x10x45
Cable curl 3x10x50

Geen commentaar gewoon goed volgens schema. Deze week goed gedraaid 4x wezen trainen voeding helemaal tip top geregeld. Als beloning beaf with the best steak sauce in the world. Goed weekend DBB-ers over en sluiten tot maandag. Heb toch echt het idee dat mijn spieren kwaliteitsmassa aan het worden zijn. Alles is teringhard en ik word steeds droger. En ik train geen traps maar die dingen worden echt groot. Ga binnenkort een coupe plegen op de leider van de DBB trap squad want het lid met de grootste traps heeft recht op de troon.

beaf Steak.jpg

Nice XL, maar ehh... lopen je schouders niet een beetje achter? Of zit hier een bepaalde bedoeling achter? ;) Prettig weekend gap!

Nice XL, maar ehh... lopen je schouders niet een beetje achter? Of zit hier een bepaalde bedoeling achter? ;) Prettig weekend gap!

Mijn schouders lopen voor bro is het meest ontwikkelde deel van mijn hele lichaam vooral de voorkant. Dat komt door het kickboksen maar probeer het eens zou ik zeggen stricte uitvoering : 3x10 hh 1,5 reps systeem dus eigenlijk 3x20 reps ben benieuwd naar je bevindingen. Daarnaast heb ik niet zo lang geleden een schouderblessure gekregen, begrijp je opmerking overigens volkomen. Maar onderschat het 1,5 reps systeem niet dat is niet een normale set van 3x10 he.....;)\
Thanks beest jij ook goed weekend en goed getraind...

Laatst bewerkt:
Mijn schouders lopen voor bro is het meest ontwikkelde deel van mijn hele lichaam vooral de voorkant. Dat komt door het kickboksen maar probeer het eens zou ik zeggen stricte uitvoering : 3x10 hh 1,5 reps systeem dus eigenlijk 3x20 reps ben benieuwd naar je bevindingen. Daarnaast heb ik niet zo lang geleden een schouderblessure gekregen, begrijp je opmerking overigens volkomen. Maar onderschat het 1,5 reps systeem niet dat is niet een normale set van 3x10 he.....;)

nee hoor, ik onderschat het zeer zeker niet, daarom mijn opmerking of er een bedoeling achter zat... Nu begrijp ik dus dat je een blessure had... Ik heb vandaag ook wat langere sets gemaakt met schouders, i know what ur talking about...

Je bent verdomd goed bezig XL, je gedrevenheid is een motivatie voor velen, waaronder ik. ;)

Goed getraind denk ik! ;)
Die 1,5 reppers heb ik geen ervaring mee, dus kan niet goed beoordelen of ze zwaar zijn...
Ik ga er van uit van wel, want je doet alles met betrekkelijk lichte gewichten voor jou doen (vroeger! :D )
Maar als je groter en harder word ben je zeker op de goede weg man!
Rust ze, en keep it up brother! :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven