Fitness Seller

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Merk overigens juist dat ik sterker aan het worden ben. Vooral aan de chins want die maak ik volledige reps. Vroeger kon ik dat 10,8,6,5 op zelfs lichtere bodyweight. Nu gewoon 113 kg 3x10 makkelijk zonder hulp en perfect stricte uitvoering helemaal uithangen en tot aan de bovenkant borst. Maar goed dit is een andere manier van trainen waarin gewicht niet zoveel telt. Krijg hierna een meet een compoundbeuk met iets minder iso schema met verschillende reppanges dus dan kunnen we gaan zien of ik progressie ga maken en profijt heb van de opgebouwde spierconditie van de afgelopen tijd en uithoudingsvermogen. Ben ook nieuwsgierig. Heb het gevoel dat ze een motor langzaam aan het warmer en warmer aan het draaien zijn om straks vol te kunnen acceleren.
Ben ook natuurlijk als een kip zonder kop vol gas gegaan aan het begin zonder echt mijn lichaam te laten wennen aan krachttraining achteraf misschien ook wel goed. Maar het is wel vermoeiend altijd maar beuken en knallen.

Laatst bewerkt:
Ja deze manier van trainen is een killer, dat kan niet anders, er is een gemotiveerd man voor nodig om dit soort trainingen te volgen, en de sarge is zo'n man. Goed bezig!

Laatst bewerkt:
ga aub een BB kookboek schrijven ofzo man.. heb nu al weer een halve emmer met kwijl vol

is inderdaad de sleutel, spierconditie. Jij hebt te maken met lange termijn train strategie, en dat is voor je progressie een goeie zaak. Ik heb duidelijk de indruk dat je heel erg in goede handen bent XL... Nu ik nog haha ;)
Maar ik volg je op de voet, ik ben erg benieuwd wat dit allemaal voor je oplevert. Keep on pumping gap!

Shopping time is done voor 1 week........

Almost 4000 gram proteine voor 1 week. Bow to my proteines:bow::bow:!

Groente & rauwkost en mijn enige zonde lots of light frisdranken.......

beaf Steak 001.jpg

beaf Steak 002.jpg

dus ik eet bij jou? haha ;)
Gelukkig is het een uitkomst als je ook nog lekker kan koken (of het leuk vind zoals ik) Dan is het een feest om al die lekkere happies op te eten ;)

sorry hoor :D

Laatst bewerkt:
Traps niet teveel apart trainen is mijn opinie, die groeien zo ook wel en daarbij laten te grote traps je schouders kleiner lijken.

Shopping time is done voor 1 week........

Almost 4000 gram proteine voor 1 week. Bow to my proteines:bow::bow:!
beaf Steak 001.jpg

Groente & rauwkost en mijn enige zonde lots of light frisdranken.......
beaf Steak 002.jpg

oooh jij gaat zo hard koken voor mij he als ik langs kom ouwe.. das een must...
laten we zeggen ik squat 240 1x par en jij kookt de heerlijke post workout meal :cool:

Ziet er allemaal weer goed uit man! respect voor de motivatie!

Bedankt voor jullie reacties en inderdaad ik stop met die dingen trainen.
Althans ik was er al meegestopt maar ze blijven groeien:eek:.

1 ½ REPS. Schema 1.
Uitleg trainings principe
Na elke hele herhaling meteen een halve er achteraan.

BORST.
Incline Bench press 3x10x70
Strenght wide chest press 3x10x60
Flying motion 3x10x60

RUG
Chinning (opwarmen) 2x10 1x10(2 ass.:o) b.w. (113kg)
Strenght machine HIGH-row 3x10x110
One arm pulldown 3x10x25
Cable machine rowing 3x10x65
Pullover 3x10x34

Commentaar: Goed getraind geen verbeterpunten denkbaar behalve 3x11 op de chin. Heb last van mijn knieen. Denk dat het met vochtretentie te maken heeft van de vorige deca shizzle te snel te zwaar getraind. Nu het vocht weg is ga je pas de pijntjes voelen. Morgen eens laten onderzoeken. Hoop dat het niks ernstigs is. Voeding en rust is weer tot in de puntjes geregeld :lick::meal::brew:
Vanochtend had ik deze beef met lenteuitjes:

Nu als reward beef/union/sambal/ketjap + rijst& doperwten:

Mazzel

beaf Steak12.jpg

beaf Steak13.jpg

wiskunde studentje of zie ik daar statistiek liggen bij dat wonderlijke eten van je:P

Lekker bezig man.
Het lijkt me moordend die 1,5 reps...
Keep it up bro! :thumb:

Lekker getraind, en weer een delicious maaltijd.. Ziet er goed uit sarge!

Sterke training en koken kan je zeker!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven