The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Merk overigens juist dat ik sterker aan het worden ben. Vooral aan de chins want die maak ik volledige reps. Vroeger kon ik dat 10,8,6,5 op zelfs lichtere bodyweight. Nu gewoon 113 kg 3x10 makkelijk zonder hulp en perfect stricte uitvoering helemaal uithangen en tot aan de bovenkant borst. Maar goed dit is een andere manier van trainen waarin gewicht niet zoveel telt. Krijg hierna een meet een compoundbeuk met iets minder iso schema met verschillende reppanges dus dan kunnen we gaan zien of ik progressie ga maken en profijt heb van de opgebouwde spierconditie van de afgelopen tijd en uithoudingsvermogen. Ben ook nieuwsgierig. Heb het gevoel dat ze een motor langzaam aan het warmer en warmer aan het draaien zijn om straks vol te kunnen acceleren.
Ben ook natuurlijk als een kip zonder kop vol gas gegaan aan het begin zonder echt mijn lichaam te laten wennen aan krachttraining achteraf misschien ook wel goed. Maar het is wel vermoeiend altijd maar beuken en knallen.
Ben ook natuurlijk als een kip zonder kop vol gas gegaan aan het begin zonder echt mijn lichaam te laten wennen aan krachttraining achteraf misschien ook wel goed. Maar het is wel vermoeiend altijd maar beuken en knallen.
Laatst bewerkt:

.
) b.w. (113kg)