AndroidHealthClinic

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
schouders / knieen - veel vervelende blessures sarge de laatste tijd - sterkte ermee - leuke schemaatjes hanteer je de laatste tijd - keep on growing man

morgen beest. ik was benieuwd wat je van de tonijnshake vond :D:D

• Topic Starter Topic Starter
wiskunde studentje of zie ik daar statistiek liggen bij dat wonderlijke eten van je:P
Is statistiek inderdaad goed gezien ik ben mij wat meer in het verdiepen in de wereld van beleggingen.

Lekker bezig man.
Het lijkt me moordend die 1,5 reps...
Keep it up bro! :thumb:
Ik begin de pijn lekker te vinden kan niet wachten totdat ik morgen weer mag:eek:. Thanks beest

Lekker getraind, en weer een delicious maaltijd.. Ziet er goed uit sarge!
y0 Spankie bedankt kerel.......;)

Sterke training en koken kan je zeker!
He beest, ik doe mijn beest met al dat vreten moet je het enigszins smakelijk maken.

Ik weet het niet hoor, omdat het er "lekker" uitziet, wil nog niet zeggen dat het ook lekker is... :D
Op een gegeven moment ben je wel door al je creaties heen.
Dat vele eten is echt het zwaarste niet eens zozeer de training.
Je moet echt behoorlijk gestoord zijn zoals wij om dit vol te houden.

schouders / knieen - veel vervelende blessures sarge de laatste tijd - sterkte ermee - leuke schemaatjes hanteer je de laatste tijd - keep on growing man
He suriman, thanks afwisseling je weet toch bradda;)
Even laten kijken naar knietjes morgen ik wil zsm weer zwaar kunnen squatten dit is k*t.

morgen beest. ik was benieuwd wat je van de tonijnshake vond :D:D
He mr. voeding hoe is het met je topper? Was je er nog uitgekomen met die shake s`ochtends? En heb je je melkproducten geschrapt?
Heb de creatie nog niet geprobeerd moest nog even tomatensap halen en heb ik nu in huis. Ga het morgen proberen-> voor de lezers: ik heb travis gevraagd of hij een handige tip wist hoe ik zo`n smerige blikje tonijn kan wegdouwen s`ochtends. HIj gaf aan tomentsap en tonijn in de blender en zuipen maar.......een soort van bloody mary maar dan anders;)
Maak wel ff een foto`tje van die drap.

Op een gegeven moment ben je wel door al je creaties heen.
Dat vele eten is echt het zwaarste niet eens zozeer de training.
Je moet echt behoorlijk gestoord zijn zoals wij om dit vol te houden.

Dat zeg ik ook altijd, er moet ergens een kronkel in onze hersenen zitten, anders gingen we wel lekker op een terrasje zitten met een pittig drankje voor onze neus, dat lijkt me aangenamer dan weer eens ijs te moeten leggen op weer een nieuwe blessure.
Volgens mij zijn wij gewoon zo ijdel als de pest en willen we uitblinken.

xtralarge ik ben weer trots op de brute maaltijden die je presenteert.

die chins zijn ook niet slecht met jouw bw trouwens.

Je maaltijden zien er nog steeds verassend lekker uit:D Misschien moeten we je opgeven voor wie is de chef:p

Trainingen gaan ook nog steeds goed, doe je echt goed hoor;)

He mr. voeding hoe is het met je topper? Was je er nog uitgekomen met die shake s`ochtends? En heb je je melkproducten geschrapt?
Heb de creatie nog niet geprobeerd moest nog even tomatensap halen en heb ik nu in huis. Ga het morgen proberen-> voor de lezers: ik heb travis gevraagd of hij een handige tip wist hoe ik zo`n smerige blikje tonijn kan wegdouwen s`ochtends. HIj gaf aan tomentsap en tonijn in de blender en zuipen maar.......een soort van bloody mary maar dan anders;)
Maak wel ff een foto`tje van die drap.

voor de goede orde, dat recept is van robintjuh. staat hier gewoon in de recepten sectie;)
maar havermout in de blender met wat whey is top man. dat ik daar zelf niet aan had gedacht.

ik deed altijd gewoon melk + brinta als ontbijt. ik neem 's morgens nog wel een halve bak en voor ik me nest induik een hele. ik ga dat langzaam afbouwen. kijken wat het doet.

ik ben benieuwd naar je foto van je shake :D

voor de goede orde, dat recept is van robintjuh. staat hier gewoon in de recepten sectie;)
maar havermout in de blender met wat whey is top man. dat ik daar zelf niet aan had gedacht.

ik deed altijd gewoon melk + brinta als ontbijt. ik neem 's morgens nog wel een halve bak en voor ik me nest induik een hele. ik ga dat langzaam afbouwen. kijken wat het doet.

Zakt die zooi dan niet meteen naar de bodem? Heb dat ook ooit eens geprobeerd, vond het maar niets. Dat spul mengt zich heel slecht.

Ik gebruik mass gainer met whey en dat gaat heel goed samen, niet die dikke drab op de bodem.

eerste keer bleef er idd wel wat havermout op de bodem liggen. 2e keer wat langer in de blender gedaan en was perfect :D

een tip: gooi er geen rozijnen bij. die dingen willen sowieso niet mengen.

(ik heb smaakloze whey dus ik dacht gooi er wat fruit bij)

.Volgens mij zijn wij gewoon zo ijdel als de pest en willen we uitblinken
Eens dressed in Amsterdam zouden ze zeggen we zijn--> mesjogge

xtralarge ik ben weer trots op de brute maaltijden die je presenteert.die chins zijn ook niet slecht met jouw bw trouwens.
He beest thanks....chins gaat erg goed bro! En je weet het die maaltijden zijn mijn groeimotors.;)

Je maaltijden zien er nog steeds verassend lekker uit:D Misschien moeten we je opgeven voor wie is de chef:p
:) LOL , krijg ik kritiek omdat het alleen maar eiwitmaaltijden zijn.

Weer vergeten morgen komt er eentje bro! Succes met je "nieuwe dieet" topper. Ik ben benieuwd wat het met je doet. Vergeet niet pindakaas en dat soort dingen er ook uit te slopen.

Zakt die zooi dan niet meteen naar de bodem? Heb dat ook ooit eens geprobeerd, vond het maar niets. Dat spul mengt zich heel slecht.Ik gebruik mass gainer met whey en dat gaat heel goed samen, niet die dikke drab op de bodem.

y0 Mac chicken , come on bro. Moet ik je gaan uitleggen na al die trainingsjaren hoe je een whey/havermout/water shake maakt? Gewoon langer blenderen en alles komt goed zelfs met grote korrels. Wel ALTIJD eerst het water erin gooien. s6

Vandaag naar de fysio geweest mijn knieen zijn overbelast zwaar k*t ze moeten de komende tijd meer rust hebben. Potverdomme squat is mijn favouriete oefening die mag ik even niet doen.

Gaytraining deload
Legpress 4x15 hh
Leg extension 4x10
Romanian deatlift 4x15
Lying leg curl(hams) 4x12
kuiten op de legpress 4x40 hh
Staand kuiten 4x15 hh

Groeten en fijne avond,

Sgtmossad

Misschien moet je is leren om jezelf niet om de zoveel weken kapot te trainen. Je bent net begonnen en je hebt nu al een shitload aan overbelastingsblessures.

Ik zit nu net weer ff naar je voeding te kijken,maar uh....je wil mij toch niet vertellen dat je makreel uit blik eet hé?:barf: Of lees ik dit verkeerd:o

Ik heb medelijden met je:rolleyes: Verder ziet het er goed uit........

Deload is net zo belangrijk als knallen xtralarge!

Komt goed :D

Hahahaha en nog een knie-sloperd hier zie ik.
Welcome to the club.
Lekker he om "hardcore" te zijn, hardcore blessures ook, vertel mij wat.
Rustig aan met die fysio bezoeken je moet nog tot het einde van het jaar met je verzekeringsgeld doen.

Beterschap, rustig aan doen ff een tijdje, meer reps, slow reps, 1 sec holds, etc.

Ja ja dat krijg eens in de zoveel tijd als je te hard gaat. Een baksteen naar je harses :D
Leuk is anders met die blessures, maar dat roep je nou eenmaal over je af als je zo blijft trainen.

Herstel ze de komende tijd!

Misschien moet je is leren om jezelf niet om de zoveel weken kapot te trainen. Je bent net begonnen en je hebt nu al een shitload aan overbelastingsblessures.

He Jes, eens dit was nog een souverniertje van het fantastsiche trainingsprogramma om 3x per week 5x5 herhalingen te gaan squatten.
Daarna flink pijn gekregen en is niet meer weggegaan. Het is puur overbelasting. Op zich wel logisch inderdaad van 0,0 squatten ineens naar 3x per week squatten. Begingewicht op 60/70 kg en binnen 5 maanden een pr aantikken van 150 kg. Respect voor die 130 kg press was goed!

Ik zit nu net weer ff naar je voeding te kijken,maar uh....je wil mij toch niet vertellen dat je makreel uit blik eet hé?:barf: Of lees ik dit verkeerd:oIk heb medelijden met je:rolleyes: Verder ziet het er goed uit........
Hoi Maaike,
Makreel uit blik is het vieste wat er is dat is het enige wat ik heb veranderd. Eet nu 250 gerookte zalm in plaats daarvan.
s6 topper!

Deload is net zo belangrijk als knallen xtralarge!
Komt goed :D
He Seagal beest leuk dat je er weer bij bent met je log. Yep je weet hoe het gaat ga het liefst z.s.m. door.
Heb maar 1 facking doel en dat is die 130 kg aantikken.

Hahahaha en nog een knie-sloperd hier zie ik.
Welcome to the club.Lekker he om "hardcore" te zijn, hardcore blessures ook, vertel mij wat.Rustig aan met die fysio bezoeken je moet nog tot het einde van het jaar met je verzekeringsgeld doen.Beterschap, rustig aan doen ff een tijdje, meer reps, slow reps, 1 sec holds, etc.
He topper, ja die van mij zijn beiden overbelast. Volgens fysio helpt behandelen niet zei hij vandaag. Maar ga wel naar de fysio voor mijn schouder. Dit helpt erg goed by the way geen last meer. Heb geen fysio in mijn pakket moet alles zelf betalen.......Ja dat had ik vandaag ook gedaan.
Slow reps en veel HH inderdaad. Maar squatten mag ik even niet :o

Ja ja dat krijg eens in de zoveel tijd als je te hard gaat. Een baksteen naar je harses :DLeuk is anders met die blessures, maar dat roep je nou eenmaal over je af als je zo blijft trainen.
Herstel ze de komende tijd!

He mas, king of the trap squad thanks bro. Wij hebben er volgens mij allemaal last van. Te hard te snel en te zwaar willen gaan.
Jij ook s6 met je contest man.

Blessures ja het hoort er allemaal bij, en hoe meer je hardcore traint hoe meer je er last van hebt. Luister naar je lichaam sarge, teveel is teveel!

Blessures ja het hoort er allemaal bij, en hoe meer je hardcore traint hoe meer je er last van hebt. Luister naar je lichaam sarge, teveel is teveel!

He grote,

bedankt
Ja ga ik meer doen ik wilde eerst net als Loo door de pijn heen trainen.
Maar ga gewoon echt rustig aan trainen met mijn benen totdat ze weer good to go zijn.

herstelse beest! blessures zuigen, maar het hoort erbij heh...ik bedoel wij ons lichaam allemaal aandoen :P is het niet op gebouwd!

succes man

He grote,

bedankt
Ja ga ik meer doen ik wilde eerst net als Loo door de pijn heen trainen.
Maar ga gewoon echt rustig aan trainen met mijn benen totdat ze weer good to go zijn.

Neen sarge door de pijn heen trainen moet je niet doen, uiteindelijk wreekt zich dat toch. Jaren geleden had ik eens tendinitis in de linkerschouder, ik bleef maar doortrainen tot ik op de duur mijn arm niet meer omhoog kon krijgen, altijd maar oefeningen filteren tot ik niets meer kon doen. Een volledig jaar ben ik toen buiten strijd geweest. Rusten als het nog kan!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven