- Waardering
- 1.524
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Ik heb het eens voor elkaar gekregen om op iets meer dan een maand mijn schouders helemaal te verzieken.
Pijn, en toch volle damp door blijven trainen!
Daarna een week rechtopzittend geslapen in de bank omdat ik niet meer kon liggen, op geen enkele manier!
3 cortizone spuiten er in binnen een maand, en een nagenoeg chronische slijmbeurs ontsteking aan overgehouden...
Nu nog wel eens een beetje last van, maar ik ben niet meer zo sterk als vroeger, en dat schijnt net genoeg te helpen.
En sinds ik schouder dislocates doe gaat het gelukkig steeds beter!
Be strong Sarge!
Pijn, en toch volle damp door blijven trainen!
Daarna een week rechtopzittend geslapen in de bank omdat ik niet meer kon liggen, op geen enkele manier!
3 cortizone spuiten er in binnen een maand, en een nagenoeg chronische slijmbeurs ontsteking aan overgehouden...
Nu nog wel eens een beetje last van, maar ik ben niet meer zo sterk als vroeger, en dat schijnt net genoeg te helpen.
En sinds ik schouder dislocates doe gaat het gelukkig steeds beter!
Be strong Sarge!

Lekker maaltje
Echt grappig... Maar goed ik ga dus ook over op de 1 1/2 reps en over een maandje volledige in de voorbereiding. Zaterdag naar Marjolein voor mn kleding
Mijn eerste wedstrijd gaat de WBC worden op 27 september...los van het mooie playboy topicje ben ik erg tevreden.... Mijn harde werk wordt beloont......Ik heb er echt zin in
ahja praktisch niemand hier tilt dat toch