XXL Nutrition

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb het eens voor elkaar gekregen om op iets meer dan een maand mijn schouders helemaal te verzieken.
Pijn, en toch volle damp door blijven trainen! :thumb:
Daarna een week rechtopzittend geslapen in de bank omdat ik niet meer kon liggen, op geen enkele manier!
3 cortizone spuiten er in binnen een maand, en een nagenoeg chronische slijmbeurs ontsteking aan overgehouden...
Nu nog wel eens een beetje last van, maar ik ben niet meer zo sterk als vroeger, en dat schijnt net genoeg te helpen.
En sinds ik schouder dislocates doe gaat het gelukkig steeds beter! :thumb:
Be strong Sarge! :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Thanks mannen, we hebben inderdaad overal wel ergens last van. Ga mijn best doen om mijn knietjes goed te laten herstellen. Want no squat = no life.

Schouders:

3 sets achter elkaar als 1 oefening side raise,front raise, achterkant :eek:
3 sets achter elkaar w-press, dumpell press
3 sets achter elkaar stang omhoog (ben de naam kwijt??)voor en maar naar je kin

traps
superset staand op kuitenmachine en in hacksquat 2 voorlangs achterlangs moest meedoen geen keus:eek: worden ze nog groter.

Triceps
3 sets skull crusher op 3 verschillende standen helemaal achter, naar je kop, naar je kin

Biceps
Barbelll curl 21-en 3 sets

Triceps
dumbbell extension
1x15 hh 1x12 hh 1x10 hh

biceps/triceps
superset biceps cable curl(recht stangetje) + push down
3 sets

Commentaar: STUK!

Bizarre training! Wel Grappig, Hoelang doeje nu over zo een training?

60 minuten helemaal stuk en zeiknat

reward beef naturel + dijon mosterd

dijon.jpg

:meal: Lekker maaltje:D

Ziet er goed uit. Begin er spontaan hoger door te krijgen *zet snel een pannetje rijst met kip op het fornuis :D*

lekker gek :P

zowel de training als het eten

Je krijgt de groeten terug....Je had hem al behoorlijk nieuwschierig gemaakt, net als zovelen??? Echt grappig... Maar goed ik ga dus ook over op de 1 1/2 reps en over een maandje volledige in de voorbereiding. Zaterdag naar Marjolein voor mn kleding:D. Ik mag deze maand nog een beetje rommelen met mn eten....junkmaaltijd bedoel ik hiermee;) Mijn eerste wedstrijd gaat de WBC worden op 27 september...los van het mooie playboy topicje ben ik erg tevreden.... Mijn harde werk wordt beloont......Ik heb er echt zin in:D

Laatst bewerkt:
Woh harde training XL!

Die skullcrushers... welke is het zwaarste voor je? naar kin/hoofd of helemaal naar achter?

@XL je kan het idd niet zeggen waneer je er klaar voor bent. En daarbij komt ook nog eens dat je begeleider je pas laat gaan als je echt het uiterste van je body hebt bereikt. Het kan dus zo omslaan, mijn eerste wedstrijd zou ook pas november zijn... En tja de mannen hebben gewoon meer concurrentie
( niet dat het voor een vrouw makkelijker is)...je gaat wel hoge ogen scoren;)

Thanks Maaike @ Koekie was allemaal zwaar mits goede intensiteit en uitvoering.

Borst

Incline dumbbell press

1x12x36
1x10x40
1x8x42
1x6x44

Incline bench

1x12x80
1x10x90
1x6x100
1x4x110

flying motion
4x10x60

Zittend bankdrukken machine
2x10x100 smalle grip
2x10x100 brede grip

Rug

BOR
2x10x90
2x8x105

High row

1 set 70 kg 10 hele rom + 10 halve rom
3x10x110

Deadlift
1x12x160
3x10x180

Sitting ROW
4x10x100

Behoorlijke krachtexplosie voor mijn doen net alsof de riem is afgedaan als je wordt losgelaten uit zo`n schema. Vol met pr`s

Nette training!

Zieke volumes op je deads!

Zeker wel brutaal, helemaal die deads.. :O

mooie training, zeer brute deads! netjes beest.

10x 180dl?

Wtf dude. bruut

Thanks mannen!
DEADLIFT is mijn sterkste van alle grote compounds.
Ik ga hier volgende week op pieken. Mijn laatste keer was na 4 maanden trainen toen een pr van 200 kg. Nu wil ik toch echt wel voor de 225 gaan na 7maanden trainen. Met dank aan flying fox
http://www.youtube.com/watch?v=F8baGe7pYU0

Laatst bewerkt:
Eindelijk kon je eens losbarsten, en hoe dan nog, beresterke deads en al de rest is er niet minder op. Het zal niet lang meer duren voor jij de sterkste van ons allen bent Sarge!

als jij 10x180 dl. trek je zeker 225 als je het mij vraagt.

keep it up

----------------
Persoonlijk vind ik van 200 ineens naar 230 springen een te grote stap.

wat je ook kan doen is 95% van je 1 rm. Dus 195 1rep dan 1x210,220,230

Desnoods doe je het over een paar weken weer en begin je vanaf een ander gewicht.

Van te voren doe ik iets in de trend van 12x20% 8x40% 6x50% 4x60%, 2x70%, 1x80%, 1x85-95% 1RM

good luck

Laatst bewerkt:
Dam sterk geworden Sarge! :thumb:
Vooral de inclines en de deads vielen me op...
Ik kon het bijna niet geloven, eindelijk weer eens een training die ik een beetje snap als ik er over lees...
Volgens mij een enorme vooruitgang! :bow:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven