MuscleMeat

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
brute foto gek!

presses zijn helemaal in orde. (wel superdude training heh b/b/b) :P
 
is 5000 kcal niet net wat te veel? :eek:

enig idee wat je onderhoud is?
 
Bedankt voor jullie positieve reacties goed om te horen!!!

Op advies van Impo ga ik volgende week een week volledige rust nemen om op te laden. Aangezien ik al maanden bijna non stop hard aan het beuken ben. Mag niks intensiefs gaan doen wel een beetje zwemmen of mountainbiken..heerlijk een weekje niet trainen!

Goede training weer! Is het goed uit te houden in de gym daar in adam?Op welk tijdstip train je at the moment?Agree with the rest : flinke chest heb je! Als jij zo doorbuffelt als je nu doet en volgend jaar een diepe cut erin gooit ben je een ziekelijk monster van 1.96!
He koekie thanks man, Het is redelijk uit te houden. Train meestal rond een uur of 12.00/13.00 uur. Volgend jaar is mijn jaar bro ga zeker cutten voor de zomer tot die tijd alleen maar bulken

Sterke training weer neergezet! Hoe krijg je t voor elkaar om na het benchen nog zulke zware incline's neer te zetten?! Gaat echt goed aan de foto's te zien!
Gewoon knallen beest thanks. Had wel ff voldoende rust genomen dus die twee oefeningen en setjes uiteraard.

is 5000 kcal niet net wat te veel?
enig idee wat je onderhoud is?
Y0 Crit, geen idee wat mijn onderhoud maar als je niet eet groei je niet. Je moet niet te veel met tellen bezig gewoon veel eten en beter te veel dan te weinig. Ik ben aan het bulken bro....


Training RUG/BUIK

Chinnen wide grip naar borst BW---> 113 kg
1x12
1x11
1x10
1x10

Bor
15x70
12x80

Bor & pendlay row
8x100 + 8x100
6x110 + 6x110
4x120 + 4x120 straps

Dumbbell one hand row 1 set achter elkaar door
10x32 8x42 6x52
6x52 8x42 10x32

Machine rug van boven naar beneden trekken heel + half= 1 hh
10x100
10x110

Machine rug ander apparaat zittend naar je toe
10x90 twee handen +10x per hand 55 kg
10x100 twee handen + 8x per hand 60

Buik

superset met 3 oefeningen achter elkaar 3x van iedere oefening

1)knieheffen + 2 sec static hold op dip 15 hh

2) Op een bankje met gestrekte benen omhoog en naar beneden 20 hh

3) rope crunches 30 hh
 
Ik zie aan de combinaties reps en gewichten dat je je inhoud Mosselmans...
Je gaat niet tot het uiterste beste jongen...
Geeft niks, zo net voor je "deload" natuurlijk.
Maar daarna verwacht ik wel weer wat hardcore verslagen éh?! ;)
Rust ze! :thumb:
 
Wat een chins & BOR/Pendlay rows:D.
 
je gaat goed op de bor sgt - dit moet massa opleveren voor de achterkant - borst/schouders gaat goed zag ik ( iets meer definitie nog )
 
lekkere roeitraining

ga je nog kajakken van de zomer? wedden dat je iedereen eruit roeit dan ;)
 
brutale chest bro!
die V is ook al aardig te zien!
 
Leipe trainingen beest, je blijft maar sterker worden.

En die maaltijden, hahahaha jezus het blijft maar door gaan.
Heb je al die foto's nog op je pc staan? Want dan moet je echt een keer een topic aanmaken met al je maaltijden, die shit is geniaal.

Als je ze niet meer hebt dan ga ik wel een keer je nieuwe en oude log doorspitten en een topic openen met "Xtralarge finest bodybuilding meals"

Keep up the good work.

PS; ik zie dat iemand in je log geil van je wordt....:rolleyes:
 
Geniet van je vrije week bro. Af en toe heb je dat gewoon nodig, en zeker in jou geval heb je geen excuus nodig, met al die tijd dat je met ijzer loopt te rammen!

:roflol: + respect voor je maaltijden iedere keer weer!
 
Bor & pendlay row.. wajoo die pak je heel lekker
Geniet van je weekje rust en dan weer er tegen aan :)
 
Vind 5000 kcal's niet zo gek veel. :p
Wel goed dat je 5000 gewoon clean is! :thumbs:
Ik zat meer in de richting van 4000-4500 maar dat is omdat ik pinda's at als kcal's booster en de heilige drank(chocomelk) naar binnen mikte. :D
 
Ik zie aan de combinaties reps en gewichten dat je je inhoud Mosselmans...Je gaat niet tot het uiterste beste jongen...
Geeft niks, zo net voor je "deload" natuurlijk.Maar daarna verwacht ik wel weer wat hardcore verslagen éh?! ;)Rust ze! :thumb:
Mijn beste man, dat ziet u helemaal verkeerd;) Ik ging kapot tijdens de training......thanks!

Wat een chins & BOR/Pendlay rows:D.
:)
je gaat goed op de bor sgt - dit moet massa opleveren voor de achterkant - borst/schouders gaat goed zag ik ( iets meer definitie nog )
Thanks suriman, definitie is ver te zoeken inderdaad door de bulk. Wacht maar volgend jaar als ik ga dieeten bro...;)

lekkere roeitraining
ga je nog kajakken van de zomer? wedden dat je iedereen eruit roeit dan ;)
Wij met zijn tweetjes op de olympische spelen sjaak?:D

brutale chest bro!
die V is ook al aardig te zien!
Thank G!:rolleyes:
Leipe trainingen beest, je blijft maar sterker worden. En die maaltijden, hahahaha jezus het blijft maar door gaan.
Heb je al die foto's nog op je pc staan? Want dan moet je echt een keer een topic aanmaken met al je maaltijden, die shit is geniaal. Als je ze niet meer hebt dan ga ik wel een keer je nieuwe en oude log doorspitten en een topic openen met "Xtralarge finest bodybuilding meals"Keep up the good work.PS; ik zie dat iemand in je log geil van je wordt....:rolleyes:
hahahaha thanks Loo doe mijn best bro om al die maaltijden smakelijk te maken....:D Xtralarge fines bodybuilding meals LOL LOL:):):)

Geniet van je vrije week bro. Af en toe heb je dat gewoon nodig, en zeker in jou geval heb je geen excuus nodig, met al die tijd dat je met ijzer loopt te rammen! :roflol: + respect voor je maaltijden iedere keer weer!
y0 Jonkoman, thanks man zal ik doen!!!!:)

ill do thanks

Bor & pendlay row.. wajoo die pak je heel lekker Geniet van je weekje rust en dan weer er tegen aan :)
Bedankt Len gaan we doen:cool:

Vind 5000 kcal's niet zo gek veel. :p
Wel goed dat je 5000 gewoon clean is! :thumbs:Ik zat meer in de richting van 4000-4500 maar dat is omdat ik pinda's at als kcal's booster en de heilige drank(chocomelk) naar binnen mikte. :D
LOL 5000 kcal niet veel hoe ik ze binnen krijg? Probeer het maar eens eten wat ik eet op 1 dag. Thanks Min.


Training vandaag voor het chances fo children fonds van unicef meegedaan aan een sponsorloop 5,4 km;

Echt ongetraind mee gaan doen heel rustig begonnen met lopen. Het ging best redelijk al voelde ik mij net een oude man. Zelf de meest oude vrouwen liepen hetzelfde tempo. Op een gegeven moment waren wij bijna bij het startpunt en ik dacht dat het ook het eindpunt was. Er zat nog heel veel kracht in mijn poten dus deed ik mijn f-16 turbo aan en ging iedereen voorbij sprinten. Toen ik er dus was kwam ik erachter dat het nog helemaal niet het eindpunt was maar dat we nog 1,2 km verder moesten:eek::eek::eek:. Ik wilde mij niet laten kennen en niet afgaan bij alle mensen die ik had ingehaald. Dus bleef gaan maar was helemaal stuk mijn ademhaling kon ik maar niet onder controle krijgen. Uiteindelijk helemaal stuk bij het eindpunt aangekomen in 23 minuten gelopen. Best een hele goede tijd voor een inmiddels slome ongetrainde wannabee bodybuilder.
Conclusie --> hardlopen is helemaal niets voor boybuilders! Gewoon op de hometrainer je cardio uitvoeren is het beste. Kunnen weer 7 kinderen een jaar lang naar school toe in een arm land dankzij mijn bijdrage. Heb ik toch iets goeds gedaan dit jaar.

Over en sluiten
 
Laatst bewerkt:
Mooi, erg mooi wat je gedaan hebt met dat lopen!

Ik hoop dat je kan genieten van je rust! Het zal je deugd doen!:thumbs:
 
Niet thuis op hometrainer maar gewoon buiten fietsen voor cardio. 10x zo lekker en beter voor je benen. (geeft meer details)
 
Knappe tijd neergezet in die hitte pfff. Heb vorige week ook hardgelopen voor het eerst sinds een lange tijd, en direct al een week een blessure. Pas dr dus mee op zo ongetraind ;) Wat krijg je trouwens allemaal binnen qua voeding op een dag?
 
Knappe tijd neergezet in die hitte pfff. Heb vorige week ook hardgelopen voor het eerst sinds een lange tijd, en direct al een week een blessure. Pas dr dus mee op zo ongetraind ;) Wat krijg je trouwens allemaal binnen qua voeding op een dag?

als je net zo sterk wilt worden als XT moet je heel veel tonijnshakes drinken, of niet XT ? :D:D
 
Mja, in die hitte toch best gedaan hoor!
 
Nice progress. In principe hoeft een deload niet meteen uit platte rust te bestaan om effectief te zijn maar het kan.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven