timmert
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Verlaag ze wel hoor, iedere x met 15%.......Tja sterk, dat hoor ik wel meer. Begint nu weer iets te komen. Normaal draai ik 6jes met 90 squat ( maar dit mag nu ff niet meer)
Als ik jouw Beachproof log lees en dit log zijn daar heel wat dingen die overeen komen. vage boelals ik jouw beachproof log lees en dit log zijn daar heel wat dingen die overeen komen.
Zelfde begeleiding?
Sterke training trouwens mossad. Enig idee hoe lang je nog met die dropsets & fails gaat werken?
Hoor wel eens vaker dat je dat principe niet te lang mag toepassen wegens plateau's, kwetsures.

. @Loo de incline heb ik nooit problemen bovenborst is redelijk sterk ontwikkeld. Meer problemen bij de dumbbell press (met assistente)toen zat mijn chest al bomvol. Normaal gesproken pak ik zwaardere dumbbells maar dat gaat helaas niet met dit programma. En vooral squats met dropsets zijn dodelijk. Vandaar gekozen licht gewicht en veel hh bij de legpress zodat er niet al te veel belasting qua kg zou zijn na die dropsets op de squat. @Hummer-> Ed gaat deze week naar Amerika en trainde voor deze contest op een hele speciale manier(heel licht veel reps). Als hij terug is gaat hij weer in de bulk en gaan wij samen trainen. Hij zal zich niet aanpassen aan mijn indeling qua tijd. Dus ik ga hem vragen hoe laat en wanneer hij welke spiergroepen gaat slopen zodat ik mee kan trainen. Nogmaals de sportschool is het ultieme voor mij. Er trainen alleen maar mannen die aan het beuken zijn niet lullen maar poetsen! En heel veel leden nemen ook bakjes voedsel mee die wij buiten in de zon voor de deur opeten en gezellig kletsen met elkaar.
).het trainingschema moet op een bepaalde manier opgebouwd moeten worden. Om een spier goed te kunnen belasten zal er een bepaalde conditie in de spier nodig zijn, het eerste deel van deze periode zal dus moeten bestaan uit een trainingprogramma wat spierconditie verhogend werkt. Een voorbeeld is dropsets of stripsets, met deze technieken wordt er een reactie in het spierweefsel verwacht omdat er meerdere malen in een set failure wordt gehaald. Door in 1 set meerdere malen tot failure te gaan stimuleren we extra spiervezels, verhogen de doorbloeding en brengen de spierconditie omhoog. Dit heeft een zeer gunstig effect voor het volgende schema wat ik ga volgen