MuscleMeat

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
BEEF, geweldig:D
ik geloof dat je kuiten naar de kloten gaan ja, 40reps t*ring..

blijven knallen

Top training makker!!

Jij gaat ver komen volgens mij :thumb:

Lekker bezig dude! :thumb:
Flink intensief weer.
Train je dan echt samen met Ed..?
Of hoe gaat dat nu eigenlijk in z'n werk?
Nu herstel je een stuk sneller dan toen je full body compounds deed zeker? ;)

Netjes man die incline bench, nog een dropset ook. Bruut.
Zal wel wat spot bij zitten of niet?

Die 50 reppers op leg press vind ik bizar trouwens, snap het nut er niet zo van in, zeker als je zelf zegt dat je "verzuurd" bent. Dan moet je vooral 50 reppers gaan maken...
Maar ik weet dat ze daar in die hoek vaker high reps voor benen doen, met name precontest.

Enjoy your steak!:meal:

Goeiedag wat een zweet training weer.. Denk dat je highreps moet maken om definitie tekrijgen en droger te worde..

Bij ons in de gym moeten ze ook de laatste weken voor 'out' 20 reppers maken!

Going strong:lifter::D

Verlaag ze wel hoor, iedere x met 15%.......Tja sterk, dat hoor ik wel meer. Begint nu weer iets te komen. Normaal draai ik 6jes met 90 squat ( maar dit mag nu ff niet meer)

Verlaag ze wel hoor, iedere x met 15%.......Tja sterk, dat hoor ik wel meer. Begint nu weer iets te komen. Normaal draai ik 6jes met 90 squat ( maar dit mag nu ff niet meer)

Vage boel :p Als ik jouw Beachproof log lees en dit log zijn daar heel wat dingen die overeen komen.
Zelfde begeleiding?

Sterke training trouwens Mossad. Enig idee hoe lang je nog met die dropsets & fails gaat werken?
Hoor wel eens vaker dat je dat principe niet te lang mag toepassen wegens plateau's, kwetsures.

Laatst bewerkt:
t*ring man :P brute training weer. lijkt me best leuk om is op zo'n manier te werk te gaan. die inclines springen er wel uit hoor, om dan niet te praten over de kuiten hehe, mooi dat joggen tegen die bizarre verzuring.

als ik kuiten doe dan fl**ker ik daarna ook altijd uit de machine. :D

Hoelang mag je tussen de sets rust nemen?

vage boel :p als ik jouw beachproof log lees en dit log zijn daar heel wat dingen die overeen komen.
Zelfde begeleiding?

Sterke training trouwens mossad. Enig idee hoe lang je nog met die dropsets & fails gaat werken?
Hoor wel eens vaker dat je dat principe niet te lang mag toepassen wegens plateau's, kwetsures.

:d;)

Buffelse mossel ;)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal!@Spank tussen de sets dus na 24 hh(8x8x8) zoveel als ik wil maar beperkt natuurlijk. Mijn training moet binnen 60/70 minuten max klaar zijn. @Robke yes maaike & ik zijn de twee rookies net binnengekomen in een mooie stal van een aantal sporters :). @Loo de incline heb ik nooit problemen bovenborst is redelijk sterk ontwikkeld. Meer problemen bij de dumbbell press (met assistente)toen zat mijn chest al bomvol. Normaal gesproken pak ik zwaardere dumbbells maar dat gaat helaas niet met dit programma. En vooral squats met dropsets zijn dodelijk. Vandaar gekozen licht gewicht en veel hh bij de legpress zodat er niet al te veel belasting qua kg zou zijn na die dropsets op de squat. @Hummer-> Ed gaat deze week naar Amerika en trainde voor deze contest op een hele speciale manier(heel licht veel reps). Als hij terug is gaat hij weer in de bulk en gaan wij samen trainen. Hij zal zich niet aanpassen aan mijn indeling qua tijd. Dus ik ga hem vragen hoe laat en wanneer hij welke spiergroepen gaat slopen zodat ik mee kan trainen. Nogmaals de sportschool is het ultieme voor mij. Er trainen alleen maar mannen die aan het beuken zijn niet lullen maar poetsen! En heel veel leden nemen ook bakjes voedsel mee die wij buiten in de zon voor de deur opeten en gezellig kletsen met elkaar.

Ok training vandaag:
status 113,5 kg BF 14/15%

Training vandaag Rug/Hamstrings:

Chinnen als warming up
1x10
1x9

Pull Over pannata apparatuur (volgende keer overstappen op dumbbells apparaat is te licht pak het hele blok wordt wel lastig met dropsets al die dumbbells)
1e set 8x110
8x110
8x110

2set 8x110
8x110
8x110

Sitting machine driehoekje
1e set 8x80
8x70
8x60

2set 8x80
8x70
8x60

row machine per arm pannata plate loaded
1e set 8x60
8x50
8x40

2set 8x60
8x50
8x40

Lat pulley naar borst
1e set 8x100
8x90
8x80

2set 8x 90
4x80
5x60

lying single leg curl (defect:mad:)

Sitting single leg curl
1e set 8x50
8x40
8x35

2set 8x55
8x45
8x35

Ze hadden achteraf ook nog een ander apparaat om te curlen helemaal vergeten. Next time....

Voeding = wederom perfectie

Fijne avond iedereen toegewenst.

Laatst bewerkt:
Zeer sterke training. Voeding = perfectie? Top! :thumbs:

Fijne avond mate.

Je hebt het (eindelijk?) goed voor elkaar in die sportschool met die gasten en Maaike daar. :thumb:
Je bent er in ieder geval wel een stuk rustiger van geworden! :D
[Ik vraag me wel af waarom sommigen hun bijnaam vet gedrukt worden in je antwoord, en de mijne niet...] :rolleyes:
:jk:
Keep on buffelen! ;)

Laatst bewerkt:
Om my GOD:eek: Heftig hoor...Ziet er erg extreem uit. Gaat goed rookie;)

Laatst bewerkt:
Je hebt je begeleider gevonden zie ik! Je bent duidelijk kalmer en minder opvliegend dan vroeger, daar zal je gym ook wel iets mee te maken hebben :) Je trainingen gaan goed bro, ben benieuwd hoe je het gaat doen in je compound schema :p

Oef,, no comment maar het blijft er grappig uit zien, die trainingen! Zo zie je ze niet vaak! Erg leuk log, 5-star rating on the way!!
Ben blij dat je je plekkie gevonden hebt hey! Goede motivatie zo ook!

Zeker een hele goede training weer neergezet.

Zo zal je je rust hard nodig hebben denk!

Heb je veel spierpijn sinds je op dit schema traint?

Lijkt me dat -als je dit schema volgt- je elke week spierpijn blijft houden, puur door de zware dropsets.

Conditioneel ook alles in orde? Lijkt me dat je hartje flink moet werken bij dit soort sets -in tegenstelling tot- normale sets van 8 reps met pakweg 90 sec rust...

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties!
@ Koekie.
Het doel is het verhogen van de spierconditie:

het trainingschema moet op een bepaalde manier opgebouwd moeten worden. Om een spier goed te kunnen belasten zal er een bepaalde conditie in de spier nodig zijn, het eerste deel van deze periode zal dus moeten bestaan uit een trainingprogramma wat spierconditie verhogend werkt. Een voorbeeld is dropsets of stripsets, met deze technieken wordt er een reactie in het spierweefsel verwacht omdat er meerdere malen in een set failure wordt gehaald. Door in 1 set meerdere malen tot failure te gaan stimuleren we extra spiervezels, verhogen de doorbloeding en brengen de spierconditie omhoog. Dit heeft een zeer gunstig effect voor het volgende schema wat ik ga volgen
.

Inhoudelijk hoe dat eruit ga zien zal ik gaan posten uiteraard. Maar om je vraag kort te beantwoorden ja het is idd zwaar en het geeft spierpijn.

Maar de pijn en intensitiet zal voorlopig blijven. We gaan vanzelfsprekend op zijn tijd periodiseren maar het accent zal liggen om keihard te gaan trainen.

Vriendelijk groetend,

Mossad

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven