Fitness Seller

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Sterke training weer mossad. Moet zeker zwaar zijn!
 
Ja Ed van Amsterdam is een naam die we ook in België kennen, een zeer grote klepper! Dit kan niet meer fout gaan, die man gaat je laten groeien als nooit tevoren.
Veel succes bro!
 
Bedankt voor jullie reacties!
@ Koekie.
Het doel is het verhogen van de spierconditie:

.

Inhoudelijk hoe dat eruit ga zien zal ik gaan posten uiteraard. Maar om je vraag kort te beantwoorden ja het is idd zwaar en het geeft spierpijn.

Maar de pijn en intensitiet zal voorlopig blijven. We gaan vanzelfsprekend op zijn tijd periodiseren maar het accent zal liggen om keihard te gaan trainen.

Vriendelijk groetend,

Mossad

Samenvattend:
Dat word pijn lijden :D
 
Heb eens even heel aandachtig je trainingen bekeken en ik vindt dit echt wel sterk hoor, dit is professionele training voor de top!
Daar ga je een mooi afgelijnd lichaam van krijgen.
Het moet ook superzwaar zijn en je moet altijd oppassen voor overtraining, maar je zal het wel goed in de hand hebben.
Succes!
Schitterende titel van je log trouwens, 'ik worstel en kom boven' (niet dat ik Latijn kan maar ik heb het even opgezocht).
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig XL. Voeding ftw dus dat gaat helemaal goed komen :D
 
Bedankt voor je anwser XL.

Telkens als ik wat in dit log ''blader'' krijg ik neigingen om mijn eerst komende schema ook gebruik te gaan maken van deze methode.

XL, zou dit iets zijn voor mij denk je?... om over een week of 7 toe te gaan passen?
 
Bedankt voor je anwser XL.
Telkens als ik wat in dit log ''blader'' krijg ik neigingen om mijn eerst komende schema ook gebruik te gaan maken van deze methode.
XL, zou dit iets zijn voor mij denk je?... om over een week of 7 toe te gaan passen?

Beste Cookie, ik sta zelf onder begeleiding. Ik ga daarom niemand anders adviseren om dit te gaan volgen. Daarnaast vind ik dat je goed bezig bent met je huidige schema. Dit schema is gemaakt voor een volgend schema eigenlijk staat nu al vast hoe ik 12 maanden lang ga trainen met verschillende schema`s. Elk schema heeft te maken met de volgende stap.
Weet niet of het handig is om dit over te nemen.
Ik ga zometeen weer aan de bak wish me luck.

s6 met trainen deze week

Vriendelijk groetend,

Mossad
 
Inderdaad ik denk ook dat je dit schema niet uit zijn verband mag trekken.
 
Training----> 3



Schouders

Side raises

1e set 8x12 8x10 8x8

2e set 8x12 8x10 8x8



Military press in smith

1e set 8x? 8x? 8x?

2e set 8x? 8x? 8x? laatste 2 sets een paar keer assisted



W-Press

1e set 8x20 8x16 8x14

2e set 8x20 8x16 8x14



Triceps

Push Down

1e set 8x45 8x35 8x30

2e set 8x45 8x35 8x30



French Press dumbbell

1e set 8x14 8x12 8x8

2e set 8x14 8x12 8x8



Kickbacks machine

1e set 8x40 8x35 8x30

2e set 8x40 8x34 4x30



Biceps

Barbell curl

1e set 8x50 8x40 6x35

2e set 8x59 8x40 4x35


Dumbbell incline curl

1e set 8x16 8x12 8x12

2e set 8x16 8x12 8x12





Voeding = perfectie alles tot in de puntjes volgens het schema.
Geen bijzonderheden of ervaringen dit keer om te delen.


Vriendelijk groetend,

Mossad
 
Misschien is het al gevraagd maar wat is een W-PRESS?
training is weer perfectie.
 
Mooie training weer vent!

Die side raises vóór een compound oefening... heeft dat nog een speciale reden? (waarschijnlijk wel)
Heeft het te maken met coördinatie spieren die je aanspreekt bij side raises?

Beste Cookie, ik sta zelf onder begeleiding. Ik ga daarom niemand anders adviseren om dit te gaan volgen. Daarnaast vind ik dat je goed bezig bent met je huidige schema. Dit schema is gemaakt voor een volgend schema eigenlijk staat nu al vast hoe ik 12 maanden lang ga trainen met verschillende schema`s. Elk schema heeft te maken met de volgende stap.
Weet niet of het handig is om dit over te nemen.
Ik ga zometeen weer aan de bak wish me luck.

s6 met trainen deze week

Vriendelijk groetend,

Mossad

:thumb:
 
Gaat goed grote :D Hier ook alles TOP!!!!;)
 
Bedankt Maaike en Koekie!
@Grr333rr en Seagal:
Een W-press is bijna hetzelfde als een dumbbell press alleen je draait je handen een kwartslag knokkels naar binnen. Daardoor is er iets minder belasting op de aanhechtingen als ik mijzelf niet vergis?
De trainee moet de handen ook als je naar beneden komt iets wijder houden dan bij een reguliere dumbbell press. Probeer namelijk dit soort oefeningen te vermijden zoals latpulley in de nek en neck press(zwakke linkerschouder).

Vriendelijke groet,
Mossad
 
Laatst bewerkt:
Je bent er goed en serieus mee bezig. Volhouden en doorzetten.
Gezien de laatste paar blz. kom je er zeker op deze manier.
Goed voedingspatroon ook.:)
 
Je bent er goed en serieus mee bezig. Volhouden en doorzetten.
Gezien de laatste paar blz. kom je er zeker op deze manier.
Goed voedingspatroon ook.:)

Beste Ratten- & poolsebruidvanger van Bovenkarspel.
Dank voor je reactie maar ik stel het niet op prijs als jij in mijn log komt. Vanwege 1 simpele reden: Omdat je fabeltjes verteld hier op dit forum en daar hou ik niet van. Bedankt voor je medewerking.


Vriendelijk groetend,

Dit is een mededeling en bij herhaling zal een topicban worden aangevraagd.
 
On topic

Mijn trainingen waren zwaar deze week. Maar gevoelsmatig minder zwaar dan de vorige week. Toen was mijn lichaam echt in shocktoestand damn van die dropsets. Heb net een bord rijst met gehakt en brocolli naar binnen gewerkt.
Ga zo naar de gym--> borst,benen en kuiten zijn aan de beurt wish me luck here comes the pain:D

Vriendelijk groetend,
Mossad
 
gaat goed hier kerel! mooie training hoor. ben benieuwd hoe t je vandaag afgaat!
 
On topic

Mijn trainingen waren zwaar deze week. Maar gevoelsmatig minder zwaar dan de vorige week. Toen was mijn lichaam echt in shocktoestand damn van die dropsets. Heb net een bord rijst met gehakt en brocolli naar binnen gewerkt.
Ga zo naar de gym--> borst,benen en kuiten zijn aan de beurt wish me luck here comes the pain:D

Vriendelijk groetend,
Mossad

Oei borst benen en kuiten, wat een martelaars combinatie. Jij liever dan ik!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven