Fitness Seller

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goeie training.. misschien kan wat rust ook nog helpen ?
In ieder geval succes met herstel bro

sjemig kerel, rustig aan met je schouder!
Herstel ze Moz...

Goed getraind bro, jammer van die steeds aanhoudende schouderpijn, rust nemen is steeds vervelend maar soms is het onvermijdelijk.

klote man! Ik voel hem voornamelijk bij pull ups vreemd genoeg.

Is niet vreemd als het een inklemming is die geirriteerd of is gaan ontsteken. Imo go see a fysio die kan in ieder geval aan de hand van wat testen zien wat het is en wellicht wat helpen. Waar het op neer zal komen is waarschijnlijk rustig aan doen maar goed dat is natuurlijk een vies woord :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.225
Thanks mannen, zodra ik terug ben ga ik e.e.a. laten bekijken door de fysio!
Dit is de laatste training voor mijn vakantie extra hard mijn best gedaan op de squat en frontsquat!

LB 1

Oef 1 Fullsquat
12x80
10x100
6x120
6x120
5x130

Oef 2 Front squat
4x 8hhx90

Oef 3 RDL
4x10hhx100

Oef 4 Liggende leg curl superset leg extension
3x15hhx70 kg beide

Oef 5 calf raise op 45% leg press
4x15-20hh met een pak gewicht

Oef 6 Rope crunches supersetted met leg raises
4x12 hh (rope met 50kg)

Bizar zware training zeiknat en zit nog steeds na te stomen.
Dat UB/LB trainingprincipe vind ik persoonlijk het zwaarste wat er is.
Elke training is loodzwaar....

Ik weet niet meer wie laatst een opmerking maakte over de FSQ dat hij in de buurt kwam? Maar als je 72cm poten hebt kom je in de buurt:D. Gewicht is leuk maar niet altijd het belangrijkste en centimeters trouwens ook niet. Het gaat erom hoe het uiteindelijk oogt natuurlijk.

Kijk naar MarcJ grote poten maar 0,0 definitie terwijl een Sjekoog met kleinere benen qua omvang veel groter oogt.

Laatst bewerkt:
niemand heeft 72m poten... :D
gewicht is niet belangrijk? hangt maar af van je doelen, voor jou is het trainingsgewicht niet belangrijk nee :)

• #1.227
niemand heeft 72m poten... :D
gewicht is niet belangrijk? hangt maar af van je doelen, voor jou is het trainingsgewicht niet belangrijk nee :)

:fuu:Mensen boven de 18% hebben geen spreekrecht;)

:jk:( zou wel bruut zijn 72 m brede poten?)

Laatst bewerkt:
Hoeveel tijd kost zo'n training je?
Heb vandaag ook weer LB gedaan maar na Squat, Leg curl en calf raises was ik al een uur in de gym bijna..:shrug: (vooral squat duurde lang)

Laatst bewerkt:
als we zo gaan beginnen.. het is niet 18+ het is 17.6% :D

72m poten is té, kan je toch niet meer stappen :roflol:

• #1.230
Hoeveel tijd kost zo'n training je?
Heb vandaag ook weer LB gedaan maar na Squat, Leg curl en calf raises was ik al een uur in de gym bijna..:shrug: (vooral squat duurde lang)

1 uur en 15 minuten en dan train ik echt achter elkaar door.
Het zijn lange trainingsessies met een splitschema probeer ik altijd binnen 50 minuten klaar te zijn maar sowieso duren benensessies altijd wat langer.

Killer sessie XL! Nu genieten van je vakantie dan

Zeker wel brandende poten na zo'n superset :D
Opnieuw ijzersterk SGT. ;).. geniet van je vakantie

Heavy dude. :cool:
Goede vakantie éh! :thumb:

Netjes man 1uur en 15 min. Zoiezo ben ik nooit klaar voor 1,5 uur en meestal 2u+

Hard gewerkt Moz, en grijp je vakantie nou es aan ff lekker tot rust te komen. En vergeet je BCAA niet! Als je een beetje oplet, verlies je niks maat! Fijne vakantie kerel, see you soon!

zware beentraining!! idd duurt bij mij ook altijd het langst....toch weer ff wat tijd nodig, vooral na (hack)squaten om te herstellen voor de volgende set.

Zeer sterke beentraining. Goede vakantie Sarge!

Benen zijn al goed man :D

Weet nog dat je niet zo heel lang geleden een topic opende met de vraag dat 64cm al iets was.

Liefst 8cm erboven op :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven