Fitness Seller

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
goed gebuffeld! lengte van sessies zijn bij benen meestal wel langer ja...als ik trouwens 1-2 minuten rust tussen zware squat sets, kan ik het gewicht wel gaan halveren. bij squat en Deads meestal wel 2-3 minuten pff :P 1 uur en 15 min is het bij ook meestal man.

mooie afsluiter voor je vakantie!
en nu gvd die schouder laten rusten

Mooie trainingen weer XL.
Zit je nog steeds volgens het game-plan van ome Rinus, of volg je nou weer je eigen weg?

En what the **** was dat voor foto van dat blauwe kontje, hahahaha!
Post er nog eens eentje.

****ed up van je schouderblessure, uit ervaring weet ik dat je er niet 1,2,3 vanaf bent maar probeer een beetje om de blessure heen te trainen.
Keep up the good work beest!

Ik weet niet meer wie laatst een opmerking maakte over de FSQ dat hij in de buurt kwam? Maar als je 72cm poten hebt kom je in de buurt:D. Gewicht is leuk maar niet altijd het belangrijkste en centimeters trouwens ook niet. Het gaat erom hoe het uiteindelijk oogt natuurlijk.

Kijk naar MarcJ grote poten maar 0,0 definitie terwijl een Sjekoog met kleinere benen qua omvang veel groter oogt.

Haha dat was ik, gewicht maakt inderdaad niet zoveel uit en mijn benen zijn niet groot, ik vond het alleen wel grappig dat ik een beetje in de buurt kwam met het gewicht, maar ik zie nu dat je weer een stuk zwaarder ging op de front squat. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.244
Killer sessie XL! Nu genieten van je vakantie dan

Thanks man!;)

Zeker wel brandende poten na zo'n superset :D Opnieuw ijzersterk SGT. ;).. geniet van je vakantie
Was erg lekker thnx m8!:)

Heavy dude. :cool:
Goede vakantie éh! :thumb:
:sd:Thanks grote.

Netjes man 1uur en 15 min. Zoiezo ben ik nooit klaar voor 1,5 uur en meestal 2u+
Thanks Big-G!Damn dat is wel erg lang. Dacht ergens gelezen hebben dat 50 minuten beuken voldoende is?

Hard gewerkt Moz, en grijp je vakantie nou es aan ff lekker tot rust te komen. En vergeet je BCAA niet! Als je een beetje oplet, verlies je niks maat! Fijne vakantie kerel, see you soon!
Y0 Chris, thanks man ik heb amino`s is dat ook goed? see you soon bro

zware beentraining!! idd duurt bij mij ook altijd het langst....toch weer ff wat tijd nodig, vooral na (hack)squaten om te herstellen voor de volgende set.
He ijzersoldaat, ja ik ook man pfff die squats zijn killing. thanks

Zeer sterke beentraining. Goede vakantie Sarge!
He topper goed dat je er weer bij bent, thanks man!

Benen zijn al goed man :D Weet nog dat je niet zo heel lang geleden een topic opende met de vraag dat 64cm al iets was. Liefst 8cm erboven op :thumbs:
Zal ook wel een hoop vocht zijn maar het is in ieder geval een stuk groter.
Thanks topper en jij heel veel succes met je kuurtje man!

goed gebuffeld! lengte van sessies zijn bij benen meestal wel langer ja...als ik trouwens 1-2 minuten rust tussen zware squat sets, kan ik het gewicht wel gaan halveren. bij squat en Deads meestal wel 2-3 minuten pff :P 1 uur en 15 min is het bij ook meestal man. mooie afsluiter voor je vakantie!en nu gvd die schouder laten rusten
He Sjaakie thanks man....lol ik ga op vakantie ook trainen:eek:

Mooie trainingen weer XL.
Zit je nog steeds volgens het game-plan van ome Rinus, of volg je nou weer je eigen weg? En what the **** was dat voor foto van dat blauwe kontje, hahahaha! Post er nog eens eentje.****ed up van je schouderblessure, uit ervaring weet ik dat je er niet 1,2,3 vanaf bent maar probeer een beetje om de blessure heen te trainen.
Keep up the good work beest!

y0 Loo eigen gameplan. Geen begeleiding meer genomen weet voldoende inmiddels train al 2 maanden op eigen koers en bevalt perfect!
Thanks bro ik zal er mee uitkijken.

Haha dat was ik, gewicht maakt inderdaad niet zoveel uit en mijn benen zijn niet groot, ik vond het alleen wel grappig dat ik een beetje in de buurt kwam met het gewicht, maar ik zie nu dat je weer een stuk zwaarder ging op de front squat. :)

;) + 1 Bro......

Ok mannen bedankt voor het lezen van mijn log en de feedbacks van de afgelopen 9 maanden. Ik heb mede dankzij DBB en de leden daarvan veel bereikt en te weten gekomen over de sport.

Dit is de gym waar ik de komende twee weken ga trainen ze hebben een squatrack dat is het belangrijkste;);

http://www.gimnasioatenas.com/

OVER EN SLUITEN

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja Sarge, dat is ook goed, take care mate & maak er een leuke vakantie van! ;)

Veel plezier aan de Costa del sol ! (tingelingeling) :P

Wat doe je ons aan op de vroege ochtend :D

fijne vakantie kerel, geniet ervan

Fijne vakantie :)!

fijne vakantie sarge! have fun :D

Geniet van de verdiende vrije dagen... mooie tan om het plaatje af te maken.

Ik vind je een leuke gozer Sarge, maar het kan te gek ook heh, Zangeres zonder stem ehhh naam.

Moet jij niet een vliegtuig halen?? ;)

Fijne vakantie!

Ook al weg? :) Veel plezier. ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven