- Waardering
- 1.339
+1=2beter had je je deload gehouden voor je vakantie, kon je lekker deloaden op het strand, njah
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1=2beter had je je deload gehouden voor je vakantie, kon je lekker deloaden op het strand, njah

leuk getraind, mooi dat je bent aangekomen, nu ook genieten! Ik weet hoe moeilijk dat eigenlijk is!Die gym ziet er best proper uit!Wat doet het weer daar?Als je in spanje bent, ze hebben daar volgens mij wel kaas.. Tenminsten wel op MALLORCA, Frommage? of QUARK

Zelf op vakantie trainen, GEK! Geniet ook nog van je vakantie maatje!
Hi Seu zalllllllllllll ik doennnnnn thanks

Thanks rooky of DBB pijn viel wel mee de hitte is verdomd lastig.Joo gastHoe kan het ook anders.. trainen op vakantie
ook nog een hevig volume geniet van je vakantie en ik ben benieuwd hoe je je benen gaat pijnigen
![]()
Was bezet! THanks Gerre beest! en ik ben verslaafdals je traint op vakantie ben je oftewel heel dedicated oftewel verslaafd, of beide natuurlijklekkere training, maar als je 32kg te licht vind, waarom heb je dan niet barbell bench press gedaan?

Thanks ijzerbeest!!!!!
Zeker bro er is niks lekkerder dan voldaan hard getraind te hebben en daarna een bord spaghetti maken in je appartement om vervolgens om het strand te gaan uitbuiken is voor mij echt ontspanning. I love the pain...Hahah. Lekker getraind toch.
Maar vergeet vooral niet te genieten... alhoewel, trainen is voor ons min of meer een vorm van ''genieten''.. het is maar net hoe je het went of keertEnjoy man!
Mensen dat helpt niet met Sarge, de eigenwijze kl***zak.....Sarge, kom eens dichterbij.... nog dichter, zo ja....
DONDER OP, HET STRAND OP JIJ!
Je bent op vakantie, lul!O, ja, best leuk getraind ook...
Thanks kwark de harde aanpak inderdaadZe haat me...... Thanks krijger.Netjes getraint, zelfs op vakantie blijf je voluit gaan! Terwijl ik weg was heb je serieus hard gebikkeld!![]()
Leuk dat je vriendin je zit aftematten bij de abs![]()
010 met jou praat ik niet meer vieze mazzelaars weer in de laatste minuut een penalty.Hardcore leg press... hoe bevalt het relaxte leventje daar![]()

Ja viel wel mee het is van technogym load plated. LOL slippers opeten..Vage leg press daarzo dan... 320Ik kap er maar mee, ik geef op...hahaha, no way.... vroeg of laat ga je die slippers opeten
Veel plezier maatje! (volgens mij hebbie nu al weer heimwee whahaha
)

Met zo'n hitte kunnen trainen is een aardige prestatie, zeker met die droge lucht..Die leg press vind ik ook sterk.
valt wel mee bro ik vind het lekker ...lolGrote!! Ben jij het op de avatar? t*ring grote armen heb jij DB wat meten die dingen.Knap dat je dat kan opbrengen, zelfs als je op vakantie bent!
Dud ik geniet geloof me gisteren naar Tiesto geweest in Discotheek Dreamers. Net weer getraindDude, er bestaat meer dan trainen man, ga eens van je vakantie genieten inplaats van lopen pompen daaro!

Thanks Grote!!!! IK doe toch tegenwoordig braaf aan periodiserenHehehehe ik herken het wel, maar xtralarge wil er ook liever op de harde manier achter komen. Niks mis mee, fijne vakantie kerel!kusjes ivo.
??
Verkeerd ingepland inderdaad topper.......Beter had je je deload gehouden voor je vakantie, kon je lekker deloaden op het strand, njah
+1=3

Ok beest zal ik doen....maar ik vind het lekker om te trainen he beest?Xtra...ik weet dat je echt toegewijd bent, maar bodybuilden kun je de rest van het jaar nog doen man. 52 weken in een jaar en je bent er hoeveel totaal op vakantie? wat denk je dat het met je gaat doen als je ff relaxed? motivatie wordt er straks alleen maar beter op kerel!ik ben drie weken op vakantie geweest, lekker relaxen, eten waar ik zin in had (wel regelmatig en veel), lekker alcohol drinken, 3 keer voor de lol getraind in totaal...nu ben ik vier weken terug en ben al sterker, groter en zwaarder dan toen ik wegging.
denk er over na
Jij ook man Thanks!!!!Vind het echt geweldig om te zien hoe toegewijd je bentKeep up the good work
![]()

weinig zuurstof en warm!Pfff.. als je heel de wedstrijd had gekeken had je gezien dat twente verdomd goed wegkwam.
Goeie rows.. en ik heb nog karma van je tegoed![]()

Karakter dat je blijft trainen! Denk dat ik net zo gek ben... Vinnut gewoon lekkuh
Hoe bruin ben je nou?

Ziet eruit als een leuk feessiesucces met je training
![]()
Vette shit die zooi die Tiësto aan ut trappen was. Veel plezier maatje!![]()

Ging redelijk was wel weer behoorlijk warm ondanks dat het 10.00 in de ochtend was. Ik heb geen tijd om jullie trainingen te lezen maar ga ervan uit dat jullie aan het vlammen zijn.
Ik ga nog even een cerveza drinken aan de boulevard.

Die mensen EN die muziek!pff al die mensen
ik word al moe als ik naar kijk
met de sfeer en het weer is niks mis
geniet ervan