Fitness Seller

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
bench press
12x70
10x80
10x90
10x100

Incline Dumbbell press dumbbells tot max 32--:fuu::fuu:

incline bench was bezet t*ring Spanjaard tussen zijn setjes 10 minuten rust houden.

heel rustig en langzaam gedaan.
12x32
12x32
12x32
12x32

Dumbbell fly´s
4x10x20

Cable cross over
3x10x25

Barbell curl
2x10x40
2x10x45

incline dumbbell zittend
1x10x16
1x10x18
1x8x20

Buik
verschillende vormen van crunches

****ing warm kan moeilijk echt maxen hier.....
morgen rustig benen en schouders trainen

Mag je nu al weer wat harder trainen? De benchpress is zeker netjes!

Toch nog een nette training Mos..wanneer kom je eigenlijk terug van vakantie?

Lopen er daar enkele beesten rond of zijn het alleen maar:sd:?

Die barbell curl vind ik wel lekker hoog, perfect voor die pomp in de bicepzz!;)

Die Spanjaarden zijn zeker die hitte wel gewend daar of hebben zij daar ook last van met trainen?

Goeie bench sergeant

Maar je doet twee keer Incline ?.
Incline Dumbbell press dumbbells tot max 32--

incline bench was bezet t*ring Spanjaard tussen zijn setjes 10 minuten rust houden.

heel rustig en langzaam gedaan.
12x32
12x32
12x32
12x32

incline dumbbell zittend
1x10x16
1x10x18
1x8x20

Wat is het verschil

man, je bent insane. Het is volkomen useless om je daar bezig te houden met maxen man! hahaha, gek!

Dat je überhaubt traint is al bewonderingswaardig, laat staan dat je daar ff als een mofo tekeer gaat. Je bent lekker bezig, en daar gaat het om. Laat het maxen nou maar voor als je terug komt. En hier is het lekker k*t weer, dus niks te warm! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.312

tuurlijk bro:D thanks

Toch nog een nette training Mos..wanneer kom je eigenlijk terug van vakantie?Lopen er daar enkele beesten rond of zijn het alleen maar:sd:?Die barbell curl vind ik wel lekker hoog, perfect voor die pomp in de bicepzz!;)

vrijdag weer back in town. Ach ja iedereen in een sportschool komt om iets aan zijn figuur te doen. Dus ik heb wel voor iedereen respect die op zijn of haar manier traint. Maar er zijn inderdaad alleen maar superdudes:D

thaNKS GROTE:rolleyes:

Die Spanjaarden zijn zeker die hitte wel gewend daar of hebben zij daar ook last van met trainen?
Ik heb zelf last gehad met trainen toevallig vandaag moest stoppen werd niet goed man. Een beetje dizzy...besloten om lichter te gaan trainen.:D
Die spanjaarden trainen inderdaad niet hard kan mij niet voorstellen hoe je in godsnaam fatsoenlijk echt kan beulen hier zonder airco...

Goeie bench sergeantMaar je doet twee keer Incline ?.Wat is het verschil
y0 010de ene oefening is voor borst de andere voor biceps:D

lijkt mij ook ja :D gezien het verschil in gewicht :)
:rolleyes:

man, je bent insane. Het is volkomen useless om je daar bezig te houden met maxen man! hahaha, gek!
Dat je überhaubt traint is al bewonderingswaardig, laat staan dat je daar ff als een mofo tekeer gaat. Je bent lekker bezig, en daar gaat het om. Laat het maxen nou maar voor als je terug komt. En hier is het lekker k*t weer, dus niks te warm! :D
Thanks Kwark!:D vandaag was het ook even to much met benen...;)

Lijkt me nogal wiedes dat de tweede incline een curl is.
:)

haha nee.
Hij doet eerst gewoon setjes met 32 kg om voor te verwarmen en dan voor de pomp gaat ie setjes met 16-20kg doen.
Lijkt me logisch:D
:D:D:D karma on the way ( voor iedereen trouwens die post:))

Interessant, dat moet ik ook eens proberen;):D
Moet je doen man is een geheim recept..

tuurlijk bro:D thanks

Toch nog een nette training Mos..wanneer kom je eigenlijk terug van vakantie?Lopen er daar enkele beesten rond of zijn het alleen maar:sd:?Die barbell curl vind ik wel lekker hoog, perfect voor die pomp in de bicepzz!;)

vrijdag weer back in town. Ach ja iedereen in een sportschool komt om iets aan zijn figuur te doen. Dus ik heb wel voor iedereen respect die op zijn of haar manier traint. Maar er zijn inderdaad alleen maar superdudes:D

thaNKS GROTE:rolleyes:

Ik heb zelf last gehad met trainen toevallig vandaag moest stoppen werd niet goed man. Een beetje dizzy...besloten om lichter te gaan trainen.:D
Die spanjaarden trainen inderdaad niet hard kan mij niet voorstellen hoe je in godsnaam fatsoenlijk echt kan beulen hier zonder airco...

Goeie bench sergeantMaar je doet twee keer Incline ?.Wat is het verschil
y0 010de ene oefening is voor borst de andere voor borst:D

lijkt mij ook ja :D gezien het verschil in gewicht :)
:rolleyes:

Thanks Kwark!:D vandaag was het ook even to much met benen...;)

Lijkt me nogal wiedes dat de tweede incline een curl is.
:)

haha nee.
Hij doet eerst gewoon setjes met 32 kg om voor te verwarmen en dan voor de pomp gaat ie setjes met 16-20kg doen.
Lijkt me logisch:D
:D:D:D karma on the way

Training vandaag BENEN/SCHOUDERS

Fullsquat
15x60
12x80
12x100
12x100

Leg press 45%
12x240
12x280
12x300
12x300

Leg extension
15x50
15x60
15x70

MP
10x50
10x55
10x60

Side raises
10x14
10x15
10x16

Opgegeven te ****ing warm en dizzy....wilde eigenlijk nog wat schouder oefeningen pakken. Morgen is de sportschool dicht dus maandag weer trainen. Had vandaag last van mijn maag overdag en daardoor behoorlijk leeggelopen en weinig gegeten. :eek::eek::eek::eek:

Harde leg press en MP :D
Ghehehe.. als je weer terug komt gaat het helemaal los he ?! :D:D

Geniet van je laatste dagen

Toch wel lekker dat je blijft trainen hoor!

Het valt me op dat je lekker op volume traint.... Showoff on the beach zeker hehehe :D Met een gruwelijke pomp in je spieren :p

Mooie trainingen zeg! Hoe kan jij nog lekker rondlopen op de beach met zulke Squats? :eek:
Ik zou lopen alsof me reet gepenetreerd is. :p

Pain on holyday is nice :D

Lekkere fullsquats man! En dikke leg Press, woehoee

Pain on holyday is nice :D

Lekkere fullsquats man! En dikke leg Press, woehoee

Eigenlijk niet, optimale rust is van belang bij je vakantie. :p
Altijd leuk om stukken minder in gewicht te tillen na je vakantie en dan weer helemaal opnieuw te moeten beginnen. :thumbs: (daarom ga ik dus niet op vakantie, en mocht ik gaan, dan zal ik mezelf warm houden met wat basic oefeningen) :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven