Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb zelf last gehad met trainen toevallig vandaag moest stoppen werd niet goed man. Een beetje dizzy...besloten om lichter te gaan trainen.
Die spanjaarden trainen inderdaad niet hard kan mij niet voorstellen hoe je in godsnaam fatsoenlijk echt kan beulen hier zonder airco...
karma on the way ( voor iedereen trouwens die post
)
Opgegeven te ****ing warm en dizzy....wilde eigenlijk nog wat schouder oefeningen pakken. Morgen is de sportschool dicht dus maandag weer trainen. Had vandaag last van mijn maag overdag en daardoor behoorlijk leeggelopen en weinig gegeten.![]()

Harde leg press en MP
Ghehehe.. als je weer terug komt gaat het helemaal los he ?!
Geniet van je laatste dagen
Het valt me op dat je lekker op volume traint.... Showoff on the beach zeker heheheMet een gruwelijke pomp in je spieren
![]()
Mooie trainingen zeg! Hoe kan jij nog lekker rondlopen op de beach met zulke Squats?
Ik zou lopen alsof me reet gepenetreerd is.![]()
Pain on holyday is nice
Lekkere fullsquats man! En dikke leg Press, woehoee
Damn..2x12x100kg full squats is ****ing brutaal Mos!
Het ziet er me daar wel best chill uit op vakantie..trainen, eten, chillen op the beach en slapen![]()
Genoeg (snelle) koolhydraten en proberen een beetje koel te blijven?
Verder kun je weinig doen met die hitte, afgezien van vroeg trainen...
Thnx voor de karma - ik geef ook karma aan iedereen die in m'n log post![]()
Heb je log bekeken, goed van je dat je ook op vakantie traint!
benen trainen in het hete spanje.... niets voor superdudes
respect hoor kerel, kapot gaan lijkt me dat daar.
)Buik
verschillende crunches burnen als een mother****er ik haat mijn vriendinnetje soms...

Hahahaha, waar vriendinnetjes wel niet goed voor zijn he
Geniet van je laatste dagen (tenminste dat begrijp ik, wanneer ben je weer terug?)
Dat ze je nog maar lang mag aftuigen!!
Heeft ze een 6-pack fetisj, hmmmm?? hahaha

Buik
verschillende crunches burnen als een mother****er ik haat mijn vriendinnetje soms...
Klinkt bekend!hebbie haast Sarge?? whahaha
Lekker gewerkt maat! Sjah, die bent over rowsdoe net als Yin Yang: die plakt een paar dumbbells aan elkaar vast, hebbie ook meer, toch ?
![]()
Goeie training maat.. ontlast je schouders maar even totdat je weer thuis bent anders heb je net een blessure als het los moet gaan.
![]()
Hahahaha, waar vriendinnetjes wel niet goed voor zijn heGeniet van je laatste dagen (tenminste dat begrijp ik, wanneer ben je weer terug?)
Dat ze je nog maar lang mag aftuigen!!
Heeft ze een 6-pack fetisj, hmmmm?? hahaha
Thanks toppers!Het zit bovenop een beetje drukkende pijn als ik bijvoorbeeld pull ups doe.wat scheelt er aan die schouder bro? drukkende pijn, stekende pijn, ...?