XXL Nutrition

Ludo's LOG

Nu pas naar de sportschool pik,vind dat je het toch aardig goed gedaan hebt voor iemand die alleen thuis heeft getraint.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
Nu pas naar de sportschool pik,vind dat je het toch aardig goed gedaan hebt voor iemand die alleen thuis heeft getraint.
thnx jah maar heb wel de gewichten thuis he trouwens alleen verstelbaar bankje, barbell 2 dumbbells en optrekken in de schuur 5 jaar lang en nu idd naar de sportschool en het geeft een heerlijk gevoel als ik daar rond loop. allemaal mooie spullen om mee te trainen. volgende week ga ik maar eens voor het eerst de latpully doen. en met kabels werken. motevatie was altijd goed maar is nu helemaal goed

thnx jah maar heb wel de gewichten thuis he trouwens alleen verstelbaar bankje, barbell 2 dumbbells en optrekken in de schuur 5 jaar lang en nu idd naar de sportschool en het geeft een heerlijk gevoel als ik daar rond loop. allemaal mooie spullen om mee te trainen. volgende week ga ik maar eens voor het eerst de latpully doen. en met kabels werken. motevatie was altijd goed maar is nu helemaal goed

Tof man,heb zelf ook nog een tijdje thuis getraind vroeger,maar werd door teveel dingen afgeleid.Eenmaal in de sportschool gaat er een wereld voor je open.Vergeet alleen de grote 3 niet bankdrukken,deadliften en squatten,je kan snel hiervan afgeleid worden door alle nieuwe machines om je heen.

• #1.144
Tof man,heb zelf ook nog een tijdje thuis getraind vroeger,maar werd door teveel dingen afgeleid.Eenmaal in de sportschool gaat er een wereld voor je open.Vergeet alleen de grote 3 niet bankdrukken,deadliften en squatten,je kan snel hiervan afgeleid worden door alle nieuwe machines om je heen.
zal ik ook zeker niet doen stap morgen vroeg of middag, moet ik nog ff zien gelijk het squatrek in erna voor het eerst legg press en daarna deadliften en legcurls

knallen met die gewichten kerel

bevalt het de gym??toen ik voor het eerst in de gym trainde na een tijd thuis te hebben getraint voelde de gewichten wel anders aan maar ben er nu niet meer weg te slaan

• #1.146
knallen met die gewichten kerel

bevalt het de gym??toen ik voor het eerst in de gym trainde na een tijd thuis te hebben getraint voelde de gewichten wel anders aan maar ben er nu niet meer weg te slaan
voeld idd heel anders aan vooral de db's daarvan zijn de handvaten dikker en er hankt een lekker zweertje toen ik er net was waren er nog 3 anderen aan het trainen. gelijk lekker babbelen ghehe mooi man

nice luppie:)

• #1.148
zo heb vandaag de benen getraind en ging redelijk lekker. bepaalde oefeniengen dee ik voor de eerste keer dus voelde wel raar aan. normaal hou ik de tijd tussen de setjes bij 3min maar nu doe ik het op gevoel en de training is veel sneller voorbij nu. binnen een uur. leg curl voelde niet lekker aan kan moeilijk op dat aparaat komen niet als op de calfmachine en leg press. ben altijd al losse gewichten gewend dus dit is allemaal nieuw.
squats en deads en bench blijf ik met losse stang doen.

Parallel squat
1x10x60
1x8x80
1x6x100

Leg curl eerste keer kloten aparaat voeld niet lekker
3x8x20

Deadlift
1x10x60
1x8x80
1x6x100

Leg press 45graden eerste keer
3x8x70

Calfraises zitten eerste keer eerste keer
3x8x60

latpulldown voorlangs eerste keer ik kon het niet laten deze oefening te doen was ff om te kijken hoe hij was voelde echt lekker deze komt vanaf nu bij mijn rugtraining als laatste oefening natuurlijk
3x8x60

• #1.149
ze zaten trouwens raar te kijken toen ik aan het squaten en deadliften was ghehe

netjes luppie:)

ahjoh, die apparaten wennen ook snel genoeg... het zal wel een kwestie zijn van goed instellen ;)

• #1.152
rust

ik heb ff een paar dagen rust genomen want gaat niet helemaal lekker met mijn dieet enzo damn:( maar goed wil vanaf morgen weer gaan trainen en aan mijn dieet houden.de laatste paar dagen heb ik maar 3 keer op een dag gegeten, en alleen maar slechte rommel en drank. in het nieuwe jaar wil ik me weer super strict aan mijn voeding en training houden.

ff een zeikpost: het zijn side raises, niet site raises :)

Maar gaat lekker verder. :D

• #1.154
ff een zeikpost: het zijn side raises, niet site raises :)

Maar gaat lekker verder. :D

mmm okeej lol zeiken mag :D mijn engels is bad:o

zo vandaag maar weer ff een nieuwe start heb mijn calorien opgeschroefd zodat ik wat hoger in cals zit, op medium en low carb en cals dagen dus dag
1 boven onderhoud dag 2 op onderhoud en dag 3 er iets onder. ik wil ff tjekken wat dit voor me doet. ik ga ook niet meer 1 spiergroep per week trainen voeld me tog miett zo lekker aan. dan maar wat minder oefeningen, en pak ik alle spiergroepen 2 keer per week aan. en af en toe als deload, alle groepen 1 keer per week licht.

vandaag ga ik maar beginnen met quats, borst, schouders, triceps en kuiten. morgen doe ik hams, rug, traps, biceps en buik

eerste en tweede kerstdag s de gym dicht dus train ik lekker thuis.

• #1.155
training ging super benchpress helemaal laten zakken eindelijk weer 6 x70 kg

DAG1 : BORST VOORKANT EN ZIJKANT SCHOUDERS TRICEPS

BENCHPRESS
1x10x50
1x6x70
1x4x70

INCLINE DB PRESS
1x10x20
1x8x25
1x6x25

INCLINE DB FLYES
2x8x20

ST BB MP/DB SCHOUDER PRESS
1x10x30
1x6x40
1x4x45

UPRIGHT ROWS BREED
3x8x30

SIDE RAISES

JM PRESS Home
1x10x30
1x10x35
1x7x40

LYING TRICEPS EXTENTIONS
1x8x30
1x6x35

Goede training! En dat op 1e kerstdag... Het is toch wel erg prettig als je thuis wat gear hebt staan.

• #1.157
Goede training! En dat op 1e kerstdag... Het is toch wel erg prettig als je thuis wat gear hebt staan.
JEPS ik had tog ff zin om te trianen dus jah waarom dan ook niet ghehe zometeen ga ik ook ff trainen rug traps achterkant schouders en biceps

• #1.158
heb weer enkele pr's maar heb ook een paar oefeningen overgeslagen. maar goed heb wel genoeg gedaan.

DAG2 : RUG TRAPS ACHTERKANT SCHOUDERS BICEPS KUITEN

DEADLIFT
1x5x70
1x5x90
1x5x105
1x3z120 pr
1x1x130 pr

BOR
1x10x50
1x10x60
2x6x70

FRONT PULLDOWN doe ik niet want train nu thuis

DB ROW
1x8x32,5
2x6x32,5

BENTARM/PULLOVER
2x6x32,5

BB SHRUGS
BENTOVER SIDE RAISES

DB CURLS
3x6x17,5

PREACHER CURL

DB CONCENTRETIONS
1x8x12,5
2x6x15 pr

gaat goed met de deadlift !
ik ga er zelf morgen eindelijk eens aan, het zal me benieuwen of t wil lukken
jouw log is iig leuk vergelijkings materiaal, hebben zo ong. dezelfde stats.

• #1.160
gaat goed met de deadlift !
ik ga er zelf morgen eindelijk eens aan, het zal me benieuwen of t wil lukken
jouw log is iig leuk vergelijkings materiaal, hebben zo ong. dezelfde stats.
jeps zat ik ook al naar te kijken wel geinig:D

Terug
Naar boven