- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnx jah maar heb wel de gewichten thuis he trouwens alleen verstelbaar bankje, barbell 2 dumbbells en optrekken in de schuur 5 jaar lang en nu idd naar de sportschool en het geeft een heerlijk gevoel als ik daar rond loop. allemaal mooie spullen om mee te trainen. volgende week ga ik maar eens voor het eerst de latpully doen. en met kabels werken. motevatie was altijd goed maar is nu helemaal goedNu pas naar de sportschool pik,vind dat je het toch aardig goed gedaan hebt voor iemand die alleen thuis heeft getraint.
thnx jah maar heb wel de gewichten thuis he trouwens alleen verstelbaar bankje, barbell 2 dumbbells en optrekken in de schuur 5 jaar lang en nu idd naar de sportschool en het geeft een heerlijk gevoel als ik daar rond loop. allemaal mooie spullen om mee te trainen. volgende week ga ik maar eens voor het eerst de latpully doen. en met kabels werken. motevatie was altijd goed maar is nu helemaal goed
zal ik ook zeker niet doen stap morgen vroeg of middag, moet ik nog ff zien gelijk het squatrek in erna voor het eerst legg press en daarna deadliften en legcurlsTof man,heb zelf ook nog een tijdje thuis getraind vroeger,maar werd door teveel dingen afgeleid.Eenmaal in de sportschool gaat er een wereld voor je open.Vergeet alleen de grote 3 niet bankdrukken,deadliften en squatten,je kan snel hiervan afgeleid worden door alle nieuwe machines om je heen.
voeld idd heel anders aan vooral de db's daarvan zijn de handvaten dikker en er hankt een lekker zweertje toen ik er net was waren er nog 3 anderen aan het trainen. gelijk lekker babbelen ghehe mooi manknallen met die gewichten kerel
bevalt het de gym??toen ik voor het eerst in de gym trainde na een tijd thuis te hebben getraint voelde de gewichten wel anders aan maar ben er nu niet meer weg te slaan
maar goed wil vanaf morgen weer gaan trainen en aan mijn dieet houden.de laatste paar dagen heb ik maar 3 keer op een dag gegeten, en alleen maar slechte rommel en drank. in het nieuwe jaar wil ik me weer super strict aan mijn voeding en training houden.ff een zeikpost: het zijn side raises, niet site raises
Maar gaat lekker verder.![]()
mijn engels is bad
JEPS ik had tog ff zin om te trianen dus jah waarom dan ook niet ghehe zometeen ga ik ook ff trainen rug traps achterkant schouders en bicepsGoede training! En dat op 1e kerstdag... Het is toch wel erg prettig als je thuis wat gear hebt staan.
jeps zat ik ook al naar te kijken wel geiniggaat goed met de deadlift !
ik ga er zelf morgen eindelijk eens aan, het zal me benieuwen of t wil lukken
jouw log is iig leuk vergelijkings materiaal, hebben zo ong. dezelfde stats.