XXL Nutrition

Ludo's LOG

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
rug traps kuiten

mmm training ging lekker heb tog nog weer een pr

Barbel row
1x10x55
2x8x65
1x5x75

Dumbbell pullover
1x10x27,5
1x6x32,5 pr
1x5x32,5 pr

Pull ups
1x8x met hulp
1x6xbw

Dumbbell row
1x10x32,5
2x8x32,5

Shrugs
1x8x70
2x6x70

Calfraises
1x8xbw
1x6xbw
1x20xbw

lekker bezig dude :thumbs:

• #1.123
nette gym bro

kun je eindelijke echt groeien

succes bro

woot :) tot hoeveel kg gaan dumbbells?

beter, bij ons gaan ze maar tot 30:(

• #1.129
damn im so happy today:p ik keek net in de spiegel en jah hoor span mijn buik aan. en de bovenste buikspieren worden een beetje zichtbaar als ik ze aanspan. heb nog wel vet aan de zijkant van mijn buik zitten maar goed dat zal ook wel het moeilijkst eraf gaan. heb nog tot de zomer de tijd dus dat zal wel goed komen. iedere zaterdag drink ik trouwens nog wel een pilsje en een borrel met mijn maten en ik wordt gewoon droger hoeraaaa

vanmiddag ga ik ff bij de nieuwe sportschool kijken. en me eventueel in laten schrijven. ik ken veel mensen die daar trainen dus gezellig zal het er wel zijn. ik heb tot nu toe alleen nog maar thuis met losse gewichten getraind 5 jaar lang waarvan sowiso 2 jaar serieus en goeie gains gemaakt. kom uiteindelijk van rond de 60kg met een bier pens van 19 % en ben nu verdomme 88kg en een stuk droger dus beter had het denk ik ook niet gekunt.

ik hou mijn training spullen wel gewoon mischien nog wat extra schijven erbij zelfs. dat doe ik voor de dagen dat de sportschool dicht is of als ik een keer voor de lol thuis wil trainen waar ik teminste kan kreunen en beulen als het echt zwaar gaat ghehe

Laatst bewerkt door een moderator:
goed bezig luppie, pff ik wil ook cutten, denk dat ik in januari ga cutten,want ik wil ook meer defenitie.

• #1.131
goed bezig luppie, pff ik wil ook cutten, denk dat ik in januari ga cutten,want ik wil ook meer defenitie.
als je al je abs zichtbaar had ben jij je vet zo kwijt ik heb de mijne aper gezien in heel mijn leven haha.

trouwens als ik op 10%bf zit ga ik echt bodybuilden want wil tog wel een fisiek hebben waar je u tegen zecht en dat zal alleen gaan met snoepen:D

nou ik heb mijn abs denk ik al zo'n 2jaar niet meer gezien, ik zou vanavond wel eens een foto posten waar ik best wel droog was maar met weinig massa:P

feli met je abs

• #1.134
het is bijna zo ver ik ga straks om 4 uur in de nieuwe gym trainen spannend zoveel nieuwe oefeningen andere soorten gewichten en stangen ik zal ze laten zien wie ik ben:D er trainen namelijk bijna alleen van die fitness broekies die maar 1000cals op een dag ten hahahaha

omg en die instrukteurtjes krijg ik nog ruzzie mee

lol, niet te stoer gaan doen he tegenover de breezerboys:)

• #1.136
lol, niet te stoer gaan doen he tegenover de breezerboys:)
hahaha nee zal ik niet doen ik ken er wel wat lui en huh mij ooke wel beilen is klein he ghehe nog enig idee wat ik mee kan nemen ikzelf zit aan een handoek te denken en water ?

haha, handdoek en water is genoeg jah

• #1.138
aha! dus jij trainde al die thuis gewoon thuis joh?
dan zal je aardig wat gear hebben staan man...

succes in je nieuwe gym bro, nieuwe oefeningen, nieuwe prikkels.. groeien maar!

• #1.140
damn training ging lekker kwam nog een ouwe maat van vroeger tegen die er ook traint. zit hier ook op dbb. wel wennen zeg met dat andere matriaal maar scheeld niet veel in gewicht wat ik normaal thuis gebruik

hier mijn schema van vandaag de schouders:

Dumbbell schouderdrukken
1x10x18
1x8x20
1x6x22

Barbel front press
1x12x30
1x8x35
1x6x40

Site raises
3x8x10

Bentover site raises
1x10x8
2x8x8

Bench press
2x6x60
halfjes
1x20x40

voaral de dumbbells voelen anders aan ze gaan daar trouwens tot 40kg herrlich dus ga binnenkort lekker banken met die dumbbells want dat vind ik makkelijker dan met barbel. op een of andere manier pak ik met dumbbell meer gewicht heb ik het idee. buhbaaj greetzz ludo ojah morgen de benen trainen direct maar ff zwaar want hoef de barbell nie niet meer zo laag op te pakken leve het squatrek:D

Terug
Naar boven