Fitness Seller

Ludo's LOG

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
zo ben nu klaar met trainen douchen en eten ik ga nu ff lekker slapen weltrusten allemaal:zuip: :zzz:

• #1.162
vandaag borst voor en zijkant schouders triceps en buik

BENCHPRESS
1x10x50
1x6x70
1x4x70

INCLINE DB PRESS/ INCLINE BENCHPRESS
1x6x60
1x8x55
1x8x50

DB FLYES/CABLE CROSSOVERS
2x8x20

MP ZITEND BREED/DB SHOLDER PRESS
1x10x30
1x10x35
1x8x35 niet te zwaar want voel mijn schouder

UPRIGHT ROWS/ SIDE RAISES
2x6x12,5

SMALLGRIP BENCHPRESS
1x8x50
1x6x50
1x10x40

ONE ARM TRI EXTENTION
3x8x10

Gaat goed!

Welke oefeningen doe je voor buik?

• #1.164
kun je je 6pack eigenlijk goed zien met je 15% bf? aangezien je naar 10% wil gaan zou ik ze trainen hoor ;) dan komen ze er goed door!

• #1.166
kun je je 6pack eigenlijk goed zien met je 15% bf? aangezien je naar 10% wil gaan zou ik ze trainen hoor ;) dan komen ze er goed door!

jah bovenin een beetje maar goed ik zal ze idd wel wat meer gaan trainen pak ze namelijk ook wel goed aan met squaten en deadliften en oh presses. buikspieren trainen vind ik geen **** aan maar goed:o .

• #1.167
zo vandaag ff lekker de benen aanpakken beetje lats werk en traps erbij en biceps.

ik ben er nu ook al achter dat ik bij bepaalde oefeningen zoals benchpress varianten niet te explosief moet uitstoten (niet langaam maar ook niet te snel zelfde geld ook voor dl varianten) op deze manier pak ik meer reps met een zwaarder gewicht bij een full rom. vanaaf ff kijken of het ook voor mijn benen zo werkt.

rug schouders en biceps kan ik wel weer beter explosief pakken om meer gewicht te kunnen houden.

• #1.169
zo heb vandaag weer mijn eerste cardio sessie van dit jaar gedaan 30min 130bpm. vanaaf rug trainen en erna nog ff 20 tot 30 min lichte cardio.

Suc6 ermee Lupp , ook met je buikspiertraining!!!lol

• #1.172
zo heb net ff mijn atb uit se schuur gepakt en ff een parcour van 30 min gedaan. moet ik tog maar weer eens wat vaker doen want voeld tog een stuk zwaarder aan dan op de home trainer. heerlijk en de tijd vliegt voorbij

zo heb net ff mijn atb uit se schuur gepakt en ff een parcour van 30 min gedaan. moet ik tog maar weer eens wat vaker doen want voeld tog een stuk zwaarder aan dan op de home trainer. heerlijk en de tijd vliegt voorbij

Mijne is inmiddels helemaal doorgeroest , zelf ga ik wel vaker met de hond rennen , lekker blootgesteld worden aan de elementen.....Heeeel goed voor weerstand op te bouwen.Topper Lupp

cool dude :) idd flink stuk zwaarder EN leuker dan statisch fietsen...
wat voor bike heb je?

• #1.175
zeer zeker een leuke fiets bro :cool:

heb je leuke parcours liggen daar bij jou in de buurt?
hier bij mij is het redelijk crap (regio Den Haag), hoewel Dirty Hill wel tof is... damn, ik moet ook weer wat meer fietsen! ik mis het toch wel, eerst snel nieuwe tubes uitzoeken en bestellen

• #1.177
zeer zeker een leuke fiets bro :cool:

heb je leuke parcours liggen daar bij jou in de buurt?
hier bij mij is het redelijk crap (regio Den Haag), hoewel Dirty Hill wel tof is... damn, ik moet ook weer wat meer fietsen! ik mis het toch wel, eerst snel nieuwe tubes uitzoeken en bestellen

jeps een parcour van 23 km met veel sTe hevels en heuveltjes door het bos en op de vlakte hei enzo en veen
--->>MTBroutes.nl<<--- zoek op drenthe dan dwingeloo .ik woon vlak bij dit parcour

wow, zeer relext man om dat in de buurt te hebben liggen!!!
wanneer ik een nieuwe auto heb zal ik zeker dat parcours eens komen testen :)

• #1.179
slotje

Terug
Naar boven