- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor welke spiergroepen bedoel je dat ?ziet er goed uit lup,alleen beetje veel oefeningen.Zou zelf liever 3 zware massa oefeningen doen gevolgd door een kabel/definitie oefening per spiergroep.Je moet tenslotte in de cut ook proberen je spiermassa te behouden!!!Naar mijn mening verbrandt je zo een beetje teveel van het goede.
jeps hahaaha maar goed wordt er wel droog door
als je begrijpt wat ik bedoeljah doe ik ook niet meer dacht kan ik wel tegen maar je voeld je de dag erop niet bepaald fijn
maar kan nog wel gewoon eten al hoewel heb ik de hele dag alleen maar eieren gegeten en kipzien we dan wel maar goed. heb wel 2 presses hou niet zo van front raisses namelijk en uprightrowsMooischema![]()
Voor schouders miss iets te veel maar
dat merk je wel als je er aan begintof niet
![]()
Allemaal eigenlijk,als jij klaarbent met je training heb je veel meer callorien verbrandt dan dat je voor en tijdens de training kan innemen,en dan gaat je magerspierweefsel er ook aan,je zult wel steeds harder en meer gedefineerd gaan uitzien.
jah het is natuurlijk niet de bedoellig dat ik spierweefzel ga verbranden. maar goed ik heb het ideej dat dat wel mee zal vallen ben namelijk in een paar maand tijd tijdens het cutten van 85 naar 88 kg gegaan en zie er droger uit. ik snap het zelf ook niet dat het gebeurd maar goed zal wel een tijdelijke reactie zijn door het cutten ?
Je kan heel wat lv verliezen maar nog altijd met wat vocht rondlopen,en hier kunnen ook weer wat kilo's inzitten.Zelf kom ik geen grammetje bij tijdens de cut,maar ik heb dan ook geen aanleg om vet en vocht vast te houden,eet dagelijks mc donalds quarterpounders en home-pizzas met een blik tonijn erop,maar kom niet boven de 9% uit.Denk dat jouw lichaam snel reageerd op zouthoudendeproducten.
ik zou wel elke dag qp's willen eten zonder vet aan te zetten.ruilen ?ik zou wel elke dag qp's willen eten zonder vet aan te zetten.
Frieten eet ik ook om de dag,voeg distelolie aan mn shakes toe,smeer de boter en pindakaas zo dik alst maar gaat opt brood etc...Ben in mn leven nog nooit boven de 10% geweest,terwijl de bedoeling is naar 15% te gaan voor massa aanzet.damn reken net mijn energy behoefte uit nu snap ik waarom het cutten zo langzaam gaat. ik eet namelijk nog te veel als ik uitreken met deze voedings meter Bereken je voedingsbehoefte met deze calculator! zit er dan op trainings dagen zelfs nog iets boven onderhoud en op niet trainingsdagen net iets aan het cutten. het komt er dus eingelijk op neer dat ik altijd te veel aan het eten was ben
jah blijkbaar maar goed ga wel door op deze manier hoeft allemaal niet super snel voor mij. zolang ik maar droger word vind ik het wel best zoHahaha dus eigenlijk zit je nog een beetje in de bulk!!!

hm, interessant dat je grotere pomp krijg bij BP met een kleinere rom.
dat ga ik donderdag ook maar eens een keer proberen dan!