Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik doe buik alleen als ik nog zin heb. oefeningen zijn crunches met gewicht dragon flags en leg raises
kun je je 6pack eigenlijk goed zien met je 15% bf? aangezien je naar 10% wil gaan zou ik ze trainen hoordan komen ze er goed door!
.als ik tijd heb pak ik die deze week ook nog wel aan gheheheSuc6 ermee Lupp , ook met je buikspiertraining!!!lol

zo heb net ff mijn atb uit se schuur gepakt en ff een parcour van 30 min gedaan. moet ik tog maar weer eens wat vaker doen want voeld tog een stuk zwaarder aan dan op de home trainer. heerlijk en de tijd vliegt voorbij
zo heb net ff mijn atb uit se schuur gepakt en ff een parcour van 30 min gedaan. moet ik tog maar weer eens wat vaker doen want voeld tog een stuk zwaarder aan dan op de home trainer. heerlijk en de tijd vliegt voorbij
idd flink stuk zwaarder EN leuker dan statisch fietsen...cool dudeidd flink stuk zwaarder EN leuker dan statisch fietsen...
wat voor bike heb je?
zeer zeker een leuke fiets bro![]()
heb je leuke parcours liggen daar bij jou in de buurt?
hier bij mij is het redelijk crap (regio Den Haag), hoewel Dirty Hill wel tof is... damn, ik moet ook weer wat meer fietsen! ik mis het toch wel, eerst snel nieuwe tubes uitzoeken en bestellen