AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Op zich lijkt het er wel op dat mijn schouders wat groeien. Er is alleen heel duidelijk te zien dat mijn linkerschouder/arm minder is door de uitvalverschijnselen.... Ik hoop dat ondanks dat dat niet verholpen kan worden dit toch nog een beetje bijtrekt met de tijd.
Ja ik weet dat ik skinny ben... :( maar ben toch wel een beetje blij de progressie in mijn schouders te zien.
weet ook nog niet of ik hem laat staan..
wtvd3q.jpg

Vandaag voor t eerst weer pull ups wijd geprobeerd. Ging redelijk goed na een aantal weken ze niet hebben kunnen doen door mijn nek/schouder. Ik ben nog wel erg voorzichtig.... dus niet helemaal tot het uiterste gegaan. Ik merk wel dat als ik start met pull ups wijd dat ik op de oefeningen erna wel wat in moet leveren. (ook wat té korte pauzes tussen de sets gehouden :o)
Ik was na de pull ups ook opeens kots misselijk.. :( wat ook niet hielp met het vervolg. Maar heb gegeven wat ik kan en ging nog redelijk voldaan naar huis.

Rug/schouders

rotator cuff oefeningen
2x10x1,25 kg per hand

Pull ups wijd Voor het eerst in weken weer
6x
7x
6x
5x Viel me alles mee :)

pull down wijd
10x25 kg
10x27,5 kg
10x30 kg
10x32,5 kg wel op in moeten leveren nu ik er niet mee start en eerst pull ups vooraf heb gedaan

high cable row smalle grip dus met beentjes omhoog
10x25 kg
10x30 kg
10x35 kg
10x37,5 kg ook klein beetje op in moeten leveren. (2,5 kg)

BOR
10x30 kg
10x35 kg
2x10x40 kg kreeg nog een complimentje dat ik best wel veel gewicht pakte.. en tevens kritiek.. dat ik teveel 2,5 kg schijven gebruikte. :D ik bouw nl per 5 kg op dus had er 4 in gebruik. :p

DB one arm row
10x10 kg
10x11 kg
2x10x12 kg

MP seated
10x15 kg
10x20 kg
10x25 kg
6x30 kg
3x32,5 kg alleen (VPR + 1 repje) wel spotter achter me just in case... voel ik me toch wat veiliger bij :o

front raise staand
10x4 kg
10x5 kg
2x10x6 kg

rear deltoid cable raise (20 kg aan elke zijde in de cable cross over)
4x10x20 kg wel zwaar maar voelt lekker!

shruggs
10x14 kg
10x16 kg
10x18 kg
10x20 kg (+2 kg)

lying incline bent over side raise
2x10x7 kg Lekker knijpen. Voelt goed!
2x10x8 kg (+1 kg)

sidebend
2x10x10 kg
2x10x15 kg

Buik schiet er toch wel vaak bij in... vaak geen zin/tijd meer :o

In mijn ogen zie ik toch duidelijk toename van spiermassa hoor! Laatste foto is alweer eventjes geleden.. En ik zie verschil :).
En super dat je weer wijde pull ups hebt kunnen doen! Goed dat je het voorzichtig aanpakt, better safe than sorry..

Prima training om de week mee af te sluiten. Op naar een nieuwe week!

Buik hoort er ook bij he!
Mooie training weer hoor.

In mijn ogen zie ik toch duidelijk toename van spiermassa hoor! Laatste foto is alweer eventjes geleden.. En ik zie verschil :).
En super dat je weer wijde pull ups hebt kunnen doen! Goed dat je het voorzichtig aanpakt, better safe than sorry..

Prima training om de week mee af te sluiten. Op naar een nieuwe week!
Dank je. :)
Ik ben inderdaad voorzichtig.. toch vandaag een klein beetje last van mijn schouder. Maar heb ook wat raar erop gelegen vannacht vermoed ik.. het voelt toch even anders... Maar vandaag met chin ups maar even rekening mee gehouden en niet max gegaan.
Yep. Nieuwe week is gestart. :)

Buik hoort er ook bij he!
Mooie training weer hoor.
Ja dat klopt.. alleen aan het eind als het al laat is... Schiet het er vaak bij in. :o

vind je het gek na zo veel oefeningen dan je dan geen zin mer hebt in buik :P

vind je het gek na zo veel oefeningen dan je dan geen zin mer hebt in buik :P
Had ik dus vandaag ook geen puf meer voor.... :o

Vandaag lekker getraind. Had een beetje last van mijn linkerbovenarm/schouder. Mogelijk van de pull ups maar denk eerder door iets verkeerd erop te hebben gelegen vannacht. Dus met chin ups even voorzichtig gedaan.
Na benen was ik al aardig op. Kon niet meer vol knallen op biceps.. Maar het was een lekkere training.

Benen/kuiten/biceps

squat
10x20 kg stang opwarmen
10x30kg
10x40kg
9x50 kg(VPR + 3 reps). eerste 4 parallel Yeahhhh... laatste 3 reps even paar tellen pauze moeten nemen.

SLDL(straps ivm gripverlies rechts door beknelde zenuw)
10x40 kg
10x45 kg
10x50 kg
10x57,5 kg (+2,5 kg) :heart: the feel in those hammies!

Hip trust op body bow
10x55kg
2x10x60 kg
10x65kg Lekker branden met vasthouden bovenin. :D

lying leg curl
10x10kg
10x12,5kg
10x15kg
10x17,5kg

leg extension alle sets hoger gepakt (+1,5 kg)
10x42,5kg
10x47,5kg
10x52,5kg
10x57,5kg (+1,5 kg) zoooo zwaar....

leg pressalle sets 2,5 kg hoger gepakt
10X125 kg
10X135 kg
10X145 kg
10X155 kg (+2,5 kg)

kuiten zittend 2 sec op, 1 sec vasthouden en 2 sec neer, 30 sec pauze tussen de sets.. brand! :fire:
2x12x35kg
2x12x40kg

Kuiten op legpressalle sets 2,5 kg hoger gepakt
12x205 kg
12x215 kg
12x225 kg
12x235 kg (+2,5 kg) het eraf stappen zag er ook niet uit. :o

chin ups weighted! Lichter gepakt ivm last schouder. Max was BW+7,5 kg
10x BW was wel erg licht. :o
7x BW+5 kg
7x BW+5 kg
7x BW+5 kg Blijft aanklooien.. had nu een veel te grote belt om met daaran met een touw een schijf.

cable overhead biceps curl in cable cross over gewichten zijn per zijde
10x30kg
10x35kg
10x40kg
7x45 kg

DB curl (alternating)
2x10x6kg
2x10x7kg max is 8 kg maar ik was gewoon leeg... :(

concentration curl zittend
10x4kg
10x5kg
10x6kg
10x7kg

toen snel naar huis en eten. :)

Lijkt me duidelijk wat de oorzaak was. Voorlopig lekker bij chin-ups houden!
Ben er al achter wat het was... 20 min na het ontbijt beginnen. :o is toch effe te snel na elkaar... De misselijkheid was in ieder geval daarvan..
ehm... Pull ups wijd is voor rug.. Chin ups voor biceps...
Dus als het volgende keer niet gaat met pull ups dan maar weer de extra pull downs small erbij pakken ;)

Die benensessies bij jou zijn altijd flink.. Hoe doe je dat toch :o.

Geen idee.. gewoon heengaan en alles op alles zetten. Soms valt het tegen en nu ging ie lekker! :)

effe klagen. Slapen gaat bagger.. ik heb de laatste optie van de neuroloog gehad en dat is myrtazapine. Het werkt niet echt. Als allerlaatste zou ik nog een afspraak hebben bij ed slaap psycholoog.. geen idee wat dan nog op zou leveren maar ja.. niet geschoten is altijd mis.. Heb er 2 maanden op gewacht en dat zou vanmiddag zijn. Is dus afgebeld.. hij heeft griep.. wordt dus weer minimaal een maand verschoven. Ik pak er nu uit noodzaak maar weer een halve slaappil bij... :( Wordt er stapelgek van... Zeker met hoe het loopt en gaat lopen nu..
Redelijk geslapen maar wel op halve slaappil. Wel een lekkere training gehad. BP en incline om moeten draaien omdat de flat bezet was. Op zich dacht ik voor ik startte zal een gemiddelde training worden. Het gevoel zat niet zo mee. Maar borst ging super! Triceps daarna waren een beetje middelmatig.. die hadden al aardig op hun donder gehad natuurlijk met borst :rolleyes:
En teveel staan kletsen... ach ja... oud collega tegen gekomen en dan gaat de tijd snel. :o

Borst/Triceps

Incline BP omgedraaid met flat BP
10x15 kg stang opwarmen
10x25kg
10x30kg
8x35kg (VPR, +3 reps)
3x37,5kg (PR) Had geen spotter dus durfde niet verder

Flat BP
10x20 kg stang opwarmen
10x25kg
10x30kg
8x35kg
2x40 kg Rom al een stuk beter! Bijna volledig
2x40 kg (mii VPR) toch willen proberen... rom iets minder... :( Maar niet ontevreden gezien incline er al aan vooraf ging

Incline DB press
10x10kg
10x11kg
10x12kg
9x13 kg (VPR +3 reps) wel erg zwaar....

cable cross over high gewicht is per zijde
10x40 kg
10x50kg
10x60kg
8x63,5kg (VPR +1repje. :o)

Incline DB fly's
10x8 kg
10x9 kg
10x10 kg
10x11 kg wel erg moeizaam maar al net wat beter dan vorige keer

Dips between bars
8x BW +2,5 kg
8x BW +2,5 kg (VPR +1 rep)
6x BW +2,5 kg
6x BW +2,5 kg

rope push down
10x10kg
10x13,5kg
10x16kg
10x18,5kg

straight bar cable push
10x10kg
10x15kg
10x20kg
10x21kg (PR +1 kg)

rope overhead triceps extension staand
10x10kg
10x12,5kg
6x15kg
0x16kg Fail --> kreeg mijn handen net niet goed in positie :mad:
18x10 kg rep out

Jouw inzet kennende gaat die 16kg rope overhead tricep extension snel komen ;).

Ben er al achter wat het was... 20 min na het ontbijt beginnen. :o is toch effe te snel na elkaar... De misselijkheid was in ieder geval daarvan..
ehm... Pull ups wijd is voor rug.. Chin ups voor biceps...
Dus als het volgende keer niet gaat met pull ups dan maar weer de extra pull downs small erbij pakken ;)

Ja daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik zou heel erg uitkijken met die nekhernia als ik jou was!
Als je direct na de pullups misselijk wordt en vervolgens ook last hebt die avond /dag erna, denk ik: 1+1=2.

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Nou... absurd he? Hoe doet ze dat. :)

Jouw inzet kennende gaat die 16kg rope overhead tricep extension snel komen ;).
Nou vorige week lukte hij wel. :o maar toen had ik niet zo gemaxt op BP :o Dus hij zit er wel ergens in. ;)

Ja daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik zou heel erg uitkijken met die nekhernia als ik jou was!
Als je direct na de pullups misselijk wordt en vervolgens ook last hebt die avond /dag erna, denk ik: 1+1=2.

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Nou... absurd he? Hoe doet ze dat. :)

Ik had die gedachte eerst ook.. Maar omdat ik met alle andere oefeningen en ook met squatten (barbell in mijn nek) etc geen last heb en ook na de pull ups was het meteen weer weg... denk ik eerder aan mijn ontbijt te dicht op de training. Overigens.. mijn hernia lijkt zich lichtelijk te herstellen... alleen de zenuw is definitief beschadigd.. helaas. Maar ik pas hoe dan ook wel op want er zitten nu ook 2 wervels niet lekker die dus afknelling van een bloedvat naar mijn hoofd veroorzaken. Ik blijf dus lekker bezig. :rolleyes:

Dank je. :o

je heb heel wat voor je kiezen gehad zo te lezen Marina.
het zijn leuke trainingen die je er uit gooit top.

ik blijf je volgen

ik heb een stukje terug gelezen;-)

misschien open ik ook wel een logje

ik heb een stukje terug gelezen;-)

misschien open ik ook wel een logje
Ik had hiervoor een ander log... ;)
Heel kort door de bocht... ik kom uit een ziekte periode van ruim tien jaar van een kleine 30 kilo af ... met vele ups en downs... en ben nu op zich sinds een jaar of 3 hersteld alleen mijn gewicht wil nog steeds niet mee.

Leuk als je ook een logje opent. :) kijk maar of je je er goed bij voelt.

Hee je traint echt super hard, ondanks alle tegenslagen! Mijn respect daarvoor, je bent echt een sterke vrouw (letterlijk en figuurlijk ;) )!

Maar wat ik me afvraag is wat voor ziekte je 10 jaar hebt gehad. Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben, maar misschien heeft dat ook invloed op je gewicht dat niet omhoog wil zegmaar (geneeskundestudentje dat probeert na te denken hier haha). Heb je ook al bijvoeding geprobeerd (van nutricia bijvoorbeeld).
Als je het niet wil zeggen snap ik het ook!!

Ik pm je zo wel even.
Die gore nutri heb ik 3 jaar gehad. Moest die dingen zelf betalen en haalde geen hol uit. dronk er 3 per dag bij was 10 euro per dag. Geef dat toch liever aan echt eten uit. smaakt veel beter! :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven