MuscleMeat

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Sterk hoor, en dat ná je incline!
Thanks. :)

Redelijk getraind. Ik dacht laat ik voorzichtig zijn en niet meteen 2x in één week pull ups wijd doen... dus een extra pull down small erin daarvoor in de plaats. Toch ging rug niet zoals ik wilde. Voelde niet lekker. :( Schouders ging wel echt lekker! En toen ik klaar was dacht ik weet je wat. Effe wat pull ups wijd proberen. Trok er zo nog effe 4 sets uit van 3x6 en 1x5.. lats worden denk ik kennelijk toch wel sterker als dit me nog lukt na mijn hele training. :)

Heb wel de hele volgorde van rug om moeten gooien ivm dat de high row continu bezet was. dus ipv als derde die als laatste gepakt.

Rug/schouders

rotator cuff oefeningen
2x10x1,25 kg per hand

Pull ups wijd
niet gedaan. zie boven voor uitleg

pull down wijd
10x25 kg
10x30 kg
10x32,5 kg
10x35 kg

pull down small hamergrip
10x25 kg
10x30 kg
10x35 kg
10x40 kg

BOR
10x30 kg
10x35 kg
2x10x40 kg

DB one arm row
10x10 kg
10x11 kg
10x12 kg
10x13 kg (PR +1 kg)

high cable row smalle grip dus met beentjes omhoog
10x25 kg
10x30 kg
10x35 kg
10x40 kg

MP seated geen spotter
10x15 kg
10x20 kg
10x25 kg
7x30 kg VPR (+2 reps)
4x32,5 kg alleen (VPR + 1 repje) met spotter had ik verder gedurfd....

front raise staand
10x4 kg
10x5 kg
10x6 kg
10x7 kg (PR +1 kg) laatste 2 reps licht cheat

rear deltoid cable raise (20 kg aan elke zijde in de cable cross over)
4x10x20 kg wel zwaar maar voelt lekker!

shruggs
10x14 kg
10x16 kg
10x18 kg
10x20 kg

lying incline bent over side raise
4x10x7 kg Lekker knijpen. Voelt goed!

Pull ups wijd toch maar even als laatste erbij gepakt en viel me alles mee. :)
3x6 BW
1x5 BW

Ugh, irritant is dat hè, als je de gebruikelijke volgorde om moet gooien omdat het één en ander bezet is..
Enne.. Mooie MP, en dat zonder spotter! :D

lekkere training en mooie gewichten!!

Sterke training weer Marina. Het valt me op dat je de MP behoorlijk zwaar doet... hoe doe jij die precies? Losse stang met schijven of anders soms? En waarom doe je hem zittend eigenlijk?

wow nette MP!!

Ugh, irritant is dat hè, als je de gebruikelijke volgorde om moet gooien omdat het één en ander bezet is..
Enne.. Mooie MP, en dat zonder spotter! :D
Het is inderdaad irritant.. Maar soms is het ook wel eens goed dingen even anders te doen. ;)
Dank je. :) ben er blij mee!

lekkere training en mooie gewichten!!
Dank je. :)

Sterke training weer Marina. Het valt me op dat je de MP behoorlijk zwaar doet... hoe doe jij die precies? Losse stang met schijven of anders soms? En waarom doe je hem zittend eigenlijk?
Gewoon losse stang met schijven. (zie foto degene bij het raam). Ligt nu toevallig net geen Barbell op. Maar daar doe ik hem op. Zittend omdat je dan niet kan cheaten met leg drive. Je moet dan echt puur vanuit je schouders pressen zeg maar.

IMG_20150204_085932.jpg

Geen idee wat er mis is met DBB.. maar dit is de derde keer dat ik probeer te posten.

Vandaag stonden benen/biceps op het programma. Maar heb het alleen bij benen gehouden. Heb bij sets wat langer pauze gehouden en ben flink "out of the comfort zone" gegaan! Het voelde goed maar na benen dus echt geen fut meer om biceps en buik te doen. Dus morgen maar even biceps en buik pakken. Is de fysio ook weer blij dat ik buik 1 x doe deze week.

Heb nog een vraagje.. Ik merk en zie duidelijk een verschil in mijn linker schouder. Als ik aanspan is deze veel minder ontwikkeld. Kan wss door de uitvals verschijnselen zijn waar ik last van heb aan mijn linkerarm... Ik baal er echt van. (foto in spoiler maakt het duidelijk). Wat kan ik eraan doen om dit wt gelijker te trekken? Oefeningen? zo ja welke?
b8p85t.jpg

Benen/kuiten

squat
10x20 kg stang opwarmen
10x30kg
10x40kg
10x50 kg(VPR + 1 rep) laatste 3 reps even paar tellen pauze moeten nemen.
3x55 kg(PR)... oke net niet parallel... en wel met steeds een paar tellen pauze maar toch!

SLDL(straps ivm gripverlies rechts door beknelde zenuw)
10x40 kg
10x45 kg
10x50 kg
10x55 kg :heart: the feel in those hammies!

Hip trust op body bow
10x55 kg
10x60 kg
10x65 kg
10x70 kg (PR +5 kg) Lekker branden met vasthouden bovenin. :D

lying leg curl
10x10kg
10x12,5kg
10x15kg
10x17,5kg

leg extension alle sets hoger gepakt (+2,5 kg)
10x45kg
10x50kg
10x55kg
10x60kg (PR +2,5 kg) zoooo zwaar.... laatste 2 reps niet helemaal netjes

leg pressalle sets 5 kg hoger gepakt
10X130 kg
10X140 kg
10X150 kg
10X160 kg (PR +5 kg)

kuiten zittend 2 sec op, 1 sec vasthouden en 2 sec neer, 30 sec pauze tussen de sets.. brand! :fire:
12x35kg
12x37,5kg
12x40kg
12x42,5kg (PR +2,5 kg)

Kuiten op legpressalle sets 5 kg hoger gepakt
12x210 kg
12x220 kg
12x230 kg
12x240 kg (+5 kg) het eraf stappen zag er ook niet uit. :o

Toen was het op.. Dus biceps en buikje morgen. :)

Heftige leg day!

Mooie beentraining, persoonlijk lijkt me dit goed voor jou, omdat je moeilijk aankomt, iets minder oefeningen en meer gewicht.

Pittige legday! Ziet er goed uit :)

Pittige legday! Ziet er goed uit :)
Dank je. :) ging ook errug lekker!

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Vannacht bagger geslapen. Geen slaapmeds genomen maar geprobeerd Relax van XXL 1 pil. Merkte er niets van.. :( hele nacht wakker.. vanaaf 2 proberen en zien wat het doet.

In ieder geval een korte training vandaag en biceps/abs gepakt die eigenlijk gisteren erbij hadden gemoeten. :o Maar ging lekker. Was kort maar even goed kunnen knallen want na een zware beentraining nog biceps doen valt dan toch tegen. En abs.. moesten nog deze week.. is mijn fysio vanmiddag ook weer blij. :o

Biceps/abs

chin ups weighted! Max was BW+7,5 kg
10x BW effe opwarmen
9x BW+5 kg
5x BW+10 kg (PR +2,5 kg)
4x BW+10 kg (PR +2,5 kg) Blijft aanklooien.. met die veel te grote belt om met daaraan met een touw een schijf.

cable overhead biceps curl in cable cross over gewichten zijn per zijde
10x30kg
10x35kg
10x40kg
9x45 kg (VPR +2 reps)

DB curl (alternating)
10x6kg
10x7kg
2x10x8kg Back op oude niveau! :)

concentration curl zittend
10x5kg (hoger begonnen)
10x6kg
10x7kg
10x7kg (VPR 1 setje meer op 7 kg) lekker die aderen zien op mijn bovenarm. :D

EZ-bar 21 ers
15 kg
17,5 kg
20 kg
20 kg (VPR)

Rope hammer curls
10x10 kg
10x12,5 kg
10x15 kg
DS 10 kg en 5 kg...

side bends
2x10x10 kg per zijde
2x10x15 kg per zijde

lying leg raises superset push ups Zomaar zin om weer eens push ups te doen :p
lying leg raises: 4x15
Push ups: 4x10 gaat echt makkelijk viel me op.

crunches
3x80

Arnold presseswil toch die schouder wat bijgetrokken hebben.. dus als extra en heel langzaam goed gecontroleerd uitgevoerd
10x8kg
2x8x8kg

Toen naar huis. :) eten!

-

Laatst bewerkt door een moderator:
Wow meid, dat was een erg deftige beentraining!
Ik sluit me aan bij Neet61. Minder oefeningen maar meer gewicht zal wellicht beter kunnen zijn met het oog op moeite met aankomen. Het is het proberen waard :).

Enne.. Die chin ups gaan zo te lezen ook erg lekker! Heerlijk, je blijft knallen!

Jammer dat die sample niet deed wat het hoort te doen.. Denk dat je zelf ook al ijdele hoop had. Beter proberen en er achter komen dat het niet werkt dan wellicht een oplossing laten liggen. Maar als bepaalde zware slaapmedicatie niet werkt.. Had het ook wel vreemd geweest als de sample wel had gewerkt. Maar nogmaals: alles is het proberen waard: baadt het niet, dan schaadt het niet!

Je weet dat ik ongeveer hetzelfde probleem als jij marina, met m'n arm en schouder.
Wat bij mij erg geholpen heeft om m'n schouders en traps te laten groeien zijn front en side raises met dumbells.
Ik heb dit wel een paar jaar lang elke dag gedaan, ik weet dat he iets gaat zeggen over rust die je je spieren moet geven, maar ik had maar een ding voor ogen en dat was symmetrie, dat is gelukt.
Wel is het zo dat als ik maar even een weekje minder train ik het gevoel heb dat m'n spieren aan m'n linkerarm enlinkerschouder snel afnemen.
Ik heb het vanmiddag ook aan mijn fysio gevraagd.. Zij zegt me hetzelfde.. Front en side raises. Qua hoe vaak zegt ze luister naar je lichaam. Steeds 2 a 3 sets van 12.... Dus ga er maar mee starten. Kan dat gewon thuis doen met mijn DB's.

Wow meid, dat was een erg deftige beentraining!
Ik sluit me aan bij Neet61. Minder oefeningen maar meer gewicht zal wellicht beter kunnen zijn met het oog op moeite met aankomen. Het is het proberen waard :).

Enne.. Die chin ups gaan zo te lezen ook erg lekker! Heerlijk, je blijft knallen!

Jammer dat die sample niet deed wat het hoort te doen.. Denk dat je zelf ook al ijdele hoop had. Beter proberen en er achter komen dat het niet werkt dan wellicht een oplossing laten liggen. Maar als bepaalde zware slaapmedicatie niet werkt.. Had het ook wel vreemd geweest als de sample wel had gewerkt. Maar nogmaals: alles is het proberen waard: baadt het niet, dan schaadt het niet!
Ik heb hiervoor al 3x8 gedaan.. tot en november had ik dus minder oef en meer gewicht gedaan omdat ik ivm werk niet langer kon trainen. Dat was een 4 dagen split.. dus veel minder intensief maar wel zwaarder dus.. maar toen kwam ik ook niet aan. Dus ik maak nu eerst dit schema even af. Nu heb ik daar nog tijd voor. ;) en aan mijn schouders is wel te zien dat het effect heeft.
De tip van Neet komt er toch wel in.. en heb eea uitgelegd via PM.. Je weet dat over 2 weken mijn hele schema omgaat.. dus dan ga ik dat toch ook weer meepakken. ;)
Misschien dat het nu wel effect heeft. Je weet maar nooit wat een aantal weken even totaal anders trainen voor invloed heeft als je daarna weer een ander schema gaat pakken. :)

Ik ga vanaaf nog een x proberen met 2 tabs en avondschema wat omgooien. Je weet het nooit... soms kan iets heel simpels misschien juist wel een oplossing zijn. Alhoewel ik meteen 4 x te horen kreeg vandaag dat ik er zo moe uitzag. :(

een hoop geplan marina ;)
succes ermee

Vannacht weer niets geslapen. Ditmaal 2 pillen Relax van XXL genomen.. om 2:00 nog wakker. Ben ik zo uniek? :( om 2:00 nog een 1/3 slaappil genomen maar mocht niet baten. 4:00 alweer wakker...
Vroeg op dus toch maar gaan trainen. Verwachtte er op zich niet veel van... Maar gewoon even lekker bezig zijn voor een voldaan gevoel en spieren prikkelen. OP zich niet verkeerd om het dan maar zo te zien.

Borst/Triceps

Flat BP
10x20 kg stang opwarmen
10x30kg
10x35kg (VPR +2 reps)
2x40 kg Bijna 3... scheelde echt maar 2 cm om hem te racken.. die landde dus op schoot... :mad: Rom al een stuk beter! Bijna volledig
2x40 kg toch die 3x willen halen.. maar helaas...Faal... rom ook iets minder... :(

Incline BP omgedraaid met flat BP
10x15 kg stang opwarmen
10x25kg
10x30kg
5x35kg
5x35kg extraatje.. vorige keer begonnen met incline en kon ik 8 reps.. zat er nu niet in. :o
3x37,5kg Toch gehaald! Vorige x was de eerste keer maar toen was ik gestart met incline. Nu flat BP al vooraf. dus viel me mee.

Incline DB press
10x10kg
10x11kg
10x12kg
9x13 kg wel erg zwaar....en die 10 de lukt ook gewoon steeds niet. :mad:

cable cross over high gewicht is per zijde
10x40 kg
10x50kg
10x60kg
8x62,5kg

Incline DB fly's
10x8 kg
10x9 kg
10x10 kg
10x11 kg Gaat steeds minder moeizaam. :)

Dips between bars
8x BW +2,5 kg
6x BW +2,5 kg --> opeens pijn in linker schouder/bovenarm. Gestopt. :(

rope push down
10x10kg
10x12,5kg
10x15kg
10x17,5kg

straight bar cable push
10x12,5kg
10x15kg
10x17,5kg
10x20kg

rope overhead triceps extension staand
10x10kg
10x12,5kg
10x15kg Eigenlijk net te zwaar... die 16 kg lukte echt nog niet
20x10 kg rep out

Oefeningen die ik elke dag even moet doen voor fysio ivm schouder spier links. Nu even achter mijn schema aan. Ga ik elke dag thuis even doen in opdracht van de fysio.
side raise
2x12x3 kg

front raise
2x12x3 kg

Kon echt niet zwaarder na bovenstaande training. Hier faal ik al bijna mee op links. bij lnge na niet op rechts... dus ja.. dat verschil is te merken in kracht maar ook zichtbaar in spieren. Dus wordt een aardige klus dit goed te krijgen.

Getver meid, wederom een gekloot met het slapen.. Het is flink tobben.. Wederom maar weer accepteren dat de sample niet werkt, neus vooruit, en op naar de volgende stap.. Laat je hoofd niet hangen!
Enne.. Het wordt wellicht inderdaad een aardig klus om je kracht in armen bij te laten trekken, maar ook hier geldt weer: je bent sterker dan je denkt, letterlijk en figuurlijk! Aan je inzet ligt het niet, dus hang in there!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven