- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je.Lekker fanatiek bezig geweest weer! Hopelijk ben je snel klaar met het telefoongedoe, duim voor je morgen!![]()
Ik hoop het ook... De combi met een zieke thuis is ook iet echt makkelijk. Dank je.

Hahahaa.. dat kan nog even duren. Ik kijk zo uit naar die 40kg.
Dat zou ik eindelijk wel een keer willen halen. 
Nou het gaat zeer langzaam.. Maar ooit zal ik die 40 kg gaan pakken! Moet ik alleen wel een spotter hebben. Die durf ik net niet alleen.Sterke training, en je gaat lekker vooruit met de bench, super!!

)

Dank je.Nette training hoor marina! Hoe gaat het nu met je eetschema?

Yep echt wel! Ik kijk ernaar uit en steeds meer ook!Weer een lekkere training er op zitten, op naar de volgende!
Net als SP ben ik ook we erg benieuwd hoe het nu met eten gaat.. Is het al gelukt wat bij te komen?

the feel in those hammies!

Klinkt wel goed. Er kam ook al een voorstel voor een gewichtsvest. Maar ja 50 euro voor 2 oefeningen...Je hebt eigenlijk een loodgordeltje nodig... Die gebruik je met duiken.![]()
Dat lukt me niet. Bovendien zet ik er een bench onder zodat ik niet hoef te springen.en een dumbell tussen je benen?
ik vind het opspringen bij de chin-ups ermee wat lastiger (probeer maar eens te springen met gekruiste benen)
maar het lukte wel!
ze zijn het al van me gewend.
Klinkt wel goed. Er kam ook al een voorstel voor een gewichtsvest. Maar ja 50 euro voor 2 oefeningen...

Dat kan ook... Is een idee.. maar ik krijg nogal snel kramp in mijn voet... ben bang dat ik hem snel zal laten vallen.dat is waar....die dumbell aan laten geven
true story van gisteren toen ik al hing, vroeg thm92: waar moet ik hem stoppen danuhm wat denk je, tussen mijn benen
Tja.. om nu voor die minigewichtjes al aan een belt te gaan...Tja... je moet er wat voor over hebben denk ik. Anders investeren in een passende riem in ieder geval, ben je misschien goedkoper uit.
Ik heb het nog nooit gedaan zo, maar vroeg me af of je op die manier ook een kettlebell eraan kunt hangen? Is misschien handiger dan zo'n schijf eraan?
---------- Toegevoegd om 07:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:57 ----------
@Nicky: het blijft lachen met al die mannen (ehm... jochies) in jouw leven he...![]()

Ja moeten ze er inderdaad wel zijn. En met 8 kilo is nog te zwaar. Het is ook zo dat je dan je voet moet aanspannen. Ik heb dan nogal vaak dat er kramp in mij voorvoet springt. Heb ik gewoon ook al last van.een kettlebell kun je gewoon aan je voeten hangen.
tenminste: niet de 4 kilo's maar vanaf 8 of 12 wel.
als die er zijn: ideale optie.
en Milly: hij bedoelde tussen de knietjes of tussen de kuiten, maar zo ver schakelde ik geeneens hahah
was al blij dat ik überhaupt kon kletsen daar bungelend aan dat ding
laat staan dat ik nog nadacht![]()
Hahaha oh dus het was je eigen dirty mind gewoon weer...![]()

Ik heb ze er wel gezien. Maar zie ze me niet elke keer mee nemen naar de sportschool.

Is ook een hele lieve vriend.Wat lief van die vriend zeg!
Als je nu al 8x35 netjes kunt doen kan je zeker twee nette 40kg beurten doen, zit ook tussen je oren.
Aan de andere kant, je hoeft niet te maxen voor massa..meer ene mind set.

Nou hard vooruit.. het was geen volledige rom he!Nice zeg, je bench gaat hard en met sprongen vooruit, dat moet goed voelen!
En je hebt er weer flinke trainingen opzitten.. Dit weekend twee dagen rust om lekker te herstellen en volgende week weer door te knallen?