XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nice die 5 x 37.5 kg bp!!!! Op naar de 8 x 37.5:)

• Topic Starter Topic Starter
Lekker fanatiek bezig geweest weer! Hopelijk ben je snel klaar met het telefoongedoe, duim voor je morgen! :)
Dank je. :) Ik hoop het ook... De combi met een zieke thuis is ook iet echt makkelijk.

Tjonge Marina wat een trainingen weer!
Dank je. :)

nice die 5 x 37.5 kg bp!!!! Op naar de 8 x 37.5:)
Hahahaa.. dat kan nog even duren. Ik kijk zo uit naar die 40kg. :o Dat zou ik eindelijk wel een keer willen halen. :D

Sterke training, en je gaat lekker vooruit met de bench, super!!

Sterke training, en je gaat lekker vooruit met de bench, super!!
Nou het gaat zeer langzaam.. Maar ooit zal ik die 40 kg gaan pakken! Moet ik alleen wel een spotter hebben. Die durf ik net niet alleen. :o

Vandaag even lekker geknald. Had een spotter dus MP een kleine PR gezet. Voelde goed.
Was ik helemaal klaar dacht ik nou weet je wat. Het gaat weer redelijk met mijn nek ik probeer 1 setje pull ups wijd... Toch 5 repjes eruit weten te persen! Yeahhhhh en dat aan het eind van de training! :D
De VPR's bij de rug training is over het algemeen maar 2 repjes meer maar toch.:rolleyes:

Rug/schouders
rotator cuff oefeningen
2x10x1,25 kg per hand

pull down wijd
10x25 kg
10x30 kg
10x35 kg
10x37,5 kg

pull down small hammergriphou ik er nu in omdat pull ups wegvallen
10x25 kg
10x30 kg
10x35 kg
10x40 kg (VPR)

high cable row smalle grip dus met beentjes omhoog
10x25 kg
10x30 kg
10x35 kg
10x40 kg (VPR)

BOR
10x30 kg
10x35 kg
10x40 kg
10x45 kg (PR +2,5 kg) laatste 2 reps ietwat slordig. Volgende keer beter concentreren. :o

DB one arm row
10x10 kg hoger begonnen
10x11 kg
10x12 kg
8x13 kg (PR)

MP seated
10x15 kg
10x20 kg
10x25 kg
6x30 kg (VPR... 1 repje meer... :rolleyes: )
2x32,5 kg alleen (PR) 2x32,5 kg met "psychische spot" zoals mijn spotter het noemde. :D

front raise staand
10x4 kg hoger begonnen
10x5 kg
2x10x6 kg (VPR) .. minimaal beetje cheat bij laatste rep..

rear deltoid cable raise (20 kg aan elke zijde in de cable cross over)
4x10x20 kg wel zwaar maar voelt lekker!

shruggs
10x14 kg
10x16 kg
2x10x18 kg

lying incline bent over side raise
4x10x7 kg Lekker knijpen. Voelt goed!

en effe proberen... einde van de training dus verwachtte er niet veel van...
Pull ups wijd
1x5 :D

Nette training hoor marina! Hoe gaat het nu met je eetschema?

Weer een lekkere training er op zitten, op naar de volgende!
Net als SP ben ik ook we erg benieuwd hoe het nu met eten gaat.. Is het al gelukt wat bij te komen?

Nette training hoor marina! Hoe gaat het nu met je eetschema?
Dank je. :)
Tja.. opbouwend.. ik wil kijken wat ik meer kan variëren wat betreft gluten vrije koolhydraten. Misschien is het mogelijk het dan wat makkelijker te maken.

Weer een lekkere training er op zitten, op naar de volgende!
Net als SP ben ik ook we erg benieuwd hoe het nu met eten gaat.. Is het al gelukt wat bij te komen?
Yep echt wel! Ik kijk ernaar uit en steeds meer ook!
Het eten ben ik aan het opvoeren. Overal steeds wat meer. Ik wil kijken naar meer variatie in glutenvrije producten. Wil roggebrood proberen. Kleine sneetjes en zit best veel in en is lekker. Maar moet kijken of ik ertegen kan. Wil experimenteren liever in het weekend doen. ;)

Vandaag even in 2 en getraind.. Benen begonnen... door omstandigheden veel teveel staan praten dus tijd ging veel te snel en moest weg... smiddags fysio en dus even kort biceps voor de fysio behandeling gedaan. Dus deel op ochtend.. dan eten en smiddags een deel. Totale traintijd was dus gewoon 1 normale training :o

Benen/kuiten/biceps/abs

squat
10x20 kg stang opwarmen
10x30kg
10x40kg
10x45 kg (VPR!) eindelijk de 10 reps! ging heel zwaar. wel parallel overigens
6x50 kg(VPR + 1 rep). Nog steeds net niet helemaal parallel maar gaat steeds beter....

SLDL(straps ivm gripverlies rechts door beknelde zenuw)
10x40 kg
10x45 kg
10x50 kg
10x55 kg :heart: the feel in those hammies!

Hip trust op body bow
10x55kg, 10x60 kg,
2x10x65kg (VPR) Bovenin even vasthouden :D

lying leg curl
10x10kg
10x12,5kg
10x15kg
10x17,5kg

leg extension alle sets 1 kg hoger gepakt... niet veel maar beter iets dan niets. :o
10x41kg
10x46kg
10x51kg
10x56kg (+1 kg)

leg pressalle sets 2,5 kg hoger gepakt
10X122,5 kg
10X132,5 kg
10X142,5 kg
10X152,5 kg (+2,5 kg)

kuiten zittend 2 sec op, 1 sec vasthouden en 2 sec neer, 30 sec pauze tussen de sets.. brand! :fire:
2x12x35kg
2x12x40kg

Kuiten op legpressalle sets 2,5 kg hoger gepakt
12x202,5 kg
12x212,5 kg
12x222,5 kg
12x232,5 kg (+1,5 kg) het eraf stappen zag er ook niet uit. :o

*** en toen was het door kletsen al veel te laat. Dus eerst afspraken afgewerkt en geluncht en voor fysio even heel kort biceps gepakt. ***

chin ups weighted!
8x BW+7,5 kg
7x BW+7,5 kg
6x BW+7,5 kg
6x BW+7,5 kg Blijft aanklooien.. had nu een veel te grote belt om met daaran met een touw de schijven. Ging wel iets beter maar blijft bagger...

cable overhead biceps curl in cable cross over gewichten zijn per zijde
10x30kg
10x35kg
10x40kg
9x45 kg (VPR +2 reps)

DB curl (alternating)
10x6kg
10x7kg
2x10x8kg

concentration curl zittend
10x4kg
10x5kg
10x6kg
10x7kg

EZ-bar 21 ers
EZ bar bezet.. dus eerst effe buik gedaan... helaas daarna geen tijd meer... moest naar Fysio

side bends
2x10x10 kg
2x10x15 kg

lying leg raises
4x15

Je hebt eigenlijk een loodgordeltje nodig... Die gebruik je met duiken. :)

en een dumbell tussen je benen?
ik vind het opspringen bij de chin-ups ermee wat lastiger (probeer maar eens te springen met gekruiste benen)
maar het lukte wel!

Je hebt eigenlijk een loodgordeltje nodig... Die gebruik je met duiken. :)
Klinkt wel goed. Er kam ook al een voorstel voor een gewichtsvest. Maar ja 50 euro voor 2 oefeningen...

en een dumbell tussen je benen?
ik vind het opspringen bij de chin-ups ermee wat lastiger (probeer maar eens te springen met gekruiste benen)
maar het lukte wel!
Dat lukt me niet. Bovendien zet ik er een bench onder zodat ik niet hoef te springen.:o ze zijn het al van me gewend.
Bij springen heb ik ook meer kans dat ik mijn nek/schouder/arm weer zodanig een optater geef dat ik weer terug bij af ben. ;)

dat is waar....die dumbell aan laten geven
true story van gisteren toen ik al hing, vroeg thm92: waar moet ik hem stoppen dan??? uhm wat denk je, tussen mijn benen :o

Klinkt wel goed. Er kam ook al een voorstel voor een gewichtsvest. Maar ja 50 euro voor 2 oefeningen...

Tja... je moet er wat voor over hebben denk ik. Anders investeren in een passende riem in ieder geval, ben je misschien goedkoper uit.
Ik heb het nog nooit gedaan zo, maar vroeg me af of je op die manier ook een kettlebell eraan kunt hangen? Is misschien handiger dan zo'n schijf eraan?

---------- Toegevoegd om 07:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:57 ----------

@Nicky: het blijft lachen met al die mannen (ehm... jochies) in jouw leven he... ;)

een kettlebell kun je gewoon aan je voeten hangen.
tenminste: niet de 4 kilo's maar vanaf 8 of 12 wel.
als die er zijn: ideale optie.

en Milly: hij bedoelde tussen de knietjes of tussen de kuiten, maar zo ver schakelde ik geeneens hahah

Hahaha oh dus het was je eigen dirty mind gewoon weer... ;)

was al blij dat ik überhaupt kon kletsen daar bungelend aan dat ding ;)
laat staan dat ik nog nadacht ;)

dat is waar....die dumbell aan laten geven
true story van gisteren toen ik al hing, vroeg thm92: waar moet ik hem stoppen dan??? uhm wat denk je, tussen mijn benen :o
Dat kan ook... Is een idee.. maar ik krijg nogal snel kramp in mijn voet... ben bang dat ik hem snel zal laten vallen.

Tja... je moet er wat voor over hebben denk ik. Anders investeren in een passende riem in ieder geval, ben je misschien goedkoper uit.
Ik heb het nog nooit gedaan zo, maar vroeg me af of je op die manier ook een kettlebell eraan kunt hangen? Is misschien handiger dan zo'n schijf eraan?
---------- Toegevoegd om 07:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:57 ----------

@Nicky: het blijft lachen met al die mannen (ehm... jochies) in jouw leven he... ;)
Tja.. om nu voor die minigewichtjes al aan een belt te gaan... :o
Dan moeten ze wel kettlebells hebben. ;)

een kettlebell kun je gewoon aan je voeten hangen.
tenminste: niet de 4 kilo's maar vanaf 8 of 12 wel.
als die er zijn: ideale optie.

en Milly: hij bedoelde tussen de knietjes of tussen de kuiten, maar zo ver schakelde ik geeneens hahah
Ja moeten ze er inderdaad wel zijn. En met 8 kilo is nog te zwaar. Het is ook zo dat je dan je voet moet aanspannen. Ik heb dan nogal vaak dat er kramp in mij voorvoet springt. Heb ik gewoon ook al last van.

was al blij dat ik überhaupt kon kletsen daar bungelend aan dat ding ;)
laat staan dat ik nog nadacht ;)
Hahaha oh dus het was je eigen dirty mind gewoon weer... ;)
:D

Ik heb ze er wel gezien. Maar zie ze me niet elke keer mee nemen naar de sportschool. ;)

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

Vannacht heel slecht geslapen.
af en toe een half uurtje. Ik heb ook gedroomd... naar het schijnt... ik was paniekerig en bang en murmelde en meer... mijn mannetje dacht dat het met de situatie nu prive te maken had. Kon me wel wat herinneren... werd er ook niet vrolijk van
Maar goed.. ondanks dat was ik toch al vanaf een uur of 4:00 wakker en ben ik gaan trainen.
Gisteren zei een vriend tegen me.. we gaan een x samen trainen en dan ZAL jij 40 kg BP doen.. Ik heb me goed kwaad gemaakt en ben het zonder spotter aangegaan.. ik kan het niet een echte PR noemen.. 2 reps maar geen volledige rom.. de barbell moest eigenlijk net nog wat lager zakken... maar dat durfde ik niet omdat er geen spotter was. Dus 2 reps.. na 30 sec rust nog 1 rep... maar zeeeeer zwaar. Mogelijk met spotter dat ik wel volledige rom haal. Maar het begin is er. :o

Borst/Triceps

Flat BP
10x20 kg stang opwarmen
10x25kg
10x30kg
8x35kg
2x40 kg mini PR want geen volledige goede rom (geen spotter) + 1x40 kg na 30 sec

Incline BP
10x15 kg stang opwarmen
10x25kg
10x30kg
5x35kg
ben even niet voor maxen gegaan na die 40 kg op BP

Incline DB press
10x10kg
10x11kg
10x12kg
6x13 kg PR wel erg zwaar....

cable cross over high gewicht is per zijde
10x40 kg
10x50kg
10x60kg
7x63,5kg (+1 kg) PR alle beetjes helpen. :o

Incline DB fly's
10x8 kg
10x9 kg
10x10 kg
10x11 kg (VPR) wel erg moeizaam en laatste rep zeer langzaam

Dips between bars
8x BW +2,5 kg (VPR +1 rep)
7x BW +2,5 kg
6x BW +2,5 kg
6x BW +2,5 kg

rope push down
10x10kg
10x13,5kg
10x16kg
10x18,5kg

straight bar cable push
10x10kg
10x15kg
10x17,5kg
10x20kg

DB kick back
2x10x4g
2x10x5kg achter elkaar door.. mijn triceps stonden echt in brand.

Wat lief van die vriend zeg!
Als je nu al 8x35 netjes kunt doen kan je zeker twee nette 40kg beurten doen, zit ook tussen je oren.
Aan de andere kant, je hoeft niet te maxen voor massa..meer ene mind set.

Nice zeg, je bench gaat hard en met sprongen vooruit, dat moet goed voelen!
En je hebt er weer flinke trainingen opzitten.. Dit weekend twee dagen rust om lekker te herstellen en volgende week weer door te knallen?

Wat lief van die vriend zeg!
Als je nu al 8x35 netjes kunt doen kan je zeker twee nette 40kg beurten doen, zit ook tussen je oren.
Aan de andere kant, je hoeft niet te maxen voor massa..meer ene mind set.
Is ook een hele lieve vriend. ;)
Het is vaak ook dat het tussen je oren zit... Maar het waren ook niet volledige rom. Maar dat komt wel.
Ik heb daarna ook niet meer echt gemaxt... iig niet bewust. Ik wilde dit gewoon proberen.

Nice zeg, je bench gaat hard en met sprongen vooruit, dat moet goed voelen!
En je hebt er weer flinke trainingen opzitten.. Dit weekend twee dagen rust om lekker te herstellen en volgende week weer door te knallen?
Nou hard vooruit.. het was geen volledige rom he! ;)
Maar het gaat wel lekker. Nu morgen inderdaad rustdag en dan weer lekker knallen. :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven