XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
wow knappe hoeveelheid (v)pr's

Lekkere schouders en rug training, je bent echt sterk en traint erg hard :)

Pfew, wat een volume, jij beest! :D
En hoe was het bedrijfsuitje?

Oke.. nou vooruit. Ik vind het lang.. :rolleyes:
kleinste schijven zijn 1,25 kg.. vandaar 2,5 kg als minimum met ophogen.

Hahaha.. Nice! maar 30 kg is voor mij wel heel veel. ;)

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:28 ----------

Chaos dag... eerst zou ik niet kunnen trainen. Toen zou ik hooguit een halve training kunnen doen en opeens tijd voor een normale training op een tijd dat ik niet gewend ben.. Voelt raar.. Maar ging toch eigenlijk wel lekker. :)
Straks de trein pakken en dan uit eten en curlen... En nee.... niet in de sportschool maar op het ijs. ;) Bedrijfsuitje van mijn man zijn werk. Ben benieuwd. :D
Volgorde omgedraaid omdat alle pull down apparaten bezet waren. Dus begonnen met high cable seated row en daarna de pull downs. Pull ups mogen nog steeds niet.

Rug/schouders
rotator cuff oefeningen
2x10x1,25 kg per hand

high cable row smalle grip dus met beentjes omhoog
10x25 kg
10x30 kg
10x35 kg
10x40 kg (VPR) Tja... als je niet eerst pull downs vooraf doet scheelt dat wel. :o

pull down wijd
Pull down:
10x25 kg
10x30 kg
2x10x35 kg

pull down small hammergriphou ik er nu in omdat pull ups wegvallen
10x25 kg
10x30 kg
10x35 kg
10x40 kg (VPR)

BOR
10x30 kg
10x35 kg
10x40 kg
10x42,5 kg (PR +2,5 kg)

DB one arm row
10x9 kg
10x11 kg (10 kg was bezet... dan maar 11 kg. )
10x12 kg
10x12 kg (VPR)

MP seated
10x15 kg
10x20 kg
10x25 kg
5x30 kg
10x20 kg rep out

front raise staand
10x3 kg heel langzaam.. dat brand.. :D lekker gevoel
10x4 kg
10x5 kg
10x6 kg .. minimaal beetje cheat bij laatste rep..

rear deltoid cable raise (20 kg aan elke zijde in de cable cross over)
4x10x20 kg wel zwaar maar voelt lekker!

shruggs
10x14 kg
10x16 kg
10x18 kg
10x18 kg (VPR)

lying incline bent over side raise
4x10x7 kg Lekker knijpen. Voelt goed!

Had gewoon nog zin om door te gaan. :eek: maar braaf gestopt... :o

zo lekkere train!!

zou je je rug en schouders ook apart kunnen trainen? Is wel erg veel volume nu:)

• Topic Starter Topic Starter
wow knappe hoeveelheid (v)pr's

Lekkere schouders en rug training, je bent echt sterk en traint erg hard :)
Dank jullie wel. :)

Pfew, wat een volume, jij beest! :D
En hoe was het bedrijfsuitje?
Hahha. dank je. :)
Het was leuk.. alleen heel koud en nat.. sneeuw en regen en dan curlen op het ijs. Maar lekker gegeten en daarna opgewarmd bij de kachel!

zo lekkere train!!

zou je je rug en schouders ook apart kunnen trainen? Is wel erg veel volume nu:)
Dank je. :)
Ik hou me voor nu braaf aan mijn schema. Als dat verandert zal ik wel zien hoe ik het ga doen. ;)

Sorry dat ik even niet reageer...komt wel weer als ik me beter voel

Dank jullie wel. :)

Hahha. dank je. :)

Het was leuk.. alleen heel koud en nat.. sneeuw en regen en dan curlen op het ijs. Maar lekker gegeten en daarna opgewarmd bij de kachel!

Ik hou me voor nu braaf aan mijn schema. Als dat verandert zal ik wel zien hoe ik het ga doen. ;)

Hoe gaat nu met je voeding/gewixht?

Sorry dat ik even niet reageer...komt wel weer als ik me beter voel
Eerst beter worden meid! Dan maar weer zien hoe het gaat he! Eerst jij dan wij. ;)
Hoe gaat nu met je voeding/gewixht?
Redelijk. Maar ja.. zoals al tijden kon beter. Maar daar wordt aan gewerkt.

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

Wilde toch even trainen. Deze week gaat wss toch weer raar lopen dus heb het kort gehouden ... geen tijd om benen/kuiten/biceps allemaal te doen. Dus heb ik weer kort getraind en alleen biceps/kuiten/abs gedaan. Ging best aardig allemaal. Morgen lekker benen slopen dan!

kuiten/biceps/abs

kuiten zittend 2 sec op, 1 sec vasthouden en 2 sec neer, 30 sec pauze tussen de sets.. brand! :fire:
2x12x35kg
2x12x40kg (+5 kg)

kuiten staand 2 sec op, 1 sec vasthouden en 2 sec neer
10x70kg
10x80kg
10x90kg
10x100kg

Kuiten op legpress
12x200kg
12x210kg
12x220kg
12x230kg (+10 kg) het eraf stappen zag er ook niet uit. :o
rep out 20x180kg :fire:

chin ups weighted!
8x BW+7,5 kg (VPR)
7x BW+7,5 kg (VPR) weet niet of ik deze 2 sets PR moet noemen. Vorige keer was het BW+5 kg
6x BW+7,5 kg
6x BW+7,5 kg Blijft wel gekloot om die schrijven met een touw om mijn middel te hangen...

cable overhead biceps curl in cable cross over gewichten zijn per zijde
10x30kg
10x32,5kg
10x40kg
10x42,5 kg
7x45 kg (PR +2,5 kg)

DB curl (alternating)
10x6kg
10x7kg
10x8kg
10x9kg lichte cheat bij laatste reps... dat brand. :D

concentration curl zittend
10x4kg
10x5kg
10x6kg
10x7kg
8x8kg wel erg zwaar...

EZ-bar 21 ers
1x15 kg
2x17,5 kg
1x20 kg

side bends
2x10x10 kg
2x10x15 kg

lying leg raises
4x15

Laat die kuiten en biceps maar lekker branden, heerlijk! :D

-

Laatst bewerkt door een moderator:
Laat die kuiten en biceps maar lekker branden, heerlijk! :D
Was inderdaad een lekkere training!
Werd nog aangesproken door een jonge brede knul met flink wat tatoeages. Eerst wilde hij bij het squatrek.. vroeg hij. nou prima was 21-ers aan het doen en ben vooral van gemak als het rustig is.. Kan ik de bar op goede hoogte leggen. ;) Toen vroeg hij aan me hoe het ging. Ik zeg redelijk.. voor zover ik aan elkaar geplakt blijf (zit nog getaped met mijn nek en rug.) Dus even staan praten en hij lachte ook steeds even.. en zei dat ik vooral zo door moest gaan. :o Toch wel even leuk.

Is op zich wel een goed idee.. maar one size "fits me not" is niet echt mijn maatje ben ik bang. :o en dat nog afgezien van de prijs

Mooie gewichten in je workouts, marina.

Was echt een KL*te training.. Slecht geslapen, moe, totaal niet fit en halverwege alweer mega honger.. Ging voor geen meter dus meteen al besloten niet maxen maar goed mind-muscle te houden.
Daarop nog 3x telefoon tijdens legpress.
op zich wel goed hoor.. maar geeft veel stress enzo.. kan dus zijn dat ik even wat afwezig ben komende tijd... en ook even minder reageer in logjes... uitleg volgt wel later.. maar zit er een beetje door met stressen etc..
Was laatste oefening en dus laatste setje geskipt.. zat gewoon even niet meer in dus lekker zo gelaten en op de bank gaan hangen thuis. Hopelijk morgen beter. Heb in ieder geval de spiertjes geprikkeld. ;)

Benen
squat
10x20 kg stang opwarmen
10x30kg, 10x35kg, 10x40kg
9x45 kg Durfde niet meer.. geen spotter en ging heel zwaar. wel parallel overigens
5x50 kg(VPR + 1 rep). Maar ik wil het niet helemaal tellen omdat ik net niet helemaal parallel kwam.. en die laatste was gewoon slordig... :(

SLDL(straps ivm gripverlies rechts door beknelde zenuw)
10x40 kg
10x45 kg
10x50 kg
10x55 kg :heart: the feel in those hammies!

Hip trust op body bow
10x50kg, 10x55 kg, 10x60kg, 10x65kg Bovenin even vasthouden :D

lying leg curl
10x10kg
10x12,5kg
10x15kg
10x17,5kg

*** hier was de energie al weg ***

leg extension
10x40kg
10x45kg
10x50kg
10x55kg

seated leg curl extra.... moest op legpress wachten ook al was ik al op...
4x10x7kg

leg press
10X120 kg
10X130 kg
10X140 kg
laatste set 150 kg geskipt door alles...

Laatst bewerkt:
IN!.

nu alles nog even lezen. :)

De spreekwoordelijk muur kwam dus ineens.. Of de man met de hamer.. Welk naampje je het maar net wild geven ;).
Anyway: goed van je dat je het herkent (en erkent!) en daar je training op aanpast. Zo weet je alsnog profijt er uit te halen!

Ja meid, zo'n dag heb je wel eens. Maar je bent toch gaan sporten, super gedaan toch?!
Misschien af en toe een rustdag meer, zou je nu ook wel kunnen gebruiken. Als andere dingen zoveel energie vragen, mag je best wat minder van jezelf vergen.

De spreekwoordelijk muur kwam dus ineens.. Of de man met de hamer.. Welk naampje je het maar net wild geven ;).
Anyway: goed van je dat je het herkent (en erkent!) en daar je training op aanpast. Zo weet je alsnog profijt er uit te halen!
Ja.. denk ook spanning en alles... Maar ik pas nu aan. Ik merk dat als ik dan echt voor concentratie ga dat ik mijn spieren ook behoorlijk aanpak. :)

Ja meid, zo'n dag heb je wel eens. Maar je bent toch gaan sporten, super gedaan toch?!
Misschien af en toe een rustdag meer, zou je nu ook wel kunnen gebruiken. Als andere dingen zoveel energie vragen, mag je best wat minder van jezelf vergen.
Het zat hem niet in de rustdag. Zie PM ;) Spanning speelt erg mee.. en dit geeft juist een zalige soort van ontspannen inspanning. Even een momentje dat ik heel ego alleen met mezelf bezig ben... (helaas nog wel met telefoon aan mijn zijde.. Maar toch)

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Beetje slechte nacht gehad. Heb geprobeerd een spotter erbij te vragen. enige knul die er een beetje "spotter waardig" uitzag... maar hij had geen tijd want hij was personal training aan het geven aan een oudere dame. Dus die 2 min konden niet. dus toch maar alleen ervoor gegaan en het is nog redelijk gegaan ook. :)

Triceps iets korter gehouden.. mannetje ligt ziek op bed... en had wat afspraken (veelal telefonisch) staan...

Borst/Triceps

Flat BP
10x20 kg stang opwarmen
10x25kg
10x30kg
8x35kg VPR +1 repje meer!
5x37,5kg VPR +2 reps. Geen spotter en vorige keer faalde ik steeds na 3 reps. Dus was erg blij!

Incline BP
10x15 kg stang opwarmen
10x25kg
10x30kg
6x35kg
2x37,5 kg PR eerste x 37,5 kg! Geen spotter maar wilde het toch proberen. Bij rep 3 moest ik hem op mijn schoot mikken. Ik bleef halverwege steken. :o Gelukkig kan dat nog met dit gewicht. :D

Incline DB press
10x10kg
10x11kg
10x12kg
6x13 kg PR wel erg zwaar....

cable cross over high gewicht is per zijde
10x40 kg
10x45 kg
10x50kg
10x60kg
8x62,5kg

Incline DB fly's
10x8 kg
10x9 kg
10x10 kg
9x11 kg

Dips between bars vorige keer 2x6 (BW+2,5 kg) nu alle 4 sets! eigenlijk dus allemaal VPR's!
7x BW +2,5 kg
7x BW +2,5 kg
6x BW +2,5 kg
6x BW +2,5 kg

rope push down
10x10kg
10x13,5kg
10x16kg
10x18,5kg

straight bar cable push
10x10kg
10x15kg
10x17,5kg
10x20kg

overhead triceps rope extension (staand)
10x10kg
10x12,5kg
10x15kg
6x16kg PR +1 kg

Ik wilde eigenlijk nog lying triceps extension doen maar ja.. mannetje lag ziek thuis en ik moest naar een afspraak en me thuis nog omkleden... Dus hield het hier op.
Op naar morgen! :) zin in!

Lekker fanatiek bezig geweest weer! Hopelijk ben je snel klaar met het telefoongedoe, duim voor je morgen! :)

Tjonge Marina wat een trainingen weer!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven