- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke.. nou vooruit. Ik vind het lang..
kleinste schijven zijn 1,25 kg.. vandaar 2,5 kg als minimum met ophogen.
Hahaha.. Nice! maar 30 kg is voor mij wel heel veel.
---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:28 ----------
Chaos dag... eerst zou ik niet kunnen trainen. Toen zou ik hooguit een halve training kunnen doen en opeens tijd voor een normale training op een tijd dat ik niet gewend ben.. Voelt raar.. Maar ging toch eigenlijk wel lekker.
Volgorde omgedraaid omdat alle pull down apparaten bezet waren. Dus begonnen met high cable seated row en daarna de pull downs. Pull ups mogen nog steeds niet.Straks de trein pakken en dan uit eten en curlen... En nee.... niet in de sportschool maar op het ijs.Bedrijfsuitje van mijn man zijn werk. Ben benieuwd.
Rug/schouders
rotator cuff oefeningen
2x10x1,25 kg per hand
high cable row smalle grip dus met beentjes omhoog
10x25 kg
10x30 kg
10x35 kg
10x40 kg (VPR) Tja... als je niet eerst pull downs vooraf doet scheelt dat wel.
pull down wijd
Pull down:
10x25 kg
10x30 kg
2x10x35 kg
pull down small hammergriphou ik er nu in omdat pull ups wegvallen
10x25 kg
10x30 kg
10x35 kg
10x40 kg (VPR)
BOR
10x30 kg
10x35 kg
10x40 kg
10x42,5 kg (PR +2,5 kg)
DB one arm row
10x9 kg
10x11 kg (10 kg was bezet... dan maar 11 kg. )
10x12 kg
10x12 kg (VPR)
MP seated
10x15 kg
10x20 kg
10x25 kg
5x30 kg
10x20 kg rep out
front raise staand
10x3 kg heel langzaam.. dat brand..lekker gevoel
10x4 kg
10x5 kg
10x6 kg .. minimaal beetje cheat bij laatste rep..
rear deltoid cable raise (20 kg aan elke zijde in de cable cross over)
4x10x20 kg wel zwaar maar voelt lekker!
shruggs
10x14 kg
10x16 kg
10x18 kg
10x18 kg (VPR)
lying incline bent over side raise
4x10x7 kg Lekker knijpen. Voelt goed!
Had gewoon nog zin om door te gaan.maar braaf gestopt...
![]()

Dank jullie wel.Lekkere schouders en rug training, je bent echt sterk en traint erg hard![]()

Hahha. dank je.Pfew, wat een volume, jij beest!
En hoe was het bedrijfsuitje?

Dank je.zo lekkere train!!
zou je je rug en schouders ook apart kunnen trainen? Is wel erg veel volume nu![]()

Dank jullie wel.
Hahha. dank je.
Het was leuk.. alleen heel koud en nat.. sneeuw en regen en dan curlen op het ijs. Maar lekker gegeten en daarna opgewarmd bij de kachel!
Dank je.
Ik hou me voor nu braaf aan mijn schema. Als dat verandert zal ik wel zien hoe ik het ga doen.![]()
Eerst beter worden meid! Dan maar weer zien hoe het gaat he! Eerst jij dan wij.Sorry dat ik even niet reageer...komt wel weer als ik me beter voel

Redelijk. Maar ja.. zoals al tijden kon beter. Maar daar wordt aan gewerkt.

http://www.bol.com/nl/p/focus-fitness-gewichtsvest-15-kg-zwart/9200000032884087/?s2aBlijft wel gekloot om die schrijven met een touw om mijn middel te hangen...
Was inderdaad een lekkere training!Laat die kuiten en biceps maar lekker branden, heerlijk!![]()
Toen vroeg hij aan me hoe het ging. Ik zeg redelijk.. voor zover ik aan elkaar geplakt blijf (zit nog getaped met mijn nek en rug.) Dus even staan praten en hij lachte ook steeds even.. en zei dat ik vooral zo door moest gaan.
Toch wel even leuk. Is op zich wel een goed idee.. maar one size "fits me not" is niet echt mijn maatje ben ik bang.
en dat nog afgezien van de prijsDank je.

the feel in those hammies!
Welkom!

Ja.. denk ook spanning en alles... Maar ik pas nu aan. Ik merk dat als ik dan echt voor concentratie ga dat ik mijn spieren ook behoorlijk aanpak.De spreekwoordelijk muur kwam dus ineens.. Of de man met de hamer.. Welk naampje je het maar net wild geven.
Anyway: goed van je dat je het herkent (en erkent!) en daar je training op aanpast. Zo weet je alsnog profijt er uit te halen!

Het zat hem niet in de rustdag. Zie PMJa meid, zo'n dag heb je wel eens. Maar je bent toch gaan sporten, super gedaan toch?!
Misschien af en toe een rustdag meer, zou je nu ook wel kunnen gebruiken. Als andere dingen zoveel energie vragen, mag je best wat minder van jezelf vergen.
Spanning speelt erg mee.. en dit geeft juist een zalige soort van ontspannen inspanning. Even een momentje dat ik heel ego alleen met mezelf bezig ben... (helaas nog wel met telefoon aan mijn zijde.. Maar toch)
Gelukkig kan dat nog met dit gewicht. 
zin in!