alain86
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je.toch nog een aantal plusjes, netjes hoor gezien de omstandigheden zeker!
ik doe mijn best. Was nu ook nog een wat langere training. Als ik weer werk zal dat niet meer kunnen..Blijf het aantal oefeningen verbazingwekkend vinden![]()
zullen het toch minder oefeningen worden. 
Dank je.

Blijf het aantal oefeningen verbazingwekkend vinden![]()
Dank je.ik doe mijn best. Was nu ook nog een wat langere training. Als ik weer werk zal dat niet meer kunnen..
zullen het toch minder oefeningen worden.
---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ---------- Dank je.
![]()

Nu nog wel.... zal over een week wel anders worden.

dank je!Jemig, wat een uitgebreide workouts! Doe ik je niet na, respect!

the feel in those hammies!

) het eraf stappen zag er ook niet uit.

Dank je.

Dank je.Toch weer mooie train, ondanks geen tijd genoeg.
Waar draai jij die straps omheen bij de SLDL?

.
.Ja een training is echt even gedachten leegmaken en is zoo lekker dan.De beentje weer flink aangepakt zie ik.. Even je ei kwijt kunnen in zo'n training is altijd heerlijk.
En voor de rest.. Weer een stapje verder.. Weet dat het heel moeilijk is, maar probeer het ook in behapbare stukjes te blijven zien. Wat later komt.. Komt sowieso wel. Tot dan aan toe is proberen zo veel mogelijk in het "nu" te blijven het enige dat je kunt doen..
Ja, heel makkelijk gezegd, je weet zelf ook wel hoe dat bij ons in elkaar zit.

Kan gebeuren.Ja natuurlijk was ik even vergeten, stom van me.
Maar ik krijg morgen nl ook een paar straps, een daarvan wil ik aan de bovenkant van m'n onderarm wikkelen om die nogal makkelijk terugkerende blessure te voorkomen.
De ander wil ik net even boven m'n elleboog aan de bovenarm draaien, misschien helpt dat tegen het plotselinge verlies van spierspanning zoals ik dat weleens heb bij DB-flyes.
Wat denk je, goed idee?

1 letter verschil maar wel een heel ander artikel.
maar gaat goedkomen zoals ik het lees.
Kwam niet vooruit en concentratie was ver te zoeken.. Dacht erover om te stoppen maar heb het afgemaakt en gegeven wat ik kon.. Maar was niet veel en kracht was ook ver te zoeken... 
Yep... was er bij opening.. 8:25... (normaal 8:30 open... )zo jij was er vroeg bij
een echte doorzetter maakt ook slechte trainingen af he meis
![]()

Dat klopt. Nu gewoon lekker hangen.Volgende keer weer beter! Heb ik ook wel eens hoor.
En volgende training hopelijk weer knallen. 
Dank je.Ondanks alle hordes en hindernissen weer een flink volume gemaakt!![]()