XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ondanks de omstandigheden toch een lekkere volume!

• Topic Starter Topic Starter
toch nog een aantal plusjes, netjes hoor gezien de omstandigheden zeker!
Dank je. :) ik doe mijn best.

Blijf het aantal oefeningen verbazingwekkend vinden :o
Was nu ook nog een wat langere training. Als ik weer werk zal dat niet meer kunnen.. :( zullen het toch minder oefeningen worden. ;)

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

Ondanks de omstandigheden toch een lekkere volume!
Dank je. :)

Jemig, wat een uitgebreide workouts! Doe ik je niet na, respect!

Vandaag alleen benen gedaan en biceps niet. In eerste instantie gewoon door geen tijd omdat ik naar de neuroloog moest... dus ik had al besloten biceps morgen te pakken en nu alleen benen. Maar na deze beentraining was ik ook wel blij ook dat ik geen tijd meer voor biceps had... Was echt leeg.. :o

Update
Naar de neuroloog geweest. Hij kon niet zo 1 2 3 wat zeggen. Krachtverlies is merkbaar en pijn ook. De duizeligheid kon hij niets mee.. Mogelijk is dat blijvend en zal ik ermee moeten leren leven... Maar goed... We zullen het zien... Hij gaf meteen al aan dat er in eerste instantie eerst weer een MRI gemaakt moest worden om te kijken waar mogelijk de oorzaak zit van het krachtverlies... staat voor nu op 18 maart...
Benen/kuiten

squat
10x20 kg stang opwarmen
10x30kg
10x40 kg
10x50 kg Pfff.. ging zo zwaar... veel zwaarder dan begin van de week.. dus maar even de 55 kg niet gedaan.. dit ging net aan. :(
15x30 kg even een rep out gedaan dan maar...

front squat nieuw.. ik hoorde goede dingen hierover dus maar even geprobeerd.
4x5x30 kg Ging best aardig. Kan zwaarder

SLDL(straps ivm gripverlies rechts door beknelde zenuw)
10x40 kg
10x45 kg
10x50 kg
10x55 kg :heart: the feel in those hammies!

Hip trust op body bow Benen waren al best lam.. dus even niet op max gegaan.. maar meer op mind muscle. :o
10x55 kg
10x60 kg
2x10x65 kg Lekker branden met vasthouden bovenin. :D

lying leg curl
10x10kg
10x12,5kg
10x15kg
10x17,5kg

leg extension
10x45kg
10x50kg
10x55kg
9x60kg zoooo zwaar.... Echt alles gegeven maar meer zat er niet meer in :o

leg press
10X130 kg
10X140 kg
10X150 kg
10X160 kg

kuiten zittend 2 sec op, 1 sec vasthouden en 2 sec neer, 30 sec pauze tussen de sets.. brand! :fire:
12x35kg
10x40kg
2x10x45kg (VPR)

Kuiten op legpressalle sets 10 kg hoger gepakt
12x230 kg
12x240 kg
12x250 kg
12x260 kg (PR +10 kg full stack!! Max van het apparaat. :) ) het eraf stappen zag er ook niet uit. :o

toen echt leeg.... dus ben zo blij dat biceps door tijdgebrek naar morgen moesten. :p

lekkere fronts!!

succes met dat rotwachten weer

-

Laatst bewerkt door een moderator:
De beentje weer flink aangepakt zie ik.. Even je ei kwijt kunnen in zo'n training is altijd heerlijk ;).
En voor de rest.. Weer een stapje verder.. Weet dat het heel moeilijk is, maar probeer het ook in behapbare stukjes te blijven zien. Wat later komt.. Komt sowieso wel. Tot dan aan toe is proberen zo veel mogelijk in het "nu" te blijven het enige dat je kunt doen..
Ja, heel makkelijk gezegd, je weet zelf ook wel hoe dat bij ons in elkaar zit ;).

-

De beentje weer flink aangepakt zie ik.. Even je ei kwijt kunnen in zo'n training is altijd heerlijk ;).
En voor de rest.. Weer een stapje verder.. Weet dat het heel moeilijk is, maar probeer het ook in behapbare stukjes te blijven zien. Wat later komt.. Komt sowieso wel. Tot dan aan toe is proberen zo veel mogelijk in het "nu" te blijven het enige dat je kunt doen..
Ja, heel makkelijk gezegd, je weet zelf ook wel hoe dat bij ons in elkaar zit ;).
Ja een training is echt even gedachten leegmaken en is zoo lekker dan. :)
Ik zal het afwachten. Moet in ieder geval goed blijven bewegen en die spieren sterk proberen te houden. Dus trainen zo goed als het kan. Dus dat is al mooi meegenomen.
Ik probeer in het nu te blijven. Zal wel moeten met mijn baan die eraan komt. ;)
Tja... we zeggen het zo makkelijk tegen elkaar he.. Dus moeten we het toch maar blijven doen. ;)

Ja natuurlijk was ik even vergeten, stom van me. :)
Maar ik krijg morgen nl ook een paar straps, een daarvan wil ik aan de bovenkant van m'n onderarm wikkelen om die nogal makkelijk terugkerende blessure te voorkomen.
De ander wil ik net even boven m'n elleboog aan de bovenarm draaien, misschien helpt dat tegen het plotselinge verlies van spierspanning zoals ik dat weleens heb bij DB-flyes.
Wat denk je, goed idee?
Kan gebeuren. :)
Eigenlijk gebruik je de straps dus als wrap voor stevigheid te geven aan je arm als ik het zo begrijp?
Je kan het proberen. Hou er wel rekening mee dat als je dit vaak doet dat het ook die spieren kan verzwakken die daar zitten he. Juist omdat het extra steun geeft. ;)

straps als wraps gebruiken???

-

Ik bedoel wraps, scheelt maar een letter.
1 letter verschil maar wel een heel ander artikel. ;) maar gaat goedkomen zoals ik het lees.

---------- Toegevoegd om 10:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Pfff.. wat een bagger training. Na de eerste oefening leek ik wel lood in mijn armen en benen te hebben. :( Kwam niet vooruit en concentratie was ver te zoeken.. Dacht erover om te stoppen maar heb het afgemaakt en gegeven wat ik kon.. Maar was niet veel en kracht was ook ver te zoeken...

Biceps/abs/ fysio schouders

chin ups effe op BW gehouden.. ivm arm/schouder
4x10x BW

cable overhead biceps curl in cable cross over gewichten zijn per zijde
2x10x30kg
2x10x40kg

DB curl (alternating)
10x6kg
10x7kg
2x10x8kg

concentration curl zittend
10x5kg
10x6kg
2x10x7kg

side raise
2x10x3kg
2x8x4kg pfff.. merk echt dat links niet meer wil... :(

front raise
2x10x3kg
2x10x4kg

incline lying D shoulder raise
10x6kg
3x10x7kg goed schouderbladen naar elkaar knijpen

Arnold press
2x10x6kg
2x10x7kg

side bends
2x10x10kg
2x10x15kg

Lying leg raises
4x15

scharen
4x20

zo jij was er vroeg bij

een echte doorzetter maakt ook slechte trainingen af he meis

:aai:

Volgende keer weer beter! Heb ik ook wel eens hoor.

Ondanks alle hordes en hindernissen weer een flink volume gemaakt! :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven